^ Huomenna ja sunnuntaina yhteislenkki Varastomaalilta. Mene ihmeessä niihin mukaan. Tai laita tänne ilmoitus koska olisit menossa niin joku varmaankin lähtee mukaan. :)
Kodelle: Mulla on Spessun Crux. Saa koeajaa. Kokokin osuu sulle.
Printable View
^ Huomenna ja sunnuntaina yhteislenkki Varastomaalilta. Mene ihmeessä niihin mukaan. Tai laita tänne ilmoitus koska olisit menossa niin joku varmaankin lähtee mukaan. :)
Kodelle: Mulla on Spessun Crux. Saa koeajaa. Kokokin osuu sulle.
Ja tältä palstaltakin löytyy paljon reittien jälkiä Järvenpäästä ja lähialueilta, kun selailee sivuja taaksepäin.
Tässä yksi reitti Haarajoen kautta kohti Keravaa:
http://www.sports-tracker.com/#/work...617b95hn2muuc6
Menomatkan reitti on mukavia polkuja radan varren maastoissa.
Haarajoen asemalta rataa seuraillen etelään, muuntajakopin jälkeen meluvallin päällystä jonkin matkaa etelään ja ensimmäisestä vähän isommasta aukosta metsään (vallilta alas ja kivikkoinen ylämäen tömpäre ylös). Ei kannata kääntyä liian aikaisin, voi tulla kosteaa vastaan. Siellä pyörii jonkin aikaa polkuja ristiin rastiin. Hautausmaan metsässä riittää myös hetkeksi ihmeteltävää.
Minä olen näillä näkymin ehkä lähdössä suhailemaan torstaina siinä 9-10 aikoihin aamupäivällä. Voin näyttää nämä lähimetsät, jos aikataulu sopii?
Kimppalenkille kannattaa lähteä ennemmin tai myöhemmin. Mieluummin ennemmin ;). Keskiviikkoisin 17:30 ja sunnuntaisin 10:00 Varastomaalilta.
Leppoisa kuusituntinen aloittelijalle :D Äkkiä ajoajat ja -matkat kasvaa, mutta ensimmäiset kolme viikkoa varmaan pärjää ihan lähimetsissäkin... Minkäslaisen pyörän Aloitteleva saa alle ja minkälainen ajo kiinnostaa?
KODE, minulta joutaa tuo Salsan Chili con Crosso koeajoon kyllä.
Kiitos noista vinkeistä.
Tulee varmaan ainakin ensiksi suhattua kaverin kanssa tuolla lähimetsissä, mutta pienen alkutuntuman saatua voisin vaikka tulla ajamaan isomman porukan kanssa.
Saan siis perjantaina setäni pyörän lainaan. Kyseinen pöyrä on Gary Fisherin Roscoe joku numeroa en muista. Kiinnostukset ainakin alkuun juuri noilla poluilla josta voi hankkia pientä ensi makua tuohon lajiin. Myöhemmin tänä syksynä lähtö suuntautuu vuodeksi jenkkilään jossa olisi myös mukava jatkaa harrastusta ties vaikka ostaisin sieltä itselleni oman pyörän. Olen myös aikeissa koittaa ennemin tai myöhemmin alamäkiajoa.
^Roscoe on passeli peli lajiin tutustumiseen. Ensi viikon sunnuntaina kimppalenkille sitten ;)
Minä en kuulemma halua ajaa tänään, mutta huomenna aamupäivällä 9-10 korvilla olisi tosiaan tarkoitus lähteä sinkuloimaan. Olisiko muita lähtijöitä?
Minä ajelen n. 8-9 välillä maastosiirtymän. Jotain tällaista: http://www.sports-tracker.com/#/work...5b7nc5tlfa7nhn
Notta jos haluat jo aiemmin päästä lähtemään. Ei ole niin kuumakaan vielä.
