Joo, Planet X krossari oli kyseessä, mielestäni sinä näytit merkkiä että ohi vaan. Tai siis mä istuin pelkääjän paikalla ja emäntä oli puikoissa.
Printable View
Joo, Planet X krossari oli kyseessä, mielestäni sinä näytit merkkiä että ohi vaan. Tai siis mä istuin pelkääjän paikalla ja emäntä oli puikoissa.
Valkeakoski, 24,3 (tänään), Kalmistonkatu hautuumaan kohdalla klo:9.30. Onko kylällä toinenkin läskeilijä vai oliko kyseessä se yksi ainoa Korpela A?
Kukas se leikki ninjaa ja ajeli tänään hämeenlinnantiellä klaukkalan kohdalla ennen kasia illalla. Hyvin tehty... not.
Kuka ajoi tänään kuuden aikaan Ridleyllä reipasta vauhtia totisella naamalla ohitseni Pirttimäen ja Oittaan välissä Oittaan suuntaan. Itse ajelin pyörätien puolella, kun se oli jo ehtinyt alkaa mutta tämä kaveri veti vielä tietä pitkin. Ehkä reilu parikymppinen kuski, vähän pidempi tukka, keltaista, mustaa ja valkoista asuissa ja pyörässä. Sama pyöräilijä taisi ajaa ohitseni aiemmin pohjoisen suuntaan Velskolantiellä. Kummallakaan kerralla ei viitsinyt tervehtiä. Kaikki muut noin kymmenkunta kuskia olivat naama hymyssä ja käsi pystyssä. Hieno ajokeli tosiaan mikä piti mielen iloisena.
Tuosta ohittaessa (siis samaan suuntaan) tervehtimisestä tuli mieleen josko ohittaja säälii ohitettavaa ja ajattelee morjensta sanomisen tuntuvan ohitettavasta kettuilulta. Tällainen on itselläni tullut joskus mieleen muita ohittaessani mutta olen silti reippaasti moikannut.
Näinköhän minä saman henkilön klo 17.10 Lassilassa Kaupintien ja Vihdintien risteyksessä? Olin itse risteyksen toisella puolella valoissa matkalla risteävään suuntaan ja ajattelin, että voihan-voihan, kun juuri tänään ei satu olemaan Ridley-sukkiksia jalassa, oli ainoastaan Ridleyn krossari alla. Olisi ollut ihana Ridley-kohtaaminen, mutta nyt ei huomannut minua ollenkaan.
Keiden peesissä pääsin lauantaipäivällä Kauklahteen? Cannondale & Look taisivat olla alla olevat pyörät. Kiitos vielä kerran.
Kuka ajoi tänään aamulla seitsemän paikkeilla Ilmakehää pitkin Helsinki-Vantaan lentokentälle päin neonpunaisella (?) levyjarrullisella maastosinkulalla/fixillä? Huomiota herättävä menopeli. :)
Kukas kurvasi pihaansa Vanhalla Rajamäentiellä klo ~1915 mustalla Pivotilla? Perkeles, asut naapurissa :p
Kukas parrakas ajaa työmatkaa Vihdintien vartta suuntana etelä - pohjoinen kalustolla läski ja kippurasarvi? Eilen tuli vastaan läskillä, tänään kippuroilla. Että moi vaan! Mut tunnistaa omaperäisestä ajoasusta musta kypärä + punainen softsell-takki + mustat ajohousut :rolleyes: Kalustona viime päivinä maastopyörä, yleensä joku muu. Kesällä kippurat.
Varmaan menty Katilan ohi useamman kerran viimeaikoina. Itsellä alla joko spessun ruskea cc tai bianchin roadsteri. Vaatetuksena yleisimmmin tumman sininen pearl izumin kuoritakki.
^ Hihkaisee ohi mennessään :) (vaikka eihän kukaan aja mun ohi...)
Katila: Meitsi ajelee aamusin vihdintietä sinua vastaan. Yleensä ei kyllä kuulu läski eikä maantiefillari työmatkakalustoon, oli vaan spesiaaleja päiviä noi pari.;) F-tervehdys seuraavaksi?
^ Mitenkä moinen tervehdysrituaali suoritetaan?
Viittomakielen F-kirjain. Nopeasti näytettynä saattaa sormet mennä ok-asentoon eli kunhan kolme viimestä sormea on pystyssä ja etusormi+peukalo ei, niin ymmärtänee.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...achmentid=9441
Antsa112, olet sitten tullut muakin vastaan. Sulla on kovin pistävä katse :). Mun F saattaa tulla alaspäin sivulle siitä lepuuttajilla nojatessa.
Kiitos informaatiosta! Kesällä tuo hoituu, mutta nyt mulla on vielä rukkaset kädessä. Jospa vaan heitän Hanskaa pystyyn :)
Anteeksi väärästä kommentista ("Valot") sille sinisen cc/maantie pyörän ohjastajalle, joka nousi Hämeenpuistoa väärää puolta jalkakäytävällä ilman valoja puoli seitsemän aikaan. Piti sanoa " Järki käteen!" Kuka olit, jos uskallat tunnustaa?
Tänään vähän neljän jälkeen iltapäivällä Storan Enson pääkonttorin vieressä olevista liikennevaloista lähti kuski läskipyörällä 'kuin hauki rannasta' Pohjoisrannan suuntaan. Siitä ajoit sitten Hakaniemen sillan yli ja katosit näkyvistä merihaan tunneliin. Olit varmaan palstalaisia - niin kevyen näköistä oli meno :). Minä köröttelin hissukseen 29er Trek'llä kaukana perässä...
Kuka oli tänään Veikkolan keskustan suunnilla vähän vaille neljä (oranssilla?) täysjäykällä Konalla? Tais olla vielä 29er... Liikuit kaverisi kanssa, joka oli kävellen.
^ Hahaa, älä Raparperi yritä! Sut mä kyllä tunnen :)
Joo, sinä se varmaan olit. Vain jotain tummaa reppuselkäistä ehdin havainnoimaan - fillarin merkki jäi arvoitukseksi :). Kello saattoi hyvinkin olla jo puoli viisi kun nyt tarkemmin ajattelen. Hyvää matkaa vaan - moikataan, jos 'törmätään' uudelleen.
Olikos joku foorumilainen tulossa Kalpalinnasta, kun ohitti meikäläisen tänään (eilen) Turengin moottoritieliittymässä ja kääntyi Helsinkiin päin siinä 15.30-16 välillä. Autona oli kohtuullisen rouhean näköinen pickup ja asiallisennäköinen täpäri näkyi lavalla. Itse punnersin siinä kohtaa omaa lenkkiäni maantiepyörällä kohtalaisen navakkaan vastaiseen.
Kukas täpärikuski ajeli vihiluodossa olevalla pellolla? Kevyesti pyöri kammet ja meno muutenkin aktiiviharrastajan näköistä.