Hmmjaa,
huomenissa häätyy sit kiitää munkkeja natustelemaan. Viime viikonloppuna Munkkikoski oli kiinni mutta tästähän se kausi alkaa.:)
Printable View
Hmmjaa,
huomenissa häätyy sit kiitää munkkeja natustelemaan. Viime viikonloppuna Munkkikoski oli kiinni mutta tästähän se kausi alkaa.:)
Vois huomiseksi ruuvailla etuvaihtajan paikalleen. Kuutisen tuntia tän orig. kotikylän polkuja veivattu tänään 32 etusella ja jalkojen kunto täyttää törkiän pieksemisen kriteerit.
Munkkikselle nou dänks.
Huh huh, olipas yö, tuli poljettua useampi tunti tummaa ja tulista (Felt) :p.
Tänään pitänee käydä ottamassa ensi tuntuma eilen valmistuneeseen am-henkiseen takajäykkään. Toivottavasti kyyti ei ole liian julmaan, kun valmiiksi kolottaa jo joka paikkaa.
Kiitokset PaH,selle hienosta lenkistä . oli paljon uutta polkua hyviä ylämäkiä ja alamäli', on se vvaan kumma kun nuo ylämäet syö miestä mitä pitemmälle matkajatkui.
55.97 näytti mulla matkamittari kotoota kotiin vaikka Ylästöstä oikaisin kotiin olis siinä tullut muutamakm enemmänjos ois ylästön kautta ajanut Pitkäkoskelle ja sieltä kotiin.mutten kuitenkaan kerinnyt 3kotiin kuten olin sanonut. Hieno ilma kuunasi lenkin.
Kiitokset lenkistä PaH. Uusia polkuja tuli opittua. Mun mittariin tuli 41,5 km ylästöstä ylästöön.
Tnx & anteeks munkin puolesta. Olin jo ysin startilla haltiavuoren ja ukrainan jälkeen suuntaamassa länteen, mut tuli kummiskin mieleen kurvata Munkkikselle tsekkaamaan oliskos joku mielenhäiriössä eksyny lähtöruutuun. Ja perhana, kaimakin siellä kaiveli lähtökuoppia Rölli seuranaan. Nautimma sivistyneesti kaffet ja lähdettiin länteen. Malminkartanon bermudametsä meinas jo meidät erkaannuttaa mut halootin pelasti. Ajetiin Leppävaaran kulmille ja sieltä alternatiivireittejä kohti pohjoista. Askiston itäisemmällä baanalla yhytimme joukon oikeita maastopyöräilijöitä jotka huijasimme katteettomilla lupauksilla mukaamme kohti örkkiniityn mäkiä. Yhden umpiperän ajatin vahingossa, tsori. Oikeet maastopyöräilijät erkaantu vihdintien varressa kun met kurvasimma odinlammen oikopolulle.
Hyvä lenkura. Noilla lähipolkujen sakkokierroksilla juurikin 6h.
aiJuu. kotonassa kun tarkemmin katsoin käsivartta niin siin olikin kaksi pistojälkee sentin välein. Perhanan stydiks on käyny noihen maa-amppareiden erite.
Ihan asiallinen toi Korson rata, 3 kertaa jaksoin kiertää ja sit tuli pimeetä ja happi loppu.
Joo ja.. noh kerta se on ensimmäinenkin kun joku sanoo oikeaksi maastopyörälijäksi.. Oli kivoja noi näyttämäsi pätkät ja umpiperät kuuluu asiaan, kiitos vielä kerran. Me tosiaan hiivittiin Askiston kaltsien kautta kohti lepuskia imemään ämpäreistä pillillä gaynomaxia tai mitä niitä urheilujuomia nyt on.
Tervesin: Vihree oranki
Toinen "oikeista maastopyöräilijöistä" kiittää uudesta lähes siniverisestä arvonimestä :) Kiitos myös uusista poluista!
Huomenna syväoja sightseeing alkaen kello 15:30. Lähtö meiltä.
^Hep........
Eipä tää ennättännä vaan ei olis jaksanukkaan, jalat on ihan tyhjät. Se keskiviikkoehtoon riekkuminen oli ns. kokonaisvaltaista rasitusta.
*vanhamio*
Kyllä viivan vetäminen on välillä ihan paikallaan.:cool:
Kiits vedosta alkuasukkaalle. Sangen maukasta settiä.
Löytyi vain hyvää juurakkoa, pahaa ei ollenkaan. Tommosilla möykkyisillä poluilla pääsee hyvin flow-tilaan kun on aivot on ihan tyhjät muista ajatuksista.
Pahiksen vaihdepyörä on livenä varsin päheä.
@odottakaa. Jatkaa vaan ittensä kurittamista. Kehitys vain kehittyy vain kehittymällä *kryptinen virnistävä hymiö*
edith. valkokuvat näkyviin, pliis.
Muutama kuva sattu tarttumaan piille:
jotainnii sorkkaeläimii ja sitten kolme kaurista
https://lh3.googleusercontent.com/-B...o/P1070332.JPG
Ja sitten uutta maisemaa
https://lh3.googleusercontent.com/-H...o/P1070330.JPG
Aikuisnäön yksi huono puoli on se, ettei tosta näytöstä näje yhtään mitä on kuvaamassa.
tnx & anteex munkin pualesta - harvoin pääsee ajamaan noin uusilla poluilla
Ei se ollu päheä. Tuntu ihan vaihdepöörältä. Nakkasin himaan päästyäni siihen jäykän keulan takaisin ja vajaan tunnin testisession perusteella hupaisuuskerroin kasvoi merkittävästi. Häätyy noille vaihdevimpauttimille antaa vielä mahdollisuus jokusen lisäsession muodossa, mut nytten tuntuu siltä et aika äkkiä tosta katoaa 8 vaihdetta.
