Joo, sramin matchmakeri napsahti irti triggerin puolelta....tosin oon sen näköjään asentanu aikoinaan liian likelle jarrusäiliötä ja kun oon sen kiristäny, niin jääny väännyksiin ja nyt sitten antoi periksi. No uusiahan saa ja hevosella pääsee :)
Printable View
Yritä nyt kuitenkin pyörällä lähteä lenkille, äläkä hevosella :D
Täytyypi tässä joku kerta uskaltautua lähtemään mukaan.:)
Nufalle: oon ajellu pururatoja ja polkuja mitä olen löytänyt, aika huonosti tunnen maastoja, niin välillä meinaa epätoivo iskeä (lue: v*****s) kun sahaa samoja polkuja... Mutta jospa yhteislenkeillä oppis vähän Kouvolankin maastoja. :)
Eipä noi Kouvolan polut ole vielä itsellekään oikeen auennut. Yhdellä lenkillä tuli sahattua 5 kertaa sama polunpätkä edestakasin. :D
Mut pikkuhiljaa alkaa oppimaan.
Olikos kukaan lähdössä tänään maastoon tai maantielle?
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Voi olla vaikea sopia aikaa täksi päiväksi, kun tuo ukkonen pyörii ainakin täällä päin. Yritetään viikolla joku päivä.
Joo yhteislenkeille ehottomasti. Siellä löytää uudet polut ja oppii kanssa ajamaan paremmin kuin yksin sahaillessa. Eka kerta jänskättää aina, mutta aivan turhaan, ei tuolla nipoteta vaikka ajais rautanaulaan, repeis takarengas taluttaessa tai menis takavaihtajan kiinnike poikki heti lenkin alussa ja jouduttais menemään lähimmälle huoltsikalle jesseä ettimään...>End of Sarkasmi :)
Joko löysit varaosia triggeriin? Ja tilasithan niitä kourallisen?
keskiviikon paikkeilla Kouvolaan taas... otanko maasturin vai maantiekiiturin matkaan? Eli kumankas laisille lenkeille löytys porukalta enempi intoa?
Maastoon. Ei olla vielä maantielenkkejä saatu aikaiseksi.
itse olisin kiinnostunut maantielenkkiseurasta, mikäli joku jaksaa himmailla vähän hiljempaa :D
Joo, maantiellä toki peesistä saa aikas ison edun. Tuon huomasi hyvin Lohjalla järveä kiertäessä kun 70km meni 2h3min aikaan peesaillen... omineen ei ihan samaan kykene. En minäkään ole tänävuonna paljon maantietä ajanut enkä kovin pitkiä matkoja joten hitaampi pidempi lenkki vois olla ihan pop.
Maasturiin tosin sain renkaat litkutettua ja painon tippumaan alle 15kg polkimineen. Ei paha tuollaselle 2006 vuotiselle 170mm joustavalle keinutuolille :)
Vaikeeksi menee tää pyörävalinta kun molemmat ei autoon mahdu :)
Mul on yks lenkki, 69km ajettu 2h 4min yksinään ja 30km/h keskarilla on tullu ajettua 200km siivu.
Että jos kiinnostaa pitkät vauhdikkaat lenkit, niin voin lähteä vetohommiin.
Toki voin ajella hiljempaakin. mulle käy kaikki :D
Voisin itsekkin lähteä maastoon porukan mukaan. Puolivuotta sitten venähtänyt ja sen jälkeen tulehtunut selkä vaivaa hieman vieläkin, joten voi olla että letkasta joutuu jäämään jälkeen/pois, mutta olen paikallisia joten löydän kyllä yksinkin kotiin :)
Kai on lekurilta haettu arcoxia tai vast. nappi käyttöön? :)
Onko huomenna maantielle lähtijöitä? Itse olisin kuuden aikaan starttaamassa, vain reitti puuttuu :D
Hep! täällä olis tarvetta maantielenkille. Minkäslaista matkaa meinasit ja mistä lähtö?
Joku parituntinen sopisi ohjelmaan, ei mitenkään erityise kovaa. Toimisiko se jäähallin parkkiksen lähiympäristö starttipaikaksi maantielenkeillekin?