Porukkalenkillä ajeltiin Sailan ja Taunon kanssa reilu parituntinen. Siirtymien kautta frisbergetille. Kilsoja tuli vajaa kolmekymmentä. Mukava lenkki ja uusia reittejäkin haettiin :rolleyes:
Ajoviima 75.1km/h nopeudessa kummasti viilentää, vaikka lähtisi
vähän myöhemminkin :D
(tänään itellä ST:n huiput myllyn alamäessä 69.5km/h, jotenkin en
taida uskoa...) Edit. ei ollutkaan myllyllä (oletin tietenkin). Huippunopeus saavutettiin peltolan k-kaupalla.
Jaah, en kai mä sit niin huonossa kunnossa olekaan - luulin kyllä ettei Sparkin välityksilläkään noin kovaa pääsis...
Ertsille: mun pitää olla perillä 9:n aikoihin, mutta voinhan mä ajaa aamulla Annankulmankatua pitkin, jos siitä vaikka joku aamuvirkku tarttuis matkaan n. 8.17.
^ Elä suotta vaivaudu, en viitsi kiusata itseäni laittamalla kelloa soimaan... Näillä näkymin näyn poluilla vasta kymmenen kieppeillä.
Nyt on ekat lenkit heitetty tolla laina pyörällä ja oli kyllä erittäin mukavaa. Ajokilometrejä kertyi n. 10-15 ja aikaa kului pari tuntia. Ensi viikolla uskon ajavani joka päivä sen verran mukavaa tuolla pusikossa pyöriminen on.:D
^ Täällä lomalainen, joka voisi lähteä ajelemaan joku aamu ensi viikolla ja näyttämään polkuja. Mennään täysin sinun vauhdilla.
Leppoisa sunnuntaisuhailu: http://www.sports-tracker.com/#/work...dnl6odo5dq95nk
Hola! Onko tänään lenkkeilijöitä? Tulen maalikaupalle normiaikaan joka tapauksessa. Tällä kertaa vapaarattaalla, ettei kolise niin paljon kammet kiviin...
Huomenna vakiolenkkiä kello 10 Maalikaupalta. Kelinkin pitäisi suosia - tosin täksi aamuksi oli luvattu vettä, eikä tullut, ja huomiseksi ei ole luvattu...
Onko ketään lähdössä tiistaina Bianchi-Cupin (MTB) kisaan Porvooseen? http://www.akilles.fi/cykel/
Itse ainakin saatan lähteä, sillä reitti on hyvä, ja keli näyttää sopivalta. Kunto kun vielä olisi edes viime vuoden tasolla, niin voisi olla kivaakin.
Ja reilun viikon päästä (9.8.) saa taas ajella Keinukalliolla veren maku suussa.
Vieras Keravalta odotettavissa ryhmän jatkoksi kerrankin! Tom1n sinnikäs työ tuottaa tulosta :)
- Timo
P.S. Tom1, toivottavasti lähikebu sulaa paremmin, ku Korson Pizza Expressin Special Smetana ;)
Mukavaa pyöritystä oli tänään lähimaastoissa:
http://www.sports-tracker.com/#/work...5fpcdh52ngj6no
Kode: Kyyti luultavasti onnistuu, pitää vaan saada pyörät mahtumaan. Kun voi olla että meiltä lähtee toinenkin osallistuja - ainakin katsomaan ja kannustamaan. On toi hopan kontti ennenkin kaksi pyörää nielaissut ja ehkä sinne yksi pienempi fillarikin vielä mahtuu.
Lähtö siten (n. 16.45), että ehditään ainakin näkemään junnulähdötkin.
Juu mukava lenkki (kahdet pannut :D ).
Ette arvaa mitä kävi kun purettiin fillari Tom1n kiesistä...
Laitoin etukiekkoa kiinni ja oli menossa vähän tiukalle, niin Kuitusen pentele erehty sanomaan jotain katkeamiseen viittaavaa ja naps :P
Ei kellään sattus soveltuvaa 5 mm tankoa olemaan? Kierteetki vois olla päissä :)
Oli kyllä mukava sunnuntai lenkki, uusia maastojakin tuli nähtyä. Pitääkin ens viikolla lähteä tarkemmin tutustumaan, tuonne mannin metsän taakse. Joo olisin hiljaa voinut olla siinä vaiheessa ku etuvannetta kiristelit :D Mutta kun lähdit sitä niin tunteella laittamaan kiinni, niin olihan sitä pakko kommentoida :D
Terve pitkästä aikaa. Käyppä Järvenpäässä Uudenmaan pultissa Terholassa- siinä Wiinerpaakarin takana- Sieltä varmaan löytyy. Tosin epäilyttää josko sais kuitenkin olla vähän kovempaa ainetta tähän tarkoitukseen. Noi kierretangot on yleensä sellaista meltorautaa.
