On kiekot+laitekin vielä. Tässäpä oiva lisä VR-sukupolven bileisiin.
13-V pojat menivät aivan pähkinöiksi muinaisen 4-pelin video gamen
kanssa pojan synttäreillä:rolleyes:
Printable View
On kiekot+laitekin vielä. Tässäpä oiva lisä VR-sukupolven bileisiin.
13-V pojat menivät aivan pähkinöiksi muinaisen 4-pelin video gamen
kanssa pojan synttäreillä:rolleyes:
Muistaahan nyt toki. "Space 1999" aka Alfa oli myös suosikkeja 70-luvulla. SUB näytti tuotakin alkuaikoinaan.
Kuussa ei ole vielä tukikohtaa, eikä ulkoörvelöt uhkaa maan elämää pahemmin. Babylon5 oli myös hyvä, kuten
spin-off Excalibur. 80-luvun Battlestar Galactica kökköydessään myös muistoissa ikuisesti.
Rouva on trekkari henkeen ja vereen. Tutustutti minutkin niihin "vanhoihin vuosikertoihin"
Esittänyt Uhuraakin jossakin pirskeissä:rolleyes: "oikeissa vetimissä" tietty (oli opiskelijavaihdossa)
Kuka tunnustaa seuranneensa Farscapea?
http://vignette2.wikia.nocookie.net/...20061226204123
Oikeita vastauksia, vaikka mies olenkin. Harvoin on oletettu kulkuneuvonkin
olevan elollinen vermes. Astronauttipoikaa vietiin kuni pässiä narussa.
Twin Peaksiä on tullut katseltua neljän osan verran nyt viikonloppuna. En muistanutkaan, että sekin on aikamoista ihmissuhdesoppaa.
The Affair
Kolmannen kauden jaksoja on pullahtanut HBO:lle. Katselin muutaman. Pieni pettymys on nyt kyllä. Vähän lopahtanut on.
Sherlockin neljännen tuotantokauden toinen jakso.
Huikea paluu laiskahkon ensimmäisen jakson jälkeen. Vaikka Sherlockin ainainen suunnitelmallisuus ärsyttää, niin kyllähän jakson päätös pisti taas hymyilemään. Tässä on kyllä yksi sarja, johon toivoisi loputtomasti uusia jaksoja.
Taboo, ensimmäinen jakso.
Oli aika väkevä aloitus, jotenkin ehkä ajankuvasta johtuen tuli Penny Dreadful usein mieleen.
HBO:n norjalaissarjaa Kampen for Tillværelsen muutama jakso mennyt hihitellessä.
Mainiota hiljaista huumoria, taattua Erlend Loe -tyyliä.
Ei ihan niin monen, mutta kohta loppuu katsominen. Viimeisin katsomani oli emätylsä. Miten ne ovatkin pilanneet sen sarjan.
Hyvä juttu, on katsomislistalla.
Ei kannata hypätä eteenpäin. Siinä matkan varrella tapahtuu paljon asioita mitkä on hyvä tietää ennen finaalia.
Ellen täysin väärin muista, niin alunperin Lynchin ja Frostin ajatus oli ettei murhaajaa paljasteta koskaan, mutta tuotantoyhtiö pakotti toiseen ratkaisuun. Tästä syystä ja Wild at Heartin kuvauksista johtuen Lynch luovutti vastuun eteenpäin ennen kuin palasi.
vähän arkisempaa .....Salatut Elämät alkoi pitkän joulutauon jälkeen :D katsoin mä sen mutta olin puoliunessa isoimman osan aikaa. Mitään en luultavasti menettäny, ihan yhtä pöljää menoa kun ennekin :D
Jotain menneisyyttä etsimässä yleltä, olihan se yhdelle kartanolle ainakin mainosta..
Meidän maamme -yläilmoista ihan ookoo katsottavaa eikä ole pölötysttä päällä lainkaan..
^ tuo Meidän maamme- ilmakuvakooste on hienoa katseltavaa, mutta ei jaksaisi sitä samaa puuduttavaa musiikkia koko ajan. Vähän aikaa se kuulostaa hianolta, mutta kun samaa toistetaan liian pitkään....ei kuulosta enää yhtään hyvältä. Voisiko siellä taustalla soittaa suomalaisten säveltäjien teoksia?
Mutta eilen George Gentlyn tutkimuksia. Tää on välillä hieman liiankin jännittävä. Nyt näyttäisi tulevan uusintana Viidakkoperhe ja Murdochin murhatutkimukset, nämä sopii mulle paremmin kun ei liiemmin jännittää tarvi, pidän näistä kuitenkin vaikka oon nähny jo kertaalleen.
Star Trek Deep Space 9 tuli lusittua Netflixistä. Ei huono ollenkaan ja mukava päästä vihdoin näkemään ne jaksot joita Nelonen ei aikoinaan viitsinyt näyttää. Sen jälkeen olen katsonut pilotit niin TOS:sta että TNG:stä eikä ole oikein sytyttänyt. Pitää vielä kokeilla VOY ja ENT. Jos tärppäis. TAS ei taida olla vielä saatavilla. Uutta sarjaa odotellessa.
^ ^ itse asiassa mietin juuri tuota, että laitanko noita suomalaisia klassikoita soimaan ( on aika paljon levyjä, ja suurin osa kuuntelematta...) ja telkkarista äänet pois?
Kuitenkin niin lyhyt ohjelma etten ole jaksanu...
^ niinpä tietysti, ja sitten hehkutellaan SUOMI 100 juhlavuotta. Se ilmakuvakooste-ohjelma olisi niin paljon hianompi jos myös musiikkiin olisi satsattu.
Mutta joka tapauksessa, näyttää hianolta vesistöt ja metsiköt, ja erityisesti sumupilvet ja auringonkajot.
Tuskin maltan odottaa, kun piakkoin helikopteri kiertää Keravan keskustaa ja oivia lähiöitä varttitunnin ajan oikein superhidastetusti. Ties vaikka autoni näkyisi, se nimittäin näkyy lentokoneesta jos värkki laskeutuu Sipoon suunnasta ja sattuu istumaan oikeanpuoleisella ikkunapaikalla.
Sarjan ns. musiikki on tosiaan /ceestä.
Parempi onkin että musiikin on tehnyt jokin monikansallinen yhtiö, tavallaan sopii tuohon verkkaiseen tuotantoon, Sibelius juu olisi Kolin kuviin hyvin käynyt vaan taitaa olla aika nopeatempoista niin kuin varmaan moni muukin suomalainen sävellys (tarkemmin tuntematta) *huh*
Koetin katsoa Kimmoa areenasta, en jaksanut..
...Sibeliukselta ja muiltakin suomalaisilta klassisen musiikin taitureilta löytyy kyllä sävellyksiä eri tempoissa, myös largoa ja lentoa. Tuo ohjelma olisi vallan mainio myös esitellä muita kuin niitä perinteisiä kappaleita.
Mä en voi katsella edes Kimmon mainosjaksoja! Enkä kyllä Salattujakaan näemmä, ei jaksa kun siellä kaikki ( paitsi yksi nainen) on sekä tyhmiä että sokeita.
Pikku kakkosta olen seurannut säännöllisesti jälkikasvun mukana.
Tosin väittävät toisinaan että kuorsaan.
Hovimäki, Qi, 8 Out 10 Cats, Graham Norton Show, Black Mirror, The Grand Tour ja Sherlock kierrossa nyt.