Ostin viiden kilon lekan ja humautin sillä taloutemme aiemman asukkaan tekemää pihagrilliä oikein kunnolla. :)
Printable View
Ostin viiden kilon lekan ja humautin sillä taloutemme aiemman asukkaan tekemää pihagrilliä oikein kunnolla. :)
Autoremontti ja kalja -yhdistelmällä mentiin eilen. Tänään suututetaan taas koiria ja otetaan niitä sen jälkeen kopiksi juuttipäällysteisiin esineisiin.
Sanoin muijalle, että perse ylös sängystä ja koiraa kusettamaan, sen jälkeen kun olin vienyt hälle kahvin sänkyyn.:cool:
mäkin sanoin muijalle että meidän perheessä Mies sanoo viimeisen sanan....joka on....kyllä rakas...
Laiskottelin töissä koko maanantain.
Kalastanut
Vein pienen tyttöni leikkipuistoon. Nyt perunalastuja ja kaljaa.
Ostin kuntonyrkkeilyä varten oikeat nyrkkeilykengät
ja tietysti istun koko illan ne jalassa tv:tä katsoen
Nyt kyllä pomppas, kuntonyrkkeily, äijää:D.
Silitysraudan liikuttelua 2 h ja siinä sivussa 200 g suklaata.
Nyt voisi piereskellä ja rapsuttaa munaa (omaa).
Join uutta Valion Maito Plus -mjölöö! Ei rotskun saanti enää helepommaksi mee!
Tänään työpaikalla paskansin vessan tukkoon. Tuotos sekä sen aiheuttama reaktio olivat molemmat mielestäni melko "äijää". Myös se että ilmoitin ylpeänä hienohelma esinaiselleni tapahtuneesta tuntui melko "äijältä" :D
Tuli käytyä firma makso liput.
t.Ismo Ämmä
Leivon pizzaa ;)
Sama juttu mulla maanantai aamusta töissä,hetken pähkäilin syytä ja sitten sytytti,viemäri oikeesti tukossa ulkona pääoven vierestä tulvi :eek: ite ei tarvinnu aukasta vaikka olen ammattilainen tässä,Citymix hoiti homman.
On se vaan tää viemäri niin miästen maailma ;)..
Polttanu ruutia niin maan perusteellisesti
Tilasin täpärin :D
Ampunut sorsia puolenkymmentä, kalastanut virvelillä, ja polttanut jahtitupakkaa. Jos auton vahaus lasketaan, niin sitten sekin.
uusi työkänny ei suostunut lähettämään yhtään tekstaria, vain vastaanottamaan, enkä minäkään suostunut soittelemaan mihinkään helppareihin, vaan vaihdoin tekstiviestikeskuksen numeron oikeaksi ihan itse. Pohdintaan meni pari tuntia.
Niin ja sitten tein kaverin kanssa vaihtokaupan: Luovuin 70 cl Carte Noire Extra pullosta ja sain tilalle 3 pulloa single maltia; 12,15 ja 17 vuotiasta Bowmorea, kaikki 20 cl. Minkä määrässä menetin sen maussa voitin?
Aikanaan minäkin paukuttelin sorsia ja rusakoita. Huomasin sitten ettei ne ammukkaan takas , joten vaihdoin kameraan. En silti tuomitse. Harrastus on hieno , kun maltti riittää. Valitettavasti aina ei kaikilla niin ole ja niitä haavakoita sai sit kahlata haeskelemass , kun jästipäät ei itse jaksanut.
Voe tokkiisa, pitäs päästä metälle van ei jenejä eikä euroja, ahistaa...:mad:
Ammu ritsoilla :D
Ardbeg Supernova 2010 tuli ostettua. En o vielä maistanut.
Lepäillyt ja siirtänyt hommat huomiseksi
70-neliötä parkettia tuli ladottua lattiaan, lastenhoitajan lauantai :)
Huuhtelin jalasta enimmät "rasvat" pois, jotta uutta puhdasta ainetta sai laittaa tilalle. Maanantaina toivottavasti loppuu kikkailu ja saavat siirrettyä ihoa puuttuvaan kohtaan :D
Mää grillasin sikaa ruuaks ja söin ilman veistä ja haarukkaa. Mitä *piip* veli I.S. on tehny?:eek:
Survoin jalan väärään paikkaan - siis maastopyörä, maastopoljin ja tempoajo ei ole hyvä yhtälö. Noihin yhdistettynä jalan irtoaminen polkimelta = asia, jota ei voi käsittää :eek:
Otetaan nyt kaikki ilo irti noista hienoista kuvista ...heh! No joo tää oli viimeinen kuva täällä, ettei porukka hermostu. On vaan niin tylsää, kun ei voi tehdä muuta kuin notkua netissä.
En tiennyt että eturattailla saa leikattua lihaa noin paljon kerralla :O. Toipumista!
Join kaljaa sohvalla kun tyttöystävä teki ruokaa.
Vein muksut ja muijan mäkkäriin syömään, ja maksoin koko roskan....eukon lompakosta :D!!
Kävin korjaamassa raksa duunarin rikkomaa putkea, koko talo oli tyhjä voi kuinka mukavaa :) Työ rauha :D
Ostin palautuspulloilla ja 10- ja 20 senttisillä kymmenen tölkkiä olutta ja ruisleivän. Ai niin tää oli kylläkin perjantaina.
Menin lasten kanssa ulos syömään sillä aikaa kun mies oli pyöräilemässä :rolleyes:. Oli mun ruuanlaittovuoro.
Söin töiden jälkeen puolikkaan hookoon sinistä ja lähdin samointein Puijon mäkeä nousemaan. Jäi kyllä vain kahteen nousuun, kun meinasi "äijä"tulla suusta ulos.
Nuuhkaisin ajohanskoja
Aloitin jo eilen ja jatkuu vielä hieman huomenna ku pari defaa oli pas...a ja vetolevy poikki, sain hankittua varaosia vaan remppa venähti heti yhdellä päivällä.
t. Ismo Ämmä