^Päätitkö hankkia?
Printable View
^Päätitkö hankkia?
heräte ostos, kelot taas olivat jo pitkän mielessä.
Harkitsen mistä saisin nopeiten vaihdevaijerit ja kuoret ja muut hilppeet.... miksi niitä ei löydy kotimaisista nettikaupoista nyt kerrankin kun en jaksaisi viikkoa odottaa saksan pojilta...
Vakavasti harkitsen soittokellon hankkimista maantiepyörään muotipoliisista huolimatta. Kun ei nuo kanssaliikkujat kelveillä aina tajua suullisia ilmoituksia.
Hanki tämmöinen muotipoliisi-approved kello. Todella pieni ja todella kova ääni.
http://www.tokyobike.co.uk/spurcycle-bell.html
^Cycloon asensin tälläisen Knog Oi:n. Muotipoliisilta jää hiomaamatta, mutta ääni on heleä ja soi pitkään.
https://www.bike24.com/p2172163.html
Tilaisinko hyväksi havaitun hiiliteräspannun 32 cm kaveriksi myös 24 cm version (stockalla nyt -20 %) sekä 24 senttisen matalareunaisen lettupannun (paista.fi 35 €).
^ Osta pois vaan.
Meillä on toi pikkuversio kätsy isomman valuraudan rinnalla. Pikkupannua tulee isoa useammin käyteltyä, 2 hlö huusholli.
Äijä säikeeseen voi sitten vielä sopertaa jotain sananmuunnoksia aiheesta päivän pannu :rolleyes:
Grainderissa on Thomsonin X4 mtb-stemmi kun sellainen käytettynä tuli sopivasti hollille. Se näyttää lopulta kuitenkin aika möhköltä, pitäisköhän vaihtaa X2:een. Nythän niitä taas saakin hopeanvärisenä vaikka mistä.
Vai oliskohan sellainen turhaa turhamaisuutta?
Törkeän vilpoinen keli noin äkkiseltään. Mitähän sitä osaisi pukea päälle iltapäivälenkille?
^ Buffi tai lippis. Tuuliliivi. Polvenlämmittimet. Muuten niin kuin viikko takaperinkin.
Ostanko runkolaukun (ja otan ensimmäisen askeleen matkalla kohti täyttä brevettihulluutta) vai sinnittelenkö vielä repulla?
(Ostin runkolaukun.)
Harkitsin ostavani uuden television. Menin paikalliseen norjalaistaustaiseen kodinkone- ja elektroniikkaliikkeeseen, koska siellä oli mieleinen malli myynnissä. TV-osastolla oli kolme myyjää, joista yksi kauniimman sukupuolen edustaja. Osastolla oli minun lisäksi kaksi muuta asiakasta. Me kaikki siinä pyörittiin 10 minuuttia jonka aikana nämä kaksi miesmyyjää keskittyivät lässyttämään sille naismyyjälle jotain. Pitäkööt televisionsa saamari.
Käviskö tänään koeajamassa juuri avatun "Pohjoisbaanan"? Vanha klv oli kiva ajettava, mutta kaipa tuohon pitää totutella vaikkei vakioreittejä olekaan.
Ja ostaisko vihdoin jonkinlaisen tubeless-pullattimen askartelun helpottamiseksi?
Harrastuksen muodostuttua miltei jokapäiväiseksi iloksi, tuli tilattua crc:ltä lukkopolkimet ja kengät sekä haskat ja muuta pikku sälää. Oli erittäin hyvät alennukset, kokonais aleprosentti tilaukselle oli yli 40 pinnaa!
Nopea toimitus kotiovelle maksoi ainostaan 20€.
Tulee asioitua kyseisessä puljussa varmasti useammankin kerran, valikoima oli "hieman" laajempi kuin Suomi -kaupoissa ja toimitusaika tosiaankin varmaan sen pari päivää, abaut sama mitä Suomi kaupoissa.
^Ennakkovalmistelut ovat ainakin tehty perusteellisesti.
Joko olet päättänyt hankkia?
^Lue ketjun nimi toisenkin kerran.
Pitäskö pistää uus fillari heti paloiks ja rakennella mieluisilla komponenteilla uusiksi vai antaisko orkkisosille mahdollisuuden? Vaakakupissa poistettavien osien jälleenmyyntiarvo ja syksyiset alennusmyynnin vastaan alkuperäisten osien mahdollinen positiivinen yllätys ja tarpeettomat rakentelun välttäminen.
Josko sitä taas juoksutossuja... Josko sitä polvi kestäisi.
