Piti oikein tarkistaa että maksu oli oikein.. voihan se olla että tavara on jo jossain menossa mutta koodi jäi vain lähettämättä (toivottavasti näin).
Kysympä vielä kysyä asiaa kaupalta.
Printable View
Piti oikein tarkistaa että maksu oli oikein.. voihan se olla että tavara on jo jossain menossa mutta koodi jäi vain lähettämättä (toivottavasti näin).
Kysympä vielä kysyä asiaa kaupalta.
Kyllä nuo tavarat on yleensä melkein saman tien lähtenyt liikkeelle jos niitä vain siellä on ollut.
Esimerkkinä viimeisin lähetys (etukiekko koottuna, muuta pikkusälää).
Tilattu maanantaina iltapäivällä, maksettu Paypalilla, lähetetty samana iltana, pari päivää pyörinyt Hampurissa ja eilen saapui Suomeen. Tänään noudettavissa paikallisesta postista.
Nyt kun pääsisi nopeasti töistä hakemaan tuota pakettia ;)
Mulle ei tulekkaan ihan nopsasti, toimitus viikolla 49 :(
Eilen tilaus sisään klo 14, klo 16 tuli kamoista lähtöilmoitus. Aika hyvin.
Oma kokemus.
Tilasin aluksi väärät takakiekot, mutta sähköpostilla kun englanniksi ilmoitti niin liike vaihtoi tuotteen. Ilmoitin tuotteen vaihdosta 4.11 ja liike lähetti postia 6.11 tyyliiin "asia huomattu odottele min 48h tai pitempään riippuen asiasta".
12.11 Ursula bike-discountista laittoi uuden laskun oikeista tuotteista. Maksoin oman nettipankin kautta, ei paypalia, ja valitsin DHL:n, 16.11 ja 20.11 tuli tilausilmoitus ja sanoivat, että paketti perillä 4-7 päivässä. Lähetti kävi 26.11 ovella 11 maissa ja hain paketin paketin lähipostista 15 jälkeen.
Ite olen ok tyytyväinen, tuli kämmättyä tossa tilauksessa ite ja silti ihan inhimmillisessä ajassa paketti tuli.
Tavarat tuli viikossa 👏
^ Sama homma.
Moro
Kiitoksia näistä kaikista tiedoista. Viikmeksikin tuotteet tulivat moitteeta, oliko taas tuuria, tiedä tuota? Siltikin kallistun pyörän ostoon sieltä, ehkä. Syitä on muitakin kuin raha, ja niitä on ueampia; terveisiä vaan parille paikalla, jotka eivät halua minulle myydä.:seko:
En tod muista lakitekstejä, mutta eikös Amex auta asiakkaitaan melkoisesta. Mutta jos ostat Heinonpikatukkukortilla, ei apuja vissin paljon heru?
Jep, minäkin tosiaan sain tuolta tilaamani tavarat.. sillä huomautuksella tosin että pyörässä oli väärä tolppa, josta reklamoin ja lähettivät uuden. Eilen tuli uusi tolppa, joka oli edelleen väärä malli mutta sentään sopivan pituinen. Tilaamani iskaripumppu vuotaa letkuliitoksesta ja se pitäisi lähettää heille takaisin jotta voivat edelleenlähettää valmistajalle.. .. kuulostaa vtun hitaalta.
Kaikenkaikkiaan ihan hyvä jälkifiilis, ei vaan meinaa ymmärrys riittää tuon väärän tolpan lähettämiseen.
Noh mutta kaikki muu sälä & pyörä tili kuten pitikin.
Pyörä minkä piti olla hyllyssä, ei ollutkaan josta johtuen toimitus kesti miltei kolme viikkoa.
Hienosti meni , tein tilauksen paypalilla, Bike-discountin sivusto ilmoitti
,että ei onnistu yritä toista maksutapaa.
No rahat lähti kortilta kuitenkin ja kukaan ei vastaa asiakaspalvelussa s-posteihin.
Ei nyt ihan heti tullut kauhean positiivinen vaikutelma kyseisestä puljusta :(
Aikaa takaisin lähettäminen toki vie mutta totesin sen melko helpoksi, koska voit omilla tunnuksillasi bike-discountin sivuilta tilauksesi tiedoista tulostaa valmiin viivakoodillisen palautusosoiteläpyskän. Sen kun pyydät postissa liimattavan muovikuoressa paketin päälle, niin posti ei veloita lähetyksestä mitään ja paketti menee oikeaan osoitteeseen. Niillä on postin kanssa jokin palautussopimus siis, joka ilmenee postin tädille (ok tai sedälle), kun lukevat viivakoodin. Paketin sisään taas se reklamointilomake, jossa kerrot mikä vikana jne sekä tietty itse pumppu. Lomake on tosin saksaksi mutta englantia siihen itse kirjoittelen.
