Onkos joku päässyt jo enemmän rullailemaan tuolla -18 Farley vitosella? Millasia kokemuksia?
Kannattaako laittaa ostohousut jalkaan?
Printable View
Onkos joku päässyt jo enemmän rullailemaan tuolla -18 Farley vitosella? Millasia kokemuksia?
Kannattaako laittaa ostohousut jalkaan?
Hyvinhän tuo tuntuu samanlaiselta kuin tämän vuoden seiska jos ei shimanon ja sramin vaihteistojen eroja oteta huomioon. Suosittelen laittamaan housut jalkaan, kun tällä hetkellä keskusvarasto tarjoaa arvioiduks toimitusajaks 19,5" runkokoolle marraskuuta ja 17,5" tammikuuta.
Mä vedin heti ostohousut jalkaan ja painelin kauppaan kun näin uuden vitosen. Olen 180 pitkä, koeajoin 17,5 ja 19,5 ja otin isomman. Gnarwhalit oli liian karkeat mun makuun, ne odottaa mullakin talvea, nyt alla hodagit. Tankoa olen kaventanut joku 60mm, penkin olen vaihtanut pehmeämpään, 28T eturatas vaihtui 30T ovaaliin ja keulana on bluto. Cube oli toinen vaihtoehto just joustokeulan takia. Nyt on hyvä ��
Rouvake osti ensimaasturiksi '18 Farley 5:n, oha se asiallinen tekele!
Renkaat vaihdoin Barbeihin, sisurit veks ja vähän vaihtelin ohjaamon putkiosia, niin ihan siedettävän painoseltakin vaikuttaa.
Oulun Pyörä-Suvalasta kannattaa kysellä - sieltä noita kannetaan päivittäin jonossa ulos.
Kiitokset kokemuksista.
Eihän siinä koeajon jälkeen voinu muuta kuin laittaa tilauksen sisään.
187cm pituisena 21,5 tuntui omaan kroppaan yllättävän valmiilta paketilta heti kättelyssä.
Nyt odottelemaan, kun toimitusajaksi arvioitiin pari viikkoa.
Saakos noita rungossa olevia vaijeriläpivientejä ihan paikallisilta kauppiailta vai mistä porukat niitä ostellut. Suunnitelmissa laittaa omaan 9.6 tuo Trekin hissitolppa
Ajatusvirheet korjattu, eihän se mitään hiilaria tietenkään ole :D
Mikä olisi hyvä/paras runkolaukku farley 9.6 :een ? Jos saisi sinne työkalut, varaosat ja vaihtopaidan niin taakka selässä voisi vähän keventyä
Sent from my iPhone using Tapatalk
Itse päädyin tekemään itse, saa juuri oikeankokoisen ja sisälle sellaisia taskuja mitä haluaa
Ei mahtunut 27,5x4,5 barbegazit mun blutossa pyörimään... nappulat ottaa ylätukeen kiinni
https://m.facebook.com/pyoraosa/posts/1637809992916636
Uuden mallin 9.6 farleyn ostoon mahdollisuus
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Oispa ollut Farley 7 ja vaikka 2499 netto, niin oisin ollut kinostunut.
Tästä Farley 7 2018. Hintaakin 2390.
http://www.pyoraosa.fi/tuotteet.html?id=15/593421
Just näin, tuo on aika kaukana 2018:sta jossa Mastodon keulana.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/14...g?v=1501852084
Niin kun kuvassa on F5 ja kun siihen vaihtaa jarrut ja voimansiirron niin miten siitä tulee F7? Mulla on 2017 mallin F7 johon on vaihdettu jarrut, putkiosat vanteet yms. niin mikä se sitten on? F8.7?
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
Tuota F7 ei nyt ilmeisesti ole tulossa ees erikoisrahtina jenkeistä mikä on tosi harmi..
Ostaa F5 ja laittaa siihen joustokeulan ni eikö se ole siinä?
Farley 9.6 2016 ja vapaaratas .. millainen operaatio aukaista ja laittaa ohkasempaa voitelua. Tuntuu että pakkaset kangistaa .. :seko:
Napa ilmeisesti Bontragerin Jackalope? Tämä tieto löytyi Trekin arkistosta.
Vapari irtoaa kun lyöt akselin pois vaparin puolelta. Akseli tulee jarrun puolen runkolaakerin kanssa pihalle ja vapari lähtee nostamalla irti. Todennäköisempi syyllinen vaparin laakerivaurio kuin vaseliinin aiheuttama kangistuminen.