Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.
^toi on hyvä pumppu ollu, mitä nyt vähän aikaa käyttänyt. Oman kokomuksen mukaan tolla pumpunmittarilla ei juuri mitään tee ainakaan läskirenkaiden paineissa.
^^ Jaahas, no hyvä jos näin on. Alla helmikuun 16. päivä Mäkelänkadun Velosportista saamani vastaus tiedusteluuni,,,
"Huomenta Jukka,
pahoittelen, mutta SKS:n maahantuojalla ei tietojemme mukaan noita malleja ole.
Ystävällisin terveisin
Velosport Ky
Saara Eronen
010 3219203"
Eli tarkennus aiempaan postaukseeni: Saattavat siis kuulua ja näköjään kuuluvatkin maahantuojan ohjelmaan, mutta Velosportissa mutuilevat, että maahantuojalla ei niitä ole. Ja ovat siis väärässä ;)
Tapatalkista iKälättimellä
^^ Joo, itse asiassa en ole tuota etulokaria ostamassa. Mulla on naamaa suojaamassa eli etuhaarukkaan tarranauhoilla kiinnitetty omavalmiste; ihan vastava kuin Mucky nutz, mutta materiaalikustannukset pari euroa. Viistoputkessa SKS:n MudX ja koska tuo homemade Mucky Nutz esikuvaansa pidempi, suojaa OK
Takalokarina itse paranneltu eli levennetty SKS:n maasturilokari, mutta se on niin karsee, että sen tilalle on laitettava tehdasmalli eli siihen tuota Grandia ajattelin.Kaikkihan nää jättää takarenkaan etupuolen suojaamatta. Siihen kykenee vain nuo ulkomailta hirmuhintaan tilattavat "harrikkalokarit." Eikä niillekään kauneuskilpailussa pisteitä voi antaa, mutta onneksi läski on jo sellaisenaan niin ruma, että ei näiden esteettisiä arvoja voi enää lokareilla pilata ;)
Tapatalkista iKälättimellä