Hyviä kokemuksia reklamaatiosta. Formula onen etujarru oli vuotanut yon aikana tyhjäksi. Päivässä tuli vastaus viestiin ja laitoin paketin postiin. 7.12 oli paketti heillä ja äsken tuli viesti, että ovat lähettäneet paketin minulle. Ei tod. mitään valittamista toiminnassa. Ainoo missä on valittamista, on formula, mutta se onkin sitten jo ihan eri viestiketjun juttu.
Edelleen mun mielestä paras kauppa ulkomaisista puljuista. Tulee jatkossakin saamaan mun rahani.
Eilen illalla tilattu Felt qx85 ja tänään aamulla jo vahvistivat lähetyksen ja antoivat seurantanumeron, sa nähdä millon peli kotona..
Tällä kaupalla homma kyllä toimii. Tavarat on olleet ovella aina tasan viikon päästä tilauksesta ja aina täysin oikein & ehjänä/hyvin pakattuna. Tässäkin kuussa kolmisen tilausta ja positiiviset kokemukset jatkuu. Toivottavasti vielä kauan.
itsel on pyörä edenny nyt perjantaihin mennes dhl:än mukaan saksan pääpisteeseen joutuisasti ja varmaa ku jouluhellittää ni napsahtaa Suomessa kotiovelle :)
Aamulla pyörä pärähti kotiovelle!! Kaikkia osat mukana ja peli ehjänä. Onnellinne Feltin omistaja :) !!
Viikonloppuna tilaus Gaerne Polareista sisään ja samalla vähän osaa joustokeulan huoltoon. Ei ole vielä kuulunut mitään, mutta nuo kengät oli kyseisessä koossa päässeet loppumaan. Eli myyneet olemattomia kenkiä luultavasti.. Katsellaan jos ne maileihin vastailevat.
Laitoin tilauksen B-D:iin. Laskulla otin ja nyt lasku on sähköpostissa. OP:n verkkopankki ei hyväksy viitenumeroksi tuota "Reference-no" lukua vaan herjaa, että "et voi antaa kotimaista viitenumeroa tälle tilille". Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Täytynee huomenna soittaa pankkiin ja kysyä tarkemmin...
^ ite en ole laittanut viitenumeroksi mitään, vaan viestikenttään laittanut tilausnumeron. On toiminut aina; takana toistakymmentä tilausta laskulla. Ja OP myös pankkina.
@Oksanen: Kiitoksia kovasti! Ajattelin samaa, mutta en uskaltanut lähteä soveltamaan varsinkaan laskulla maksettaessa. Pitääpä laittaa rahat menemään.
Jos valitsee maksu etukäteen eli pankin kautta niin hetikohta tulee discountilta comfirmation- Email. SielläTeoriassa pitäis viite-osastoon kelvata. Componentsin vastaava sisältää myös kirjaimia ja se ei ainakaan Nordean nettipankissa kelpaa. Viestikenttään vaan ja on aina kelvannutLainaus:
Please indicate the following reference-No
Onko kellään ollut ongelmia maksaa suoraan kortilla tähän putiikkiin? Itsellä ei onnistunut. Ei edes toisella kerralla. Nordean mukaan ongelma on bike-discountin päässä. Paypalilla maksu onnistu kuitenkin.
Eilen, vaiko toissapäivänä, nordean visalla homma toimi ihan normaalisti.
Nordean kortin MasterCardilla on maksu käynyt aina moitteettomasti.
DanskeBankin MasterCardilla maksoin tilauksen 29.12. mutta lähetysilmoituksen sain vasta eilen 7.1. kun ryhdyin kyselemään perään (se on laitettu DHL:n matkaan myös vasta 7.1.). Varaus oli mennyt tililtä jo saman tien. Tiedä liittyikö ongelma sitten tuohon korttimaksuun. Aiemmin homma toiminut kyllä ilman ongelmia tämän kaupan kanssa, mutta en muista olenko PayPalia käyttänyt muilla kerroilla.
Pystyykö joku sanoa miten saa pyörä ostettu b-d:ltä jos luottokortin raja ylittyy? Ennen olen käyttänyt PayPal pieniin ostoksiin.