Huomenna en pääse mutta sunnuntaina kylläkin. Sellainen pitkä lenkki leppoisaa tahtia. Eiköhän sitä nastarenkailla eteenpäin pääse jos vähän lunta tuleekin.
Printable View
Huomenna en pääse mutta sunnuntaina kylläkin. Sellainen pitkä lenkki leppoisaa tahtia. Eiköhän sitä nastarenkailla eteenpäin pääse jos vähän lunta tuleekin.
Huominen kulttuurin parissa, mutta sunnuntai olisi hyvä vaihtoehto (jos hellapoliisi antaa luvan...)
mites se huominen... meinaatteko hiihtää vai ajaa ;)
Sukset on jo kesalomalla.
eli huomenna klo 10 mustavuorelta ?
Siitä on lähdettävä. Lunta ei kait ole lisää tulossa? Ja tiellä voinee ajaa, jos ei niin mennään baariin!
Mää jätän klo 10 lähdön väliin. Sen verran "kovat" kulttuuririennot oli eilen. Täytyy kattoo iltasella uudestaan....
Ejex ja Pekkis mites teidän nesteytys on onnistunut...oletteko ajokunnossa tänään?
Olen, minussa ei ole vikaa, toivottavisti ei olosuhteissakaan!
Kello 10 lähtöön ei millään ennätä. Oliskos kello 11.00 tänään ok?
No mä oon kyllä niin varustautunut jo, että 10lltä. Ehditkö vähän myöhässä?
kello 11 ok ...mut jos joku on lähdössä aikasemmin niin sekin sopii
Sopiiko 10.15, siihen mä kerkeen?
No sovitaan klo 11. Katson pätkiksiä siihen saakka!
Kuittaukset!
Selvä, 11.00 nähdään.
Yep
4 hengen voimin ajettiin cc-lenkkiä.
73,5km tuli mulle puntariin siirtymisten kera.
Garmin dataa lenkistä:
http://connect.garmin.com/activity/74025430
Tapani
Hyvinhän siellä pystyi ajamaan! Olisikohan tuo lauantain pyry ollut vika takatalvi tällä erää? Kiitos ajoseurasta!
pieni ylipukeutuminen ja juomapullon himaan jättäminen ei ainakaan nosta tehoja...
ens kerralla pitää muista vesipullo mukaan :cool:
Pystyykö ajelemaan ilman nastoja CC:llä jo? Millainen on tilanne idän klv:ilä ja tiettykin maanteillä? Vihaisia autoilijoita ainakin vaikuttaa olevan?
Onhan vähänkin isommat tiet paljaina, mutta kyllä nastat on hyvä olla vielä jonkin aikaa? Klv:lle ei ole juuri asiaa, on autoilijat mitä mieltä tahansa. Sipoon-Porvoon suunnalla on sen verran pyöräilijöitä ympäri vuoden, että ainakin paikalliset ottavat hyvin huomioon.
Eilen illalla kävin itsekseen ajeleen himpun vajaa 50km ja koko matka pyörätietä... Itse asiassa pyörätiet on suht hyvässä kunnossa. Toki siellä on sepeliä ja routarailoja, mutta ne on pääosin sulat. Ja pähimmat jääpätkätkin oli "tasoitettu" kun aura oli lauantain lumet käynyt auraamassa. Toki mielummin maantien laitaa mutta pyörätietkin paranee pikkuhiljaa... Nastat on toki vielä tarpeen, ainakin paikoin.
Eli jos kuluvan viikon lämpötilaennusteet pitävät yhtään paikkansa tilanne paranee ensi viikonloppun mennessä huomattavasti.
Lähinnä hain sitä, että mikäli pienellä siirtymällä pääsen jostain Kuusijärven / vastaavan lähtöpisteen kautta lenkille kannattaako olla nastoja ollenkaan. Lähinnä tulisi siis ajeltua "niitä normaaleja" maantiereittejä eli autotien laidassa.
Minulla siis CC:ssä niinkin huikeat rengasvaihtoehdot kuin Nokia W240 ja Schwalbe Marathon. jälkimmäinen ei-nappulallinen ja ensimmäinen... noh, ehkä kolmionmuotoiset renkaat rullaavat paremmin.
Eli siis kannattaako tollasilla sepelinkestävillä sileämmillä renkailla vielä haaveillakaan maantienlaidalla ajelusta vai kannattaako suosiolla odotella maantiefillarille sopivampia kelejä (jotka kyllä alkavat ihan näillä näppäimillä myöskin)?
Viikonloppuna on tarjolla kylmää, lunta ja tuulta. Siis eikös olis lenkin paikka vaikka lauantaina? Sunnuntaina olis tarjolla formuloita ja muuta mukavaa:rolleyes::rolleyes:. Lauantaina klo 10 vois lähtee ja ajella jonkin aikaa, vaikka 3-4 tuntia tai pitempäänkin. Se eka satanenkin pitäisi ajaa:rolleyes::D:rolleyes:.
Itse kävin eilen heittämässä kevään ekan maantiepyörälenkin Sipoon ympäristössä n. 40km ja Contin 4000S renkailla pärjäsi ihan hyvin. Pyörän joutui kyllä pesemään lenkin jälkeen. Sen verran oli valuamia tien laidassa paikoin. Nyt on vaan niin, että nuo valumapaikat saattaa jäätyä viikonlopuksi jos nuo ennusteet pitää paikkaansa. Sitten niille nastoille voi taas olla käyttöä. Oli se vaan mahtavaa vauhdin hurmaa kun pääsi maantiepyörällä sliksellä ajamaan.
Pakko skipata lauantai ja tähdätä sunnuntaihin.
Huomiseksi on luvattu sen verran rakaa keliä, että meikäläinen taitaa käydä pelkästään iltapäivällä pienen pyrähdyksen ajamassa... Eli näillä näkymin en ole aamusta Mustavuoressa. Sais prkl nuo kelit lauhtua. Ei hirveesti innosta vetää talvikamppeita joka kerta päälle ja kuunnella nastojen ropinaa. Tulis kesä ja kärpäset....
No, niin huomenna uusi yritys! Menkööt Formulat ja Criteriumit boksille.. Oisko klo 11 mitään? Päitsijengii ajelee samoihin aikoihin Sipoon teitä. Mennään sekaan vaan!
Kello 11 ok. Jokohan sitä uskaltaisi ihan nastattomilla?