Jostain syystä en yllättynyt, että sinulta löytyisi :rolleyes:. Piti jo eilen lenksulla kysellä mutta unohtui. Sopivasti tänään ja huomenna on pirusti kiirettä, mutta yritetään...
Printable View
Onko sulla yhtään ylimääräistä SLR jakkaraa. Kaupat tulee heti jos on..
Eip oo. Maantie ja cyclo pitää sisällään T1 versiot ja masturit XC-versiota kyseisestä sitsistä. :)
Onko Petterillä myytävänä sitä Spessun satulaa, jonka nimeä en nyt muista?
Minulta halukas saa nimellisellä hinnalla Bontragerin satulan, joka tuli Roscoen mukana, tai hyvin kapean italialaisen pikkuvalmistajan nahkaisen maantiesatulan, jonia nimeä en myöskään muista.
Ertsi taisi juuri sen Rivalin ostaa pois, jos vaan herraa näkyisi täältä sen hakemassa. :) Jäljellä taitaa olla Bontragerin RXL sekä Hifin mukana tullut Bontragerin Evolve.
Tämä selvä. Kyllä varmaan olen tuohon aikaan jo kotona. :)
Kiirehtimään tai odottelemaan ei kannata ruveta, olen työnantajan orja tämän viikon, joten (ilmojen) herran oikkuilun mukaan joudun kulkemaan :o...
Oli eilen illalla aika pehmeää polkua tuolla hiihtomajan maisemissa :( Varjosimmissa paikoissa pysty ajelemaan mutta muuten oli aika sohjoa. Yksi kierros meni epätoivoisesti ajaen ja työnnellen vuorotellen :) Loppu lenkki meni sitten nätisti sohjoisia kävelyteitä ajaessa.
MTB Järvenpää edustettuna Lontoon olympialaisissa.
Joo kyllä näin on, ainakin katsojana:)
Hadleihgh Farm, Essex 11 - 12.8.2012.
Valmistautuminen on jo aloitettu.
Onkos tuonne tänään mitään asiaa vai onko pelkkää uppoa? Onko lähtijöitä?
Aamulla polut olivat todella upeassa kunnossa ainakin Pellonkulmassa. Tosin silloin oli vielä kymmenen astetta pakkastakin... Mutta eikös se ole pientä pakkasta pidellyt koko päivän?
Pulkkamäkeen on muodostunut mellevä hyppyri, josta fillari ottaa ihan yrittämättäkin mukavasti ilmaa alleen :). Alastulo ja loppuosa mäestä oli niin kova, ettei yhtään tarvinnut pelätä eturenkaan armotonta hapuilua lumisohjossa. En siinä kyllä kauheasti uskaltanut päästellä, koska olin yksin liikkeellä ja fikkari kiinni kypärässä...
Tulossa olen, jos polut ei kestä niin tietä sitten..
Semmonen fiilis, että polut loistokunnossa. Tulossa ollaan.
en malttanut odottaa puoli kuuteen vaan lähdin vietnamilais-saksalaisen ystäväni Vortreibin kanssa jo tuntia aikaisemmin lenksulle. Vortriippi ei tapansa mukaan puhua pukahtanut koko reissun aikana mitään joten lähes ainoa onomatopoeettinen ääni oli nastojen iloinen ropina.
polut ja klv:t oli loistokunnossa mistä kertoo keskinopeus 14,0 vaikka ajettiin pappavauhtista pk-lenkkiä.
http://www.sports-tracker.com/#/work...eiv2ptvdb1knji
melkein otettava huomen illalla uusiksi, toi pimee ajaminen on niin mukavaa :).
Polut täydellisiä:D:D Lauantai aamusta olisin lähdössä ajelemaan. Voisin tehdä pitemmän vedon, halukkaat klo 10:00 kaupalle..
Joo samaa mieltä. Oli tosi mahtavat polut :D Lemmenlaakson
etusuoran loppua olis voinu ajaa vaikka kuinka ja kauan. Tai se kyllä meni
melkein polkematta, sen verran lennokas keli oli tänään :)
Lähden tossa kuuden aikaan ajelee pariksi tunniksi polkuja & kvl:ää. Vauhti on mummuäkszeetä. Mukaan saa tulla, jos halajaa.
Mutta etpä oo nähnyt käyvän suihkussa... ;)
Tämmöne äkstsee tänään. http://connect.garmin.com/activity/73524483
Polut ovat älyttömän hauskassa kunnossa :). Forecan mukaan huomenna iltapäivällä satelee lunta, mutta aamupäivällä ajokeli on kohdallaan. Jos esimiehet (työnantajan edustaja ja vaimo) sallivat, käyn huomenna aamupäivällä pari tuntia pyörimässä Pellonkulman poluilla.
Minä http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...DpIECV3tt2mmLA pulkkamäki :p. Onnistuin aamulla tähtäämään hypyn alastulon oikeaoppisesti hyppyristä seuraavan töyrään alasviettävään osaan :cool:. Ja seuraavaksi dirtille :D
^ mää lähen kasilta huomenna matkaan. Tiedossa 4-5 tuntia samanmoista mummottelua kuin eilen. Pulkkamäki on kyllä ihan <3 myös ylös päin. Eilisellä lenkillä laukes superikärpäsestä eturatas. Osia voi etsiä maalikaupan ympäristöstä.
Minun pitää keritä vartissa kotiin, joten Pellonkulma/hautausmaa -seuduilla joudun koko lenksun pyörimään. Pulkkamäki on tosiaan ylösajettavassa kunnossa. Aamulla pääsin samaan pisteeseen kuin sunnuntainakin ja siihen sutaisi. Täytyy katsella fiksumpi ajolinja huomenna...
:eek: Piukat reidet mummulla :p.Lainaus:
Eilisellä lenkillä laukes superikärpäsestä eturatas. Osia voi etsiä maalikaupan ympäristöstä.
Siitä Made sanan jälkeen puuttuukin sitten 1/3 osa ratasta. Nyt alkaa sitten speksaus. Onko muita osallistujia saksa-tilaukseen?
http://petterikuittinen.pic.fi/kuvat...JPG/_small.jpg
bike-components.de varmaankin ja piakkoin... :)