Huomenna ma menen ajamaan veljesten polkua aamusta ,noin klo 09alkaen. Lähtöpaikka määräytynee mukaan lähtiöiden perusteella. Onkos kmw lähdössä? Entä muita?
Printable View
Huomenna ma menen ajamaan veljesten polkua aamusta ,noin klo 09alkaen. Lähtöpaikka määräytynee mukaan lähtiöiden perusteella. Onkos kmw lähdössä? Entä muita?
On se mukana, pienellä säävarauksella tosin.
Tänään oli Mutiksen kanssa suunnitelma kiertää Sääksi. Lähtö jostakin 18-19. Valot mukaan. Joukkoon mahtuu.
Hieno juttu. Mennänkö katsomaan hautuumaa-Hyvinkää väliä vai Sveitsi- Usmi -KytÄjÄntie vÄliÄ ?
Tarkistan aamusta klo 08 tÄÄltÄ oletko tulossa ja missÄ treffataan klo 09 aikoihin.
TÄmÄn illan sessioon ei ole asiaa...kaamee kapula :) ja valotkin ovat vasta matkalla. HyviÄ ajoja teille.
Lähtö on kello 18:30, kesto vajaa pari tuntia, tarvii olla lentokentällä noin ysiltä.
P*ska sääennuste huomiselle. Kattellaan aamusta viittiikö sitä lähteä ensinkään.
tv. Sokeri-Sakari
Palataan viimeistään klo 08 asiaan. öitä
Huonoa keliä täälläkin, eikä tuo Foreca mitään päivänpaistetta lupaa...saattelen tästä pojan kouluun ja menen hiukan katsomaan Hyvinkään päätä reitistä.
Zorgen, mutta ei tänään.
Ei se mitään, mahdollisesti to aamu uudestaan...täällä mennään Piilolammilla :) pakko katsoa välillä reittikarttaa.
Ja huomenna olisi torstai aamu,olen menossa Kytäjäntieltä - Herusiin 7-veljeksen reittiä ja jopa reittikartta on mukana :)
Älä eksy ...Jos kuitennii, nii soita niin haen pois...
Ei pysty huomenna. Polvi kettuilee. Saapi nähdä kuinka käy mun viikonlopun ajosuunnitelmille.
Yritän olla eksymättä ja kmw parantelee polven rauhassa kuntoon .
Hep!
Onko sunnuntaina iltapäivällä joku muukin liikkeellä? Rendez-vous joskus 14.00 korvilla jossakn?. Noin Seiska™ kiinnosaisi. Tai sitten jotakin muuta.
Vauhti maltillinen, nyt mulla on kevennetty tuumaa. 32/18 on hyvä kun ei ole kiire minnekään.
Heips,mökillä ollaan viikonloppu,. Alkuviikosta ma ja ti menoja,mutta ke aamu voisi yrittää klo 09 starttia?
Huomenaamusta ehdin vain kotinurkille ajamaan,pitänee olla kotona jo klo 11 aikoihin. Saa nähdä uskaltaako huomiseen myrskyyn edes lähteä ajamaan :)
Olisiko maanantaille aamuvuorolaisia?
Olisko keskiviikkona innokkaita rauhalliselle pimeäpyöräilylle 19:00 alkaen. Lähtö vaikka hautausmaalta ja paluu toivottavasti samaan paikkaan.
Ööps. Nyt jo on maantantai. Ei ehtinyt tänään polkuilemaan.
Ke ehtoona saattaisin ehtiä pelipaikoille pauttia 19.45. Voisin hypätä junaan jostakin matkan varrelta.
Ei taida keskiviikkona ehtiä, kun pitää kuskata peräkärryllä silloin tavaroita. Muuten oikein kannatettava ajatus, koska normaalisti keskiviikko on ns. hyvä päivä tällaisille aktiviteeteille, kun muuta säännöllistä menoa ei silloin enää ole.
Meikäläiselle ei sitten ikuna käy ke illat,koska vaimo harrrastelee silloin.
Ei pysty tänään illalla, zorgen. Eikä ole täällä näkynyt muitakaan innokkaita. Ja mytolookien manaukset on sitten ihan oma lukunsa.
To aamu on buukattu ei-pyöräilyyn. Palataan aamuvuoroajeluihin ensi viikolla.
Olisko laiskaa ja hidasta vetäjää tälle illalle vapaana, noin kello 20:00 alkaen. Kaikenlainen rynniminen ja kiireenpito on kielletty :)
Mä voisin lähteä. Pojan kanssa ajellaan alkuillasta, eli siihen päälle sopisi lisää hitautta ja kiireettömyyttä. Mistä lähdetään? Hautuumaan parkkis? Pari tuntia olisi aikaa ajella.
Kops* Hautuumaa sopii mielenlaatuun.
Hyviä ajoja ja lansivelle lomaviikkoa. Lähden loppuviikoksi metsälle, saaliista ei ole todennäköisesti pelkoa, aseena jousi ja puusilmä. Sen verran olen saalista tuolle reisulle järjestänyt, että Trance jää sinne ja vaihdoss tulee 2011 Oranki 160mm takapäällä :)
Näkemisiin ja olihan mutis laittanut 7-veljeksen reissun kalenteriin?
Olihan se siellä, piti oikeen tarkastaa :eek: