Ostaa omakotitalo appivanhemmilta. Onko laukaus omaan nilkkaan? :cool:
Printable View
Ostaa omakotitalo appivanhemmilta. Onko laukaus omaan nilkkaan? :cool:
^ ei ole, tiedätpä mitä saat. Nilkkalaukaus vain siinä tapauksessa että rouvasi vanhemmat kuuluvat kalustoon.
Tekis mieli aloittaa joku fillariprojekti, muttei tiedä mitä haluaisi. Ei ole oikeita tarpeita millekään kun Läskitkään ei enää kiinnosta. Pitäisiköhän koeajaa sellainen jossain jos vaikka innostuisi.
Vai opettelisko projektin sijaan vihdoin kiekkojen kasauksen, sehän voisi olla hyödyllistä.
Samaa aatellut ittekin. Ollut jo vuosia ParkToolin pelit ja vehkeet kiekkojen kasaukseen mutta ainut mitä olen saanut aikaiseksi niin olen joistain kiekoista vain kiristänyt pinnaa tai paria. Uuden kiekon rakennukseen ei ole vielä uskallus (eikä tietämys eikä taito) riittänyt. Ehkä sitten joskus!
Jos välineet (rihtauspukki jne) olisi, niin minä lähtisin kyllä opettelemaan. Itse en omista kuin nippeliavaimen ja sillä olevan hieman sivuheittoja oikonut tarpeen mukaan. Ihan pyörää rungossa pyöritellen ja kynällä tms. sivuheittoja vanteen kylkeen merkannut ja sillä perusteella sitten kiristellyt tai löysennellyt hieman.
Lämmitysjärjestelmän käyttöönottoa kesätauolta.
Milloinkahan se huippukäyttörangaistus mahtanee lihallistua..?
Kissa Kirnauskis pyytää puhelinnumeroani... :oLainaus:
Joo numberoa vaan tuleen niin minähän pirautan sulle. Saat sanoa sanottavasi ihan henkilökohtaisesti - jos uskallat. Minä uskallan.
Uskaltaisikohan, mutta jos Rouva pääsee asiasta jyvälle, muuttuu se villikissaksi, eikä silloin ole kenenkään hyvä olla.
Toisaalta... :rolleyes:
Tulevan Lapinreissun aikaan vaikuttaisi olevan kohdealueen varautuvissa hyvin tilaa, jopa kaikki punkkapaikat vielä tyhjinä joissain. Varaisiko majoitukset niihin ja kantaisikin teltan sijaan kaljaa??!!!
Toisaalta sellainen olisi kauhean sitovaa reittien ja aikataulun suhteen. Teltassahan on sitäpaitsi mukavaa (hyvällä säällä).
Päätöksiä, aina vain päätöksiä, aaarrgghh.
Ei mitään. Ja ilman harkintaa jatketaan edelleen, muut pohtikoot. Syntyy nopeempaa valmista...
Pitäisikö maasturille rakentaa maja tuohon terdelle, kun se on niin koditon ja tossutonkin.
Laittaako pönttikseen tulet. Edes pienet tulet.
Viittiskö/jaksasko koostaa pienet nopeuskäppyrät Garmin Fenixin seurannasta ja laittaa bussiyhtiölle että onko aikataulut tarkoituksella lyöty niin tiukaksi että kuskien pitää ajaa 50/60K alueella jopa >80K vauhtia ja 40K alueella 60 km/h vauhtia että pysyisivät aikatauluissa vai oliko ko kuskin kaahaaminen vain joku poikkeus... Joo, satuin istuu bussissa ja Garmin tallensi matkaa.
Edit: Hienot kaaviot tehty. Mm. 55km/h 30km/h alueella ohi lastentarhan ja ala-asteen. Ja 81km/h 60-alueella. 65km/h 40 alueella jne. Poliisilla olis liikennepalaute mailiosoitekin...
Työt alkavat klo 16; ehtii hyvin pistäytyä
Kauppahallissa ostamassa nahkiaisia.
Myiskö tuon sähkömaasturin ja ostais sähköläskin?