Mä kävin Akan™ kanssa läskeilemässä SexLaken maastoissa. Tuo läski on vallan hjüvä laitos hitaalle ja kokemattomalle kuskille.
Se oli vallan passeli, kiitos vaan rungosta :hat:
2 asiaa selvis tänään:
- maunula-käpylä-taiski-patola kierretään ihan syystäkin vastapäivään, toistepäin paljon tylsempi
- huolimaton välitysten säätäjä + The Viipottimen perägeometria + kovaa ajettu monttu ylämäkeen = rupelilla oleva takavaihtaja
Seura eilistäkin huonompaa.
Kuntoilija sai vissiin sen verta pahat pöpöt viime lauantain yöpoljennasta, jotta uskalsi ottaa ensi savut vasta tänä iltana Onni Wannin 456 evo II takajäykästä.
Mikään keijukainen tuo "titanium look alike" ei ole, runko n. 2,5 kg, keula n. 2 kg, kiekot n. 2kg eli kokonaispaino taitaa olla pitkälle päälle 13 kg. Kävin ajamassa kaikki lähimetsän pahimmat juurakot ja kivikot ja olin yllättynyt kuinka mukavasti se eteni. Kaikki samat paikat pystyin tuolla ajamaan mitä olen täpärillä mennyt. Osansa on varmasti leveillä vanteilla ja 2,4" tubeless kumeilla. Selän kestämistä vähän pelkäsin, mutta hyvin tuntui kestävän. Mielestäni pystyin tuolla ajamaan täysin samaa vauhtia kuin täpärillä eli hidasta kruisinkivauhtia, mutta saa nähdä millaiseksi ankkuriksi tuon kanssa setälenkillä jää.
Nyt tuntuu, että varovaiselle ja vaarallisia tilanteita välttävälle Kuntoilijalle, ei enää täpäriä tule vaan seuraava maastoon hankittava laite olisi muoviläski.
Ilmottele kun kyllästyt siihen jäykkäperään - puolisen vuotta - ja mä voin ostaa sen sitte. Tuskin se mullakaan pitkään viipyy, semmonen vuosi tuntuu olevan noiden kierrätyskelposten fillareiden kanssa aika tyypillinen. Mites, myikkö Turnerin pois? Mullon ollu toi yksvaihteinen täysjäykkä ajossa viime aikoina ja olihan hauska paukutella tänään El Guapolla vaihteeks.
Jos isompia alumiiniosia meinaa lipeällä siistiä, niin kandee tehdä se hyvin tuuletetussa paikassa.
Et voi ostaa kun 16" on sulle liian pieni runko. Tuo Evo II on kyllä nätimpi runko kuin vanha 456. Takakolmio on siro. Turnerin runko on laatikossa ja siirretty reserviin. Voi olla, että laitan myyntiin tai sitten en. Riippunee siitä miten 456 palvelee vai kyllästynkö siihen kuten väität:p.
Vähän on kyllä tänä suvena purassut pahasti tuon valkoisen viivan seuranta ja seuraava peli saattaa liittyä siihen tai sitten ei. Tuo nykyinen maantie Feltin runko on ihan oikeasti hyvä, jäykkä ja kuitenkin mukava eli mulle ihan riittävä laite. Mutta hankintakiima ja plussa merkkinen saldo tilillä on paha yhdistelmä. :D
Kuis kävi Mutis, pää kipeä vai oikein tuliko oikein paukku.
Ei mitään käyny, kaikki on ihan ok, käry oli vaan aika paha. Oli essut ja suojat silmillä, ja tuuletinkin päällä, mut sen teho ei riittänyt, kun koko kampi kiehu.
Olipa Keskuspuisto erilainen keinovalossa kuin luonnonvalossa, koiria juoksutin Pitkäkoski, Paloheinä, Haltiala, Torpparinmäki akselilla reilun tunnin ajan.
Padam, tänään aattelin kurvailla munkkiksen ohi siinä viiden hujakoilla, yksi beargrease testi olis viideltä, eli varmaankin varttia yli lähen taapertamaan horjuen metsään.
Tänään ei pysty. Ilman OmegasWeiviäkin saan arvion päivän kunnosta: fitnesslevel
Posetiivistä se että lähipäivien rimpuilut tuntuu eniten läskeissä eikä risassa koivessa. :)
Taidan minäkin, mikäli ei sada, mennä puolijäykällä häiritsemään metsän eloa tosin vasta joskus klo 18.00 jälkeen ja valot päässä tottakai.
Nyt perke** mitään puolijäykkiä esitellä. Häpeä
Onneksi olen sen verran nuori että voin vedellä täysjäykällä.
Tää on viime aikoina elämöinyt metsässä (ja työmatkalla) enimmäkseen täysjäykällä.
Hyvin tuli puolijäykällä sohittua pitkin ja poikin Ylästön metsiä:p. Syksyn toinen valopäälenkki ja ensimmäinen metsän puolella. Eipä ollu ruuhkaa yksin sai polkuja käyttää.
Mä kipasin laaksossa ja takasin, kovasti oli ruuhkaa keskuspuistossa. Ainakin kymmenkunta maastohyrräilijää ajeli vastaan, ohitse ja ohitin. Kasin aikaan oli jo todella valoillekin tarvetta. Karvan yli 60km, josta maastoa noin puolet. Tuntu ihan lenkiltä.
määki kävin läähättämässä maunulan hujakoilla noin 17-19 välillä, mutta eipä törmäilty