Joidenkin lattia on joidenkin katto ja päinvastoin!?
Printable View
Ihmisten närkästelyn ja pöyristelyn tarve on kyltymätön.
Kepun kepu pettää aina -linja ei petä.
Ei enää jaksa yllättää kun Valjakkala ottaa ritolat: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009157455.html
^joo, juttelin kerran yhden vankilanjohtajan kanssa ja hän totesi, että Valjakkala on niin laitostunut, ettei siviilissä pärjää. Välillä ottaa hatkat ja sitten se taas kohta viedään takaisin. Saa harmittomasti hieman lisää kakkua.
Dodi. Täälhä se oli. Huudeilla…
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009158506.html
Viimeisin ei-postaamasi kommentti
Mitäs kamalaa siellä on nyt viimeaikoina ollut?
LJL on bannattu. Liittynee siihen.
Jotain normaalin levotonta LJL settiä siellä taisi eilen illalla olla, mutta ei minusta mitään törkeää.
Tää on ihme palsta nykyään, topicceja katoaa ihan randomina milloin sattuu. Kohta kenenkään turha kirjoittaa minnekään mitään kun kuitenkin X viikon sisällä pelle-moderaattori poistaa koko ketjun. VMP.
Poistaisivat saman tien kaikki topsut, joihin LJL on kirjoittanut.
Harmi. Se oli kiva ja tarpeellinen topsu.
Alkaa olla olo josko olisi tarpeeksi nähnyt tätä foorumia.
Pyöräilyasioista ei varmaan kukaan enää jaksa keskustella, kun aina joku tulee julistamaan kuinka meni taas väärin ja minun tapani sekä käsitykseni on ainoa oikea.
Off-topic alue on varmaan lähes kaikilla foorumeilla, kun onhan se jees jauhaa muistakin asioista samanhenkisten ihmisten kanssa, kun harrastuksien ympärille usein kokoontuu samanhenkisiä ihmisiä. Sitä minä en kyllä ymmärrä, että tänne tullaan suoltamaan vain älyttömyyksiä näille parille alueelle ilman minkäänlaista kiinnostusta pyöräilyyn.
Niin tuo täysi turha pskan suoltaminen on vaan idiotismia.
Olen myös aikatavalla erimieltä esimerkiksi politiikan mukaan tuomisesta.
Mun mielestä noin kannattaa toimia reaalimaailmassakin. En minä ala juttelemaan AY-liikkeestä fillariporukan kanssa. Fillarointi yhdistää, ei todellakaan se muu elämä, mitä vaikkapa yritysjohtaja ja raksaduunari elää.
Joo, totta tuokin, mutta tämä on mun mielestä jo enemmän kuin "random fillariporukka". Eli jos sen fillariporukan kanssa lähtee vaikka saunomaan, niin ei kyllä koko iltaa jaksa puhua pelkästään takavaihtajan B-ruuvista. Tai mistä minä tiedän, kun en ole osallistunut noille MTBCF:n kokoontumisille. Mutta villi veikkaus, että siellä kyllä keskustellaan ja "keskustellaan" monestakin asiasta, eikä juurikaan pyöräilystä.
Niin en tiedä miksi siitä osastosta eniten on häiriintyneitä ne jotka sinne ei koskaan kirjoita. Jättää lukematta ja omaan arvoonsa. En minäkään lue tuota ammattilaispyöräilyosiota, kun ei douppaaminen jne. kiinnosta.
Yhyy, en halua leikkiä nii nuo muutkaan ei saa?
Siihen onko pyörää - on, viisi, mutta, mitä niistä nyt enää uutta keksisi.
Se ei yllätänyt, etten tiedä kuka tai mistä syystä joku on saanut bänniä, kun en ole täällä illalla.
Siihen liittyen kauno toivomus - olisko mahdollista, että avaisitte pullo/pullot aikaisemmin, niin näkisin mistä ne bännit tulee.
Nimimerkki Zoor taitaa olla Kuovinpolku, Firlefanz ja mitä niitä nyt olikaan hahmon viimeisin re-inkarnaatio. Voin toki olla väärässäkin, epäilys on vahva...
Tämä kävi selväksi myös yv-osastolla. Pahoittelut.
No worries.
Tällä kertaa on O-alkuinen nimimerkki. Alkuperäisen bannin oli määrä päättyä eilen, mutta pitsareissu on huomioitu.
Harkimoiden epämääräinen hääräily.
"Yksi kaveri intissä" -jutut ovat sattuneet jokaiselle armeijan käyneelle ihmiselle:)
Ihmisten kusipäisyys
HS: Luonnonsuojelualueilla tehdään käsittämätöntä ilkivaltaa
EDIT: tämäkin vielä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009178170.html