3M-heijastinteippiä punaisena vaan vannenauhan alle...
Printable View
CF 9 unlimited lähti tilaukseen, kun sattui sopivasti olemaan oikea koko outletissa. Tää on vaan se hirveän värinen vihreä.. No, ei sitä nää ku ajaa.
Eka läski. Viimeiset vuodet ajettu lähinnä pelkästään enskapyörällä. Saa nähdä miltä maistuu..
Itse laittelin tubelessin nyt motonetin vakuumipussista.
Operaatio oli erittäin helppo:
Mittaa ja katkaise 190cm pätkä
Sileä kerros pois saksilla
Mittaa ja merkkaa 16cm pussin päätyyn.
Molemmista päistä 16cm päällekkäin leivinpaperien väliin ja kuumalla raudalla silitystä n. 10-15sek.
Venttiilin reiän kohdalle laitoin vahvikkeeksi rahtusen gorillaa.
Tuolla videon monimutkaisemmalla tyylillä ei tartte vannenauhaa erikseen.
Juuri ja juuri 50mm riittää, mutta tarkasti saa asetella. Jättäisin vannenauhan kuitenkin heijastinteipin päälle, niin pienempi vaara että (/vaikka) teipin reuna luiskahtaisi kevennysreiästä ulos.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...abb1e095ad.jpg
Vakuumipussia käyttäen tein eilen litkutuksen. Todella helppoa. Metriäkään en ole vielä ajanut, tänään jos kokeilis.
Punainen heijastinteippi tuli ebay.de kautta Bulgariasta 14 päivässä hintaan 15.99/25m.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Toi 50mm on riittävän leveää Duden vanteille. Se ei toimi varsinaisena vannenauhana vaan sitä virkaa toimittaa toi vakuumimuovi, jonka vois siis asentaa myös ilman tuunausteippejä.
Asensin teipin siten että poistin siitä sen taustapaperin ja asennuksen jälkeen laitoin taustapaperin takaisin paikalleen väärinpäin. Näin vakuumimuovi ei tartu teippiin.
Toi linkkaamani teippi on aika ohutta, paino 30g taustapapereineen. Motonetin hopeinen heijastinteippi painaa 43g Duden vanteella. Tiedän kun sellaisen asensin naapurin vanteelle.
On kyllä halpoja Dudeja outletissa. Onneksi ei ole tarve.
Itsekin saman valinnan edessä äsken painineena vastaan että ota 9.0. Jos sen sijaan näet arvoa noille SL mallin vähän paremmille komponenteille niin sitten SL. Itse päädyin SL malliin lähinnä sen vuoksi että siihen saa helposti 11x1 vaihteen siirron ja että siinä on enemmän XT osia kun olen niihin myös täpärissäni tottunut. Tuolla 370€ saa noita parempia osia aika ison kasan jos myöhemmin näet päivityksen tarpeelliseksi.
Ylipäätään osaatko kertoa + ja - tosta karvalakki 9.0 jarrut, bluto ja yleensä käyttäjäkokemuksia? Hinnat nyt melko huokeat noilla 2016 malleilla! Millaisiin merkkeihin canyonia voi verrata? Hilta/laatu? Kiitokset edellisestä vastauksesta!
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
No se on varmaa, että parempaa hinta/laatu-suhdetta kuin nuo outletin Dudet ei tule mistään hetkeen löytämään.
Jotenkin vaan hymyilyttää ajaa tuolla. Eli olen hyvin tyytyväinen. Pyörä vaikuttaa laadukkalta ja asiakaspalvelu todella hyvää. Mutta paljoa en ole ehtinyt ajamaan. Itselleni toi bluto on kiva kun tykkään ajaa polkuja joissa (mielestäni) pelkkä renkaan jousto ei riitä. Hinta on tosiaan nyt kohdallaan. Oma kokemukseni maastopyöristä rajoittuu vain Radon Skeen 9.0:aan (MY2015) joka sekin on hieno pyörä.
Itse päädyin perus 9.0:iin. Jos pakko saada 11 vaihteinen niin sitten ehkä SL perusteltavissa. Itselle 10 riittää ja muuten en näe järkeä maksaa tuota lisää hieman paremmista komponenteista. Ei ne huonoja ole perus 9:ssäkään.
Tuolla on enää S-kokoa jäljellä, äkkiä kannattaa tilaa jos se on sopiva. Näkyvät hupenevan.
Jep. Veikkaisin että hls on enemmän kuin kohillaan. Ainakin spectral 7 oli todella laadukas pyörä ja hyvin varusteltu.
Ps kohta tulee nuo ensiasennus 4.0 jj myyntiin, tilasin 4.8 jj
Onko kukaan kokeillut 29" tai 650b kiekkoja Dudeen? Taka-akseli vaikuttaa ilmeisesti sellaiselta, että helposti ei löydy kiekkoa...
Sent from my iPhone using Tapatalk
^Ihan normi läski 197mm takanapa. Etu 150mm. Tosin vähän on valmiskiekkoja, muussa kuin läski koossa. Ican:illa muistaakseni valmiita 29+ leveyksille tarkoitettuja. Kasauta mieleiset jossain. Keskiö putoaa 27.5" liikaa. 29"menettelee luokkaa 4" , 29+ paras vaihtoehto IMO.
Kuva olisi kiva jos jollain on dudessa 29+ kiekot? Kiekot helpommin kotona perustetava hankinta ku 29 jäykkäperä...
Uusi onnellinen Duden Outletista naarannut ilmoittautuu. Olisi teidän tietämystä kaipaava kysymys, noista E13 kampien purkamisesta. Purkamiseen tarvitsee erikoistyökalun kammen irroitukseen, sellainen olisi hakusessa, mutta mistä? Jokapaikka myy ei oota tai epämääräistä aikaa toimitukselle. Spiderin irroitukseen työkalu jo löytyi. Hetihän se pitäisi tuunata uusi fillari omanlaiseksi eli atomeiksi ja jälleen nippuun. Ohjelmassa olisi siis 2x10 setupin pyöräytys 1x11 setuppiin yms..