Joo baarilta se jo näytti, mutta taitaa puuttua vielä muutakin kuin kassakone ja jalkalistat:D, joten huomenna tuskin on vielä toiminnassa.
Printable View
Joo baarilta se jo näytti, mutta taitaa puuttua vielä muutakin kuin kassakone ja jalkalistat:D, joten huomenna tuskin on vielä toiminnassa.
[quote= Olisko kl. 11.00 parempi lähtöaika? Ehtii ilma lämmetä![/quote]
klo 11:00 vois olla mukavampi. Suunnalla ei merkitystä kunhan kahvipaikka löytyy.
Kiitokset Karille ja Timolle lenkistä. Käytiin Riistavedellä kahvilla. Oli kyllä mainio lenkkikeli, olisi pärjännyt kevyemmälläkin vaatetuksella. Hiukan reilu 100 km tuli minun mittariin, juuri sopiva määrä kuntoon nähden.
Toivottavasti et palelluttanut itseäsi? Täällä alkaa lumi olla jo aika vähissä, mutta purot kyllä vielä solisee! Ilmat.... joo.. loistavat! Kiva oli ajaa Ilkan ja Timon seurassa kevään toistaiseksi pisin lenkki. - Kiitokset teille siitä! - Täytyy myöntää ettei enää nykyisin tule yksin tehtyä juuri mitään. Vanhuus...... ?
En tiedä mutta jokin ei ole 'niinkuin ennen'.
Ilkalla tänään 'suuri' päivä! Toivottavasti kaikki on sujunut hyvin ja liityt jälleen seuraan kun itsestäsi tuntuu siltä.
Kiitos lenkistä.
Uutiset olivat huonoja mutta täällä ei ole syytä niitä sen tarkemmin läpi käydä. Lähden tuulettamaan ajatuksia maantien varteen.
Olisiko lauantaina innokkaita maastopyörän ulkoiluttajia Klo 1600 Patakukkulalla lähdössä polkurymistelyyn (ei pururata-ajoihin) Hamula-Käärmelahti suuntaan?
Itse aion lähteä ja mukavammin aika kuluisi porukalla ajellessa.
Tätä polunpäätä hain liian pitkään.
Polun mäki ei noussut läheskään.
Jospa vielä tänä kesänä.
Sunnuntaina oli ajatus polkea Käärmelahteen polkuja pitkin.
Ajatuksena on tasavauhdin opettelu/harjoittelu ja pitkä lenkki eli esim. 3h.
Reitti olisi esim. viime lauantai iltana ajettu lenkki, jonka kaikki mukana olleet tietävätkin:D lisättynä vielä extraa polkua.
Mahdollisesti etelästä olisi tulossa vahvistus, ei suinkaan varmaa, vierailulle.
Lähtöaika olisi alustavasti 1100 Pataskilla.
Turveteloa.
Mää voisin tulla täältä etelästä mukaan Käärmelahden lenkille.
Onko lähtöpaikka siinä Pataskin parkkipaikalla, missä on info/kartta -taulu?
Ja 1100 että ehtii herätä.:) Tai siis ajaa alkusiirtymän.
Maantielle olisi suunnitteilla pidempi lenkki n. 130->km.
Ja ajankohta olisi 24.5., koska varmaankin viikonloppuna löytyy enemmän väkeä. Lähtöaika esim 900-1000.
Itse pystyisin ajamaan myös viikolla, mutta mukavemmin matka taittuisi porukalla.
Jos on ennusteet kelin suhteen huonot niin en kyllä kehtaa sateessa ilmaiseksi tuollaista lenkkiä ajaa.
Silloin ajelen viikolla pitkiä lenkkejä.
Mahdollisia lenkkejä:
Varpaisjärvi- Nilsiä-Muuruvesi-Riistavesi
Kallaveden ympäri Siilinjärven kautta ei Kehvon
Pohjois kallaveden ympäri joillain lisälenkeillä
Ehdotuksia?
Tulipa ajettua kolmisen tuntia hienossa toukokuisessa säässä.
Lenkin suunnitelmiin tuli sen verran muutosta että oli jätettävä pahimmat kivikot pois reitiltä ja haettava mukavia latupohjia ja metsäautoteitä niiden tilalle. Ai niin, ja ajettava yksin.
Käärmelahti tuli kuitattua ja kahvit sekä eväät söin repusta kelin kunniaksi laavulla.
Sauna oli tervetulotoivotuksena mitä mainioin.
Lauantaille ennustaa kohtuu keliä.
Flunssa vaivaa, mutta jospa tuo jo siihen mennessä helpottaa.
Olisiko klo 10:00 hyvä lähtöaika, paikka vähän lenkin mukaan.
Olen lukenut että "Stan" olisi tulossa kuopiosta mahdollisesti, joten ehdotan Toivalan Essoa lahtöpaikaksi ja siitä Riistaveden suuntaan.
Lenkki voisi olla Riistavesi-Muuruvesi-Nilsiä-Varpaisjärvi.
Tuossa Kuopiolaisille tulisi extraa, mutta....
Mahdollisuus tuolla lenkillä, ajaa Nilsiästä, Varpaisjärveltä tai Lapinlahdelta Siiliin tuntemuskten mukaan.
Tai jos ideaa pukkaa Kuopion kautta, niin minulle kyllä käy lähtöpaikaksi TB:kin.
- Länsiranta etelän kautta ja sitten Korkeakoskelle kahville ?
Hyviä ideoita lenkiksi otetaan vastaan.
Huhu osallistumisestani pitää paikkaansa. Liikunta on jäänyt minimiin, mutta tahto on kova. 9.00 Kuopiosta sopisi minulle. Pohjoisen suuntaan n. 100 km:n lenkki käy. Pieni *perhevaraus*.
Olisi tilausta tulossa CRC:hen maanantaina, onko kimppaan lähtijöitä?
Minäkin voisin lähteä jos vaan taivun pyörän päälle. Satasen lenkki olisi ainakin minulle sopiva. Pitää vaan tänään ja/tai huomenna testata mitä kylki ja niskat tykkää pyörän selässä keikkumisesta.
Haluatteko ajaa mahdollisesti toisenlaisen lenkin?
Oma osallistuminen ei olekkaan olleenkaan varmaa, flunssa peeveli ei taida hellittää.
Jos lähdette suunnitellulle lenkille niin voi olla että tulen vastaan ja kokeilen miltä ajo tuntuu ja jään kotiportilla pois.
Kyllä nyppii tämmöset saakurin virukset :mad: juuri kun on päässyt taas jonkinlainen harjoittelu käyntiin.
Ensi vuonna on reenattava koko talvi etä ei harmita viikon huilit.:D
EIPÄ vissiin harmita.
Me ajetaan aamulla Siilinjärven suuntaan ja käydään kakkukahvit nauttimassa. Tule vastaan, jos kykenet, TimoT.
Ja kahvit Kirituvalla. Lähtö klo 10:00 tutusta paikasta. Vauhti maltillinen, sillä olen ajanut vain satunnaisesti lyhyitä lenkkejä tähän mennessä.
En voi luvata varmaksi, kyllä kiinnostaisi ajaa, mutta...
...73km Tahkoa tänään, joten ei pysty. Sorry:o.