Huomenna olisi tarjolla kolmekin juttua, johon voisi osallistua. Mikä niistä vai olisiko helpointa skipata ne kaikki?
^Haistatat paskat kaikille noille ja lähdet vetää syksyn parhaimman extrapitkän pyörälenkin kenties syksyn viimeisenä aurinkoisena viikonloppuna? Mäkin teen niin, haistatin paskat hyvälle vaunuviikonlopulle ja osallistun taloyhtiön talkoisiin kun jo kevään talkoot skippasin. Pienen taloyhtiön "etuja" tämä. :( Ja illaksi pitänee sit lähteä karkuun kännistä möykkäriporukkaa pyörälenkille... Ja soittaa vaimolle tunnin välein että "Joko on hiljasta? Ai ei? No mä soitan uudestaan tunnin päästä!"
Rouvasi ei taatusti muutu villikissaksi tempokisun takia, se on ihan varma.
Mutta tässä juuri tuli inspiraatio, tehdä nukeille nahkiaisia, tosin suhteessa tavallista vähän pulleampia nahkiaisia. Honkkarissa muistaakseni on sellaisia luigeroita kalasyöttejä, ne voi halkaista sillee sopivasti ja spraymaalata hopeisiksi, ja maalata sitten silmän ja ne "aukot", ja vähän varjostusta.
Tätä mä kokeilen seuraavaksi.
Spartan Sport WHR Baro vai Fenix 5
Sent from my iPad using Tapatalk
^ foorumi vaatii videota tapaamisesta/keskustelusta.
mitä äijää ja mainepallura-osiot sulutettu ainakin 10 vuodeksi
Laittaisko 3liten kaksilla kiekoilla myyntiin ja vaihtais dudeen. Sen verta hyvän hinnan heitti kaveri canyonille, että mieli tekis. Tällä hetkellä molemmat pyörät mulla partsilla, otin duden koeajoon... Ehkei olis pitäny[emoji23]
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Uuden maantiefillarin osto. 2012 mallisen Focus Cayon keskiörunko on tullut tiensä päähän. Antaa sivusuunnassa kunnolla periksi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dt swiss r24 kiekot lähti justiinsa tilaukseen ja vähän tabkoteippiä. Cyclottimen varustelua.
Eihän viisi vuotta vanhan pyörän pitäisi olla vielä siinä iässä, oli sillä ajettu miten paljon tahansa tai millaisilla jaloilla tahansa - vai pitäisikö? Mitä sanovat hiilikuidun (vai sittenkin alumiinin?) ominaisuuksista foorumin materiaalioppineet?
Vai onko kyseessä ns. uuden pyörän kaipuun oireyhtymä, jossa vanha pyörä yksinkertaisesti rupeaa tuntumaan eri tavoin huonolta tai jopa vialliselta, vaikka se objektiivisesti on aivan yhtä hyvä kuin ennenkin ja kenties jopa lähes priimakuntoinen?
Mä harkitsen pitäisikö ensi kautta silmällä pitäen hankkia erä semmoisia hieman kevyempiä ja paremmin rullaavia mutta vähemmän kulutuskestäviä ja pistosuojatuja maantierenkaita nyt kun niitä edullisesti saisi. Porukkalenkeillä kunnialla mukana pysymiseksi ja siihen vauhdikkaampaan ryhmään uskaltautuakseen olisi kyllä kiva olla antamatta edes kuviteltua välinetasoitusta...
Siis ihan oikeasti on antanut keskiörunko periksi. Kyseessä on hiilikuiturunkoinen fillari jossa keskiörunko on toteutettu alumiinilla ja tuon liimaus on irronnut ja aiheuttaa kammissa selvän sivuttaisliikkeen. Itselläni on myös 10-vuotta vanha hiilikuiturunkoinen DeRosa King jonka keskiörunko on yhtä jäykkä kuin uutena.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lähtiskö olutjuottolaan kun lenkki sateessa ei hotsita?
Ostaisiko paremmat jarrut läskiin level tl:n tilalle.