Tietääkö kukaan keskiviikkotempojen aikatauluista, onko siellä esim. huomenna ketään ajamassa? Sinnekin kiinnostaisi lähteä, jos siellä mitään toimintaa on. Sitten pitäisi tosin startata keskustasta vähän aiemmin.
Käydäänkö vetää tempo lämmittelyksi? :D
Kyllähän ne joka keskiviikko pitäis siellä olla. Ainakin seuran sivujen mukaan.
Tempoilu on kyllä ihan sairasta hommaa, mutta sopii mulle. :D Muutkin saa tulla mukaan! ;) Kärsitään yhdessä. Sen jälkeen tunti palauttavaa pyörittelyä niin päivä on paketissa. No joo, mutta tempoa ajaessa säännöllisesti voi seurailla kyllä tosi kätevästi omaa kehitystä.
Jos klo 17.30 lähtee jäähallin edustalta ajelemaan kohti tempopaikkaa? Ehtiikö?
Eipä oo tullu tänä kesänä ajettua vielä yhtään tempoa.
Eiköhän sitä kerkeä, kun lähetään tasan puolelta liikkeelle. siinä tulee hyvä lämmittely samalla.
Tuleepahan tutustuttua samalla oman seuran toimintaankin ekaa kertaa :D
Keskiviikkotempoissa on muutama ajaja yleensä ollut paikalla. Itse olen käynyt pari kertaa tänä kesänä. Viime viikolla oli minun lisäkseni yksi ajaja. Ajankohtahan on siinä noin kello 18 ja jos jäähallilta starttaa 17.30, niin hyvin pitäisi ehtiä. Paikka on siis, kun kaupungista lähdetään Kotkaa kohti, niin tempon lähtöpaikka on Kymenlaaksontien (367) ja Vt 15 risteyksessä. Tai tarkemmin Vt 15 toisella puolella Havukantiellä. Jäähallilta matkaa on varmaan joku kympin verran.
Temporeitti on edestakaisin ajettava 7 km. Reitti kulkee osin peltoaukealla ja on suht tasainen, yksi pieni nyppylä siinä on. Ajanotto on omalla kellolla oman tunnon mukaan. 40 km/h keskinopeudella aika pitäisi olla siis 10.30 (yhtään tällaista suoritusta en ole vielä siellä nähnyt). Itse ajoin viimeksi ajan 11.10, ja huomenna olisi tarkoitus lähteä siitä parantamaan. Oman kunnon seuraamiseen tosiaan säännöllinen tempon ajaminen on hyvä keino ja tietysti silloin tällöin kovaa ajaminen kehittää sitä normaalia lenkkivauhtiakin
Yleensä paikalla olijat ovat ajaneet sen yhden suorituksen ja seuraava tunti onkin sitten mennyt siinä starttipaikalla jutustellessa yleensä pyöräilyaiheisia juttuja. Tehokkaan harjoittelun kannalta tietysti olisi viisaampaa ajella loppuverryttelyä, kuin vain jäädä seisoskelemaan.
Kaikki mukaan vaan paikalle!
Voisin lähteä Nufanin ja Randomin mukaan ajelemaan ainakin katselemaan.
Yritän ehtiä klo 17.30 jäähallille.
Jaahas... täällähän näyttäs porukka kallistuvan maantielenkkeilyn puolelle. Pitääkös se sit kuitenkin tuo maantierakkine ottaa maasturin sijaan mukaan?
Näyttää pahasti siltä, että en ehdi tämän päivän 17:30 lähtöön.
HJS: Mulle käy molemmat, mutta maantiepyöräily porukassa on mulle vielä vähän uusi juttu.
Me tässä päivän aikan siirrytään Kouvolaan ja jos ei tänään niin huomenissa vois jotain lenkkiä ajella. Mihis aikan Toni tänään kerkeisit liikkeelle?
Joskus klo 18 jälkeen. Vähän vaikea sanoa tarkkaa aikaa, kun on kaikkea pientä töiden jälkeen.
Maantiepyöränkö otat mukaan?