Kaverini olisi hankkimassa itselleen ensimmäistä sähköavusteista pyörää ja kysyi mielipidettäni seuraavasta pyörästä
https://www.bikester.fi/serious-bear...212#cgid=38448
ja mitä siihen pitäisi päivittää että tulisi asiallinen ja mitä osille tulee hintaa (serkkunsa on innokas "luomu" pyörien rakentelija ja luvannut tehdä tarvittavat osa-asennukset jos siihen terve ilmaantuu).
Olen oman mielipiteeni asiaan sanonut, mutta olisi mukava kuulla muitakin mielipiteitä ettei ostaminen/ostamattomuus mene pelkästään minun "piikkiini".
Pyörässähän bosch:n performance gen3 moottori pinemmällä 400Wh Powerpack:llä, ei se Gen4 CX:n veroinen moottori ole, mutta oman kokemukseni perustella ihan "tarpeeksi hyvä".
Keulahan tuossa pitäisi ilmanmuuta vaihtaa, jos kiekot ei mene vaihtoon, niin nopeasti katsoin että esim. RS:n Judy Gold keula QR kiinnityksellä olisi BikeDiscountilla 125€, jos kiekot menee vaihtoon (läpiakselillisiin) niin valikoima laajenee.
Tuo nyt se selkein vaihto mikä "pitää" tehdä mutta mitens jarrut ja vaihteisto? (kuten sanoin, olen oman mielipiteeni kaverilleni sanonut, mutta nyt toisia mielipiteitä asiaan haen).