Biltemasta kans löytyy sopivasti valmiita pikalinkkuja koko sarja (tuotenro 27-430, hinta 8€), jos fillariliikkeiden, esim. Lundberg Keravalla, tarjonta on liian kallista.
P.S. On toi Petteri nopee. Laitto 2 viestiä mun tätä turatessani
Kävin katsomassa että löytyykö kadonnut peekoo Kuopion Torilta.
En ole ihan varma mutta tuntu ainakin siltä että se olis löytyny.
Tähän lenkkiin olen erittäin tyytyväinen :)
http://connect.garmin.com/activity/103347211
Keli oli aivan loistava ja ajo tuntui helpolle, mutta noin 60 km ennen maalia alkoi vasempaan polveen pitämään todella rajusti ja maalissa polvi meni ihan lukkoon. Oikeaa olkapäätä vaivaa yhä se vanha tuttu hermovaurio kun olkapäähän myös pisti koko matkan ja oikea peukalo oli ihan "tunnoton" eli crossariin on turha investoida ainakaan vuoteen.
Kalustona tällä reissulla oli vanha tuttu täysin jäykkä ääswörks. Renkaina 1,5" katusliksit. Välitys oli 1*9 eli 38 limppu edessä ja 11-32 pakka takana.
Päällä vain lyhyet ajokamat ja selässä Juomareppu. 2 kertaa oli pienempi huoltistauko ja yhdellä kerralla pidempi huoltotauko kun vaimo oli autolla liikenteessä niin pysty tienpientareella tekemään pikahuollon pyörään ja syömään vähän tukevammin. Eväinä tietysti fazerin marjapiirakat :)
No siis hullujahan on monenlaisia ja sitten on vielä Arto...
Jos joku löytää tältä reitiltä Maguran iskaripumpun niin voiko palauttaa minulle. http://connect.garmin.com/activity/103379121
Putosi nimittäin paidantaskusta.
Leipäkoneen arvoinen suoritus http://fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif
Porvooseen lähtijät: Tarvitseeko joku kyytiä vai tulenko omia aikojani? Katolle menee yksi pyörä ja autoon 3 henkeä.
palailin pari tuntia sitten lomilta kotio. vähän aikaa löi tyhjää kun löysin autotallin oveen ripustetun sisärenkaan. toissa sunnuntain porukkalenkillä
kasarilta paukahti pari sisärengasta ja toi rengas taitaa kuulua Fourtourille.
pidän rengasta mukana ja yritän muistaa luovuttaa Flle
:eek: oliks toi nyt sellanen pervetti vai mikä se nyt oli.
Eilen käytiin Porvoossa hieman kisaamassa, ja meidän perheen molemmat osallistujat ovat suoritukseensa tyytyväisiä.
Ainakaan omalla kunnolla ei olisi juuri kovempaa päässyt.
Porvoossa on kyllä edelleen paras rata, niistä vähistä mitä nyt olen ajellut...
Suosittelen vaikka kaikille meidän porukkalenkeillä käyneille. Tuolla radalla ei tarvitse repiä mitään tappomäkiä veren maku suussa. Mukavan teknistä, eikä radalla ole liian vaikeita (kovavauhtisia) laskujakaan.
Lauantaina, jollei sada kissoja ja koiria, voisi käydä ajelemassa Keinukallion nousuja muutaman vedon. Jos sitten ensi tiistaina jaksaisi vähän paremmin niitä kivuta.
Innokkaita mukaan lähtijöitä? Rauhassa ajellen sinne, jokunen veto, ja hissukseen takaisin.
PS. Juu, multa oli yksi sisuri lainassa. Tällä hetkellä gummeja on vielä hyllyssä, joten sillä ei ole kiirettä takaisin. En jaksane tänään porukkalenkille, kun olen pyörällä töissä.