Niinpä. Itse en usko tuota raatia, keitä ne muka on?
Printable View
Niinpä. Itse en usko tuota raatia, keitä ne muka on?
Pakko käydä ostamassa ja kokeilla, ei ainakaan korkealta putoa.
2.59 maksoi, piti illalla käydä Lidlityksessä ihan tuon takia :)
On aika vahvaa. Samanlainen vähän paha sivumaku kuin tuossa Lidlin edellisessä halpiksessa Intensossa muistaakseni oli jota maistoin muinoin, maksaa nyt 4.xx, silloin varmaan 1.XX.
Jos tähän sekoittaisi jotain mietoa hyvää mokkaa fifty-sixty niin voisi olla parempaa :)
Tämä oli ensivaikutelma ekasta keitoksesta.
Kahvista paskaan.
Voi bergele mikä hevonpaska haisee taas Viikissä. Oli niin kitkerä ja paha haju että melkein lensi laattta. En kyllä pistä nenääni tohon suuntaan vähään aikaan.
^en nyt ole Viikissä ajanut viikkoon, mutta mun nenään hevosen- ja lehmänlanta tuoksuu, ei haise. Sitten joku koiranpaska haisee takissa vielä neljännenkin pesun jälkeen.
Täällä etelässä useinkin ajelee hevostilojen ohi ja se on ihan mukava tuoksahdus. Lehmänlanta taas haisee jo vähän etovalta, mutta sian jätös on jo selkeästi kamalaa.
Tuli käytyä lokakuun alussa pohojammaalla ja se turkistarhan haju on kyllä kaikista pahin. Sen elinkeinon voisi jo sen ilmanpilaamisen takia lakkauttaa.
Menee muuten eläinkakkojen nimitykset seuraavasti:
Hevonen tuottaa paskaa
Lehmä lantaa
Sika sontaa
Kana kakkaa.
Muista elukoista en tiedä onko spesifiä. Mutta ainakin kotipuolessa kun maaukot puhuu sonnasta tai lannasta, ties jo nimestä, minkä elukan jätöksistä oli puhe.
^Arkadianmäellä taitaa haista aina. Siellä pidetään niin paljon p**kapuheita.
Jollain meinasi käydä iso kämmi. Oli nimittäin ostamassa Nesteen osakkeita 10.000 kertaisella hinnalla. Loppusumma yli 5 miljardia. Turvajärjestelmä perui kaupan. Ilmeisesti sama tyyppi osti sen jälkeen vastaavan määrän ihan markkinahinnalla.
https://www.hs.fi/talous/art-2000011587397.html
Suomen pankinkin pääjohtajana toiminut jamppa haksahti yksinkertaiseen perushuijaukseen ja menetti 40 000 eur:
https://yle.fi/a/74-20191001
Voi tietysti kysyä, jos menee noin helppoon 'vipuun', niin onko siinä syy miksi koko yhteiskuntamme on melkolailla konkurssin partaalla, jos muutkin hallinnossa ja virkakoneistossa on noin helposti hyönäytettäviä.