Korjasin asian. ;)
Printable View
Korjasin asian. ;)
Korjasin lisää, ettei Paven tarvi yksin pitää meitin johtopaikkaa.
http://i6.aijaa.com/b/00968/11726395.jpg
MTB50+ innoittamana 21 km maastossa ja kelveillä+monta kilometriä siirtymiä lisälenkeillä +työmatkat lisälenkeillä päälle.
Kiitokset lenkkiseurasta. Oli upeassa kunnossa polut.
edit:
Pientä lisäkorjausta ajettu, ero kasvaa, päästiin jo toiselle sataluvulle http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...es/biggrin.png
Eihän maastopyöräilijä jätä pyöräänsä kotiin lumisateen sattuessa eihän?
Olipas raskas 21km työmatka auraamattomassa lumessa. Kait se tästä helpottuu, kunhan jaksaa useammin yrittää :)
Mä vähän luulen, että Matin työpaikan ja kodin väli on etääntynyt entisestään siihen mennessä. ;)
Harmi Kilometrikisan osalta, että nämä oikeasti paljon polkevat MTB-Turkulaiset eivät yleensä mittaile ajamiaan kilometrejä...
Mulla kun on vaan vaatimattomat 12 km työmatkaa, niin joutuu etsiskelemään 'oikoreittejä' kotimatkalla. Aamulla on aina niin kiire, ettei ehdi oikoa.
Vajosuon Kaljahiihto nyt viikonloppuna? Lunta riittää, ja pikkupakkasessa kalja ei jäädy. Kaljahiihdosta ei ole tullut samanlainen perinne kun kalja-ajelusta, mutta kolme vuotta sitten oli hauskaa.
Mulla menee koko viikonloppu töissä. Helvetisti tietty tekis mieli.
Vajosuon hiihtoon tekisi mieli mukaan, mutta taas kerran olen reissussa Saksanmaalla. Donnerwetter !
Molemmat käy.
Ottaisinko piruuttani ahkion? Ite tehty polyeteenilevystä kauan sitten ja vedetty siinä lapsia kun olivat pieniä. Muistaaksen oli melkoisen liukas ja etenemiskykyinen. Onko ajatuksen nautiskella perinteistä reittiä Vajosuolle?
En ole ajatellut asiaa sen enempää. Perinteinen reitti, eli ensin haahuluia Kurjenrahkalla ja Vajosuolla ja yö Vajosuon laavulla sopii hyvin, mutta muitakin vaihtoehtoja käy. Ahkio nyt on helppo valinta suolla, vaikka itse ajattelin pärjätä kevyellä repulla.
Jos joku löytää keväällä polulta avainnipun niin se on sitten mun. Pari tuntia oli kivaa ajellessa, kolme tuntia sen jälkeen polkuja talsiessa ja lunta potkiessa vähemmän kivaa ;(
Voi ei :/ Missä ajelit? Suunnataan lenkit sinne.
Minä tiputin joulukuussa ajokorttini hiihtoreitin varrelle ja sen tajuamisen ja turhan etsintäreissun nostama ketutus oli iso. Ystävällinen herra kuitenkin löysi läpyskän hangesta, loppu hyvin.
Voin vain kuvitella, miltä nyt tuntuu.
Lähinnä Hautausmaa-Luolavuori-Ispoinen suunnilla, Eteläkaaren sisäpuolella. Etsintöjä vähän vaikeutti tuo kun sauvakävelijät on pistelleet puolen metrin välein sellaisia potentiaalisia avainten mentäviä reikiä polunvierustat täyteen.
Olisko vaihtelua mennä reittiä Rantapiha-Lakjärvi-Laidassuo-Kiikonkylä-Vajosuon laavu ja takaisin Kurjenrahkan kauta?
Yks mun sissikaveri oli kiinnostunut lähtemää mukaan. Sanoin lähtöajaksi ton klo 15 Rantapihasta.
Kun täällä on niin hiljaista, niin laitoin täkyn tuonnekkin:
http://lsvjkilta.fi/varsinais-suomen-paikallisosasto
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/447...un+Itaharjulla
Onko joku täältä?
Räjäyttelette kaikki matkalle sattuvat junaradat ja sillat sekä laskette jänisliikenteen. Thihihii.
JJ:n huumorintaju kestänee?
Facebookissa on sovittu lenkki lauantaille klo 12.00, Prisman tolpalta.
-- Peippo perhana, aina minuutin nopeampi... --
Valitse viitekehys paremmin, niin minuutin hitaampana voit olla parempi... ;)
:D
Aurajoki loistava ajettava fatillä!
Pitkäpoika on kotona.
Hieno pyörä!
Jos tuo tapahtuu tänä vuonna myös numerolapun kanssa, niin voimme olla tyytyväisiä omaan suoritukseemme. ;)
Kauan Juha malttoi kärvistellä, mutta minkäs sille taudille mahtaa. Onnittelut Mynämäelle! Pakko tunnustaa, että kelpaisi kyllä itsellenikin. Ei olekaan vähään aikaan toisten menopelit näin kuumottaneet... Otan varausnumeron jo valmiiksi, jos tuo vaikka joutuisi poistolaariin. :)
Cruzi-kuume on ollut päällä yhtä pitkään, kuin mitä olen ajanut oikeilla maastopyörillä. Eka valinta kääntyi Orange Patriotin voitoksi ja Cruzin Bullit jäi kakkoseksi. Sitten sekin alkoi kaduttaa, kun näin ekan Nicolain. Partiot viimein katkesi ja sain tilaisuuden hankkia Nicolain horst-linkku jousituksella. Sitten oli jotain osarikkoja, joiden korjaamiseen tuhrautui liikaa kauniita kesäpäiviä. Hankkisin varapyöräksi NS Bikesin jäykkäperän ja kasasin sen osittain vanhoilla osilla. Sitten sattumien summana sain/ostin käytettyjä osia ja niistä syntyi varapyörän varapyöräksi toinen Nicolai. Molemmat tietysti jalostui vaivihkaan uusilla osilla varsin hyviksi peleiksi.
Jäykkäperä nyt ei vaan ole tällaista käsivaivaista varten kun näpit eivät jaksa kunnolla pitää hakkaavasta tangosta kiinni. Ajot ovat jääneet todella vähiin sillä. Toinen, vara Nicolai oli taas painoltaan liian lähellä parempaa Nicolaita painavampien osien takia, vaikka ilmajouset ja runko olivat huomattavasti kevyempiä ja joustoakin oli vähempi. Tällä ajelin sentään mielellään ja vaihtelun vuoksi, etenkin helpompia reittejä ja lumipolkuja. Joka tapauksessa halusin järkevöittää pyörähärdelliä uudella varapyörällä ja luopumisprosessi vanhoista rungoista, pyöristä ja tarpeettomista osista on käynnissä tuolla fillaritori.com:ssa useissa ilmoituksissa. Etsivä löytää. Siellä nyt lukee jotain, mutta kysyä ja ehdottaa saa mitä vaan. Varastokoppiin tarttis saada tilaa aika pian.