Nähdään tebarilla siis.
Printable View
Käypi hyvinkin ja sit koko porukka mukaan😀
Aamusella lintsille, mikäli darralta kykenen :D Jos ei lintsiä, ni sit lenkille.
Tulossa kylmälle tblle hetken kuluttua
Mä kävin aamupäiväl tsekkaas puolukoitte kypsyyttä Paraatikallioilla. Aurinkoisil paikoil on jo kypsää, mut muual o viä vähä vajaat. Ens vkl ehkä rupee olee harasoo.
Siä oli hirvikärpäsii aivan sairaasti. Kaffeet oli kyl mukan termaris, mut kaadoin kuppii vast koton 😡
Kiits ajoseurasta. Mänkkärin pikatietä kannattaa ajaa nyt kun se on kuiva :) Syssymmällä on vähän enempi ja syvempiä lätäköitä.
Kiitos kaikille seurasta ja Omenalle pesupisteestä ;-)
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...d050f81612.jpg
Lähetetty iKälättimestä käyttäen Tapatalkkia kirotus vierheet ovat ohjelman vika
Juu, hiukan oli kosteahkoa paikkapaikoin😀Kiitti seurasta.
Joo oli aika kosteeta, kiitos palautusjuomista! http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...ba9831d442.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...8ed2961b4c.jpg
Jep. Sitä mettää piisaa, polkui vähä niukemmi. Ei siä mun tietääkseni mitää kovi kummost ajettavaa oo, mut pääsee tietty Reitti 2000:lle aika vähill tiesiirtymil.
Konkoonkallio pääll pystyy ajaan aika kivasti semmosil "riistapoluil" ja siit eteläpäästä pääsee alas tiheikköö, joss pitäs mennä tr-ura kaakko-luode suunnass. Uraa pitkin tähän pellonkulmalle. Pari-kolm vuotta sitten tr-uraa pääsi hienosti, viime kesän se oli kasvanu aika umpee. Käytii Eki ja Legsan kanssa siä kerran harjottelees OTB:n tekoo. Pellon toisest kulmas lähtee sit noita karttaa merkattui tr-urii. Ne oli pari vuotta sitten aika hyväs kunnos.
Nonii, laitoin ilmottautumislomakkeen (MTB-Lohja Oktoberfest 2016) menemään.
Valkkasin sen sopivasti taukoja ryhmän.
Nurmijärven Ladun lenkki tänään Klaukkalassa. Lähtö Haikalan koululta klo 18 maissa. Meillä lenkkivauhti rauhallista, joten sopii hyvin palautteluksi viikonlopun jäljiltä. Tarkoitus olisi tutustua sinne Aittakallion- Suontaan suunnan maastoihin, joten paikallisopastus olis plussaa. Jos vinkkejä, niin voi laittaa tänne. Alustava suunnitelma mennä joenvartta pohjoista kohti, jne.
Mää huutelin tota 17.30 tornarilta tänään. Jos tällai lykkää wodaa niin nietu, mut jos rauhottuu ni kait se on liukasteltava.
Heikko ehkä tälle illalle. Pyörä on vieläkin korjaamolla, mutta jos se valmistuu tänään ja pääsen lähtemään duunista ajoissa hakemaan sitä pajalta niin voisin osallistua.
Kait sitä vois vähä käydä liukastelemassa. Melkein kuivalta näyttää.
Hieman liukasta ja kuraista oli Talviston-, Kettukallion- ja Sudentullin mäissä, sekä muutenkin Aittakallion suunnalla eilen. Keli oli kuitenkin tosi hieno ja maastot tulivat tutummiksi. 17 ajajaa taisi olla kaikkiaan Klaukkalan tähän kulmaan tutustumassa.
https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0...78&oe=584BBEB8
Apråpå Lohja.
Jos Ekin kyydissä viä 1 paikka niin hep mulle. Ehkä löydämme perille :) Tiedossa myös tulistelutauko laavulla niin mukaan, eväs, maggara, kalia, persalusta, termos ...
Ajetaanko meidän kylillä tänään kuudelta? Ajot siis mallia maasto.
Mistä lähdetään liikkeelle?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oisko se toi Isoniityn koulu, ja siitä johonkin mallia vesitorni-pietarinmäki vaikka.
Homma roger. Lähden nyt himasta kohti koulua
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kiitos vaan Andy lenkistä :D EI oikein ehtinyt alkaa, ennenkuin jo loppui. Rustailinpa alle toisen kiekon, kun muistui, että onhan mulla moinen jemmassa viime talven kiekkoepisodin jälkimainingeilta. Jos huomenna jaksaa, niin pitää lähteä kokeilemaan, kuinka red power asettuu alle. Sramin napa siis sanoi sopimuksen irti ja joutunee napalääkärille vilkaistavaksi.
Mä helistelin antille seiskalta ja käytiin vielä kiertämässä pietarinmäellä ja ajelin (eksyin) lämpövoimalan takaa kotio.
Dänks täältäkin
Jos tänään paremmalla onnella. Lähden 17.30 Isoniitun koululta johonkin päin. Parin tunnin kevyt lenkki siis.
Mää saattaisin ehkä tulla mukaan läskillä. Riippuu ihan siitä kuinka tööt olen IP kun yöunet jäi neljään tuntiin
Lähetetty iKälättimestä käyttäen Tapatalkkia kirotus vierheet ovat ohjelman vika
Suunnitelmissa olisi tulla iltapäivällä läskeilemään sinnepäin.
Olisikohan tuo Syrjälän kallioalue(?) suht varma valinta? Siitä voisi sitten mahdollisesti tutustua Tornariinkin.
Sellaista helpohkoa / keskivaikeaa polkua hakusessa.
Syrjälässä on polkua ristiinrastiin ajettavaa tunniksi-pariksi jos sahaa edestakaisin. Kalliota ja juurakkoa ja seassa neulaspolun pätkiä. Jos haluaa mennä ihan rennosti läskillä, niin menisin tuolla Aittakallion suunnalle. Alkuun pääsee vaikka tästä. Avolinjan pohjoispäädystä pääsee "haikalan ympyröille" jossa polkuja enempi ja vähempi mäkisessä maastossa.
17.30 olen itse lähdössä maastoilemaan Isoniitun koululta. Seuraan saa liittyä.