Pitäisiköhän nastottaa noi yhdet ylimääräiset renkaat. http://a-tekniikka.fi/fi/verkkokaupp...1/pp-stud.html Tuolta saisi 12snt kappale, jos laittas vaikka 250kpl -> 30euroa. Vähän käytetyn laadukkaan nastakumin saisi kyllä samaan hintaan ja se olisi varmasti ominaisuuksiltaan parempi. Täytyy siis löytää nastat jostain ilmaiseksi (ja liima).
Laittaisko grainderiin loppusyksyksi crossirenkaat sorakumien sijaan. Voisi tilapäisen mielenhäiriön sattuessa ajaa leikisti kisaakin kun alla olisi 33-milliset.
Laittaisiko teräskrossariin loppusyksyksi toiset kiekot, joissa olisi Challengen crossirenkaat (jos saisin ne vielä sisureiden kanssa elvytettyä toimintakuntoon). Voisi mielenhäiriön sattuessa ajaa kisaakin kun alla olisi 33-milliset. Sorakunkut kun olen saanut noille XR1501:lle tiivistymään, niin en tohdi alkaa niitä veivaamaan edestakaisin.
Ottaisiko crossarista lokasuojat pois kun jotenkin häiritsee harrastepyörä olemusta ja metsään menoa ja sadevaatteetkin löytyy.
Tuossa mietin triken ostoa, kun sain kinnerin myydyksi.
Nettimotosta samalla rahalla saisi ihan kivan moottoripyörän...
Olen aika kyllästynyt moottoripyöräilyyn (heh heh), mutta toisaalta...
GX Eagle fläsään vai ei. XD vapari on kyllä vähän arvokas.
Vaihtaskohan ihanan pehmeän hyvin jo sisäänajetun Brooksin satulan traineripyörään kilpurista uudehkon GB:n sijaan kun ei nyt syksyinen liikaa (tv)sohvalle tottunut hanuri oikein tunnu tuntien trainerisettejä GB:llä oikein hyvällä katsoen. Näin taidan tehdä.
Lisäksi yksi viimeisimmistä harkinnoista on heittääkö läppäri kotona seinään. Sen verran vittumaista on taistelu Tacxin lisenssikoodien kanssa että vaikka ei läppärin vika olekaan vaan Tacxin niin voi "#¤"#¤ kun "#¤"#¤"# silti! Asensin meinaan win10:n tilalle win7:n ja sit kun yrittänyt uudelleen asentaa kaikkia ajovideoita ja itse TTS4 softaa... Uuuh kun ihanaa tuo!!
Taksia ei voi heittää seinään kun en haluu traineria hajottaa. :)
Edit: Ja koko tuo _SAATANAN_ win10 --> win7 revohka on myös Taksin vika. TOIVON hartaasti että win7:ssa pysyy tuo "#¤"#¤"#¤ TTS4 softa päällä paremmin mitä win10:ssa missä se kaatui joka toinen käyttökerta vähintään. Ja nyt jos joku kertoo että tilttailee se win7:ssakin kokoajan niin painun vituttaako ketjuun...
Edit seuraava aamu: Paskat jaksanut vaihtaa satulaa. Ihan hyvä tuo GB:kin on, joustaa sormituntumalta jo lähes yhtäpaljon mitä vanha Brooks. Kovaa ajoa vain. Eilenkin illalla 2h löystytin sitä lisää persehielläni.
Pitäisiköhän mun kuitenkin jossain asiassa seurata Sampoa :D ja liittyä feisbuukkiin, sinnehän voisi laittaa että etsitään lisää töitä..
Sampo:
Hän kertoo Facebook-päivityksen poikineen lisäkeikkaa.
- Päivitys ainakin teki sen, että keikkatarjouksia alkoi tulla lisää. Joten eiköhän tästäkin selvitä!
Mutta jos mä vain seuraisin tuota viimeistä lausetta..^ Vesa, toi sun "heittääkö läppäri kotona seinään"...kuulostaa ihan Fingerporin Heimo Vesan työpäivältä, Heimo kun "paiski töitä" ( yksi parhaista Fingerpori-stripeistä mun mielestä, siinä kun paiskotaan cd-levyjä ja läppäri lentää myös että tämäkin pska )Win7 on mun mielestä ainoa oikea, ei herrajumala jos joutuu joskus ottaan kympin, tai mitä ne nykyisin on varmaan jo 13.
ps. pahus, Sampo sai jo verottajan kirjeen, tässä olen jo odotellut että koska SE kirje tulee. Odotan että tulee palautusta, viime vuonna tuli reilu kk..eikun kahden kuukauden palkka!