Alkujaan tämän lähetti
Kruunu
Hienoa nähdä sivukaupalla positiivisia palautteita kaupasta, jossa en itse ole vuosiin asioinut. Tässä hieman erilainen ystäväni myymäläkokemus runsaan positiivisen palautteen sekaan.
Ystäväni kertoi pettyneensä myymälässä asiointiin viime vuoden lopulla. Kertomansa mukaan hän oli vahvalla ostoasenteella liikkeellä, mutta ei myyjän kanssa ollut yhteisymmärrystä löytänyt sovittelevasta luonteestaan huolimatta. Pitkä (>2m) ystäväni oli hakemassa Cyclo tai Fitness tyylistä pyörää ja erilaisia ystäväni ehdottamia pyörävaihtoehtoja oli kerta toisensa jälkeen ohitettu epäsopivina ja tarjottu toisenlaisia pyörämalleja. Lopulta ystäväni oli luopunut ostoaikeista, jonka jälkeen kertoi tapauksesta minulle. Vuosia sitten vastaavan tilanteen kokeneena tiedustelin myyjänä toimineen henkilön piirteitä ja bingo. Olimme asioineet saman henkilön kanssa, jolla kemiat eivät ainakaan ystäväni ja minun kanssani kohdanneet.
Positiivisten palautteinen määrästä päätellen on vuosien saatossa tapahtunut huimasti kehitystä myönteiseen suuntaan, josta on hienoa lukea positiivisia kokemuksia usealta taholta. Erityisesti nettitilauksien kokemukset ovat pelkkää iloista luettavaa. Lisäksi aktiivinen palautteisiin vastaamiseen kielii loistavasta palveluasenteesta. Kehittävä palautteeni koskeekin vain myymälässä tapahtunutta asiakastapahtumaa, jossa joltain osin kehitettävää vielä löytyy.