Tosi hienoja!!! Onnittelut!!! Edellisessä työpaikassani yksi kaveri myös harrasti puukkojen takomista. Hänen tekeleitään en ole nähnyt, mutta nuo ovat hienoja.
Printable View
Tulihan niitä kuvia, hyvää kädenjälkeä, onko leima sun oma?
Kiits!
Leima on tottakai oma, kuvio omasta päästä keksitty ja omin pikku kätösin viilattu. Vuosien elämänkokemukset ovat varmasti vaikuttaneet lopputulokseen. Leimasimen tekoon meni pari iltaa muutaman virheen vuoksi.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...pictureid=1045
Varren kiinnityksessä ope auttoi...:o
Ergometrillä maksimirasitus kestävyystestin. Testiprofiili 30 W/120 sek. 420 wattia riitti mulle. VO2 (68,0) tippui viimevuodesta hieman yhden lisäkilon vuoksi. Muuten testi meni pidemmälle kuin viimeksi.
Katsoin Rambot 1-4 putkeen:D
Raavin pallejani. Eikun. Japani muuttaa ihmisiä, minusta se teki ihan tytön. Puolet entisestä äijyydestäni jäi Suomeen (siitähän voi toki olla montaa mieltä että miten hyviä jätkiä naisista ylipäätään saa). Eikä täkäläisessä kielessä ole edes kunnon kirosanoja, prkl!
Hienoja puukkoja muuten, tälleen sivukommenttina.
Palautin 39€ edestä viina-, viini- ja olutpulloja ja tölkkejä. Ai niin oli siellä yksi energiajuomatölkkikin päässyt sekaan :seko:
Oikeestaan tää oli eilen : Annoin Tempokisulle vihreitä pallukoita , että sen verenpaine laskis :eek:
Kai se kohta siitäkin valittaa ja saan taas viikon pari bannia :D
Jätin menemättä tänään lenkille, vaikka olisin halunnu. Menin sen sijaan sohvalle ottaa tunnin tirsat.;)
Nukkunu melkein koko päivän.:)
Ajelin keskuspuistossa ja vantaanjoen tienoilla ilman nastoja..niitä mihinkään tarvii, painoa vaan tuovat:D
Käytin mig-hitsiä, rälläkkää ja smirgeliä
Käwin saunassa ja vaihoin alusvaatteet. :o
Kolasin pihan (niintein kyllä eilenkin) ja kannoin kopallisen puita takkaan - sytytin sen, tällä kertaa sekin sujui ihan ok ;).
Aika Äijää on rälläköidä olman suojalaseja :eek:
Josku joku äijä on menettänyt osan näkökyvystään vastaavassa työssä ;)
Katson parhaillaan Pasilaa.
Päivällä söin pari tomaattia joista tuli niin tyttömäinen olo, että piti alkuillasta hörpätä pari olutta.
Vaihdoin renkaita fillariin ja kiroilin.
Menin ihan pikku matkan autolla kauppaan :o
Emmää tiiä, oko tää nyt niin äijjää, mut kävin Turussa uimassa...
Imaisin nänniä, en omaani.
Olin koko päivän appiukon työnä kylässä. Appiukko sanoi mulle ainakin 10 sanaa koko vierailun aikana :)