Jaaha, nyt ei käynnisty koko GC:
"
An error occurred while processing your request. Reference #102.c81c23d0.1400218644.172515af
"
Tulee siis ainakin mulla heti kun laitan selaimen location kenttään webbisaitin osoitteen ja painan enteriä.
Printable View
Jaaha, nyt ei käynnisty koko GC:
"
An error occurred while processing your request. Reference #102.c81c23d0.1400218644.172515af
"
Tulee siis ainakin mulla heti kun laitan selaimen location kenttään webbisaitin osoitteen ja painan enteriä.
^ Sama vika täällä, ehkä ne nyt päivittää uuden version kaikille.
Tää sivusto ilmoittaa myös että koko saitti on DOWN.
http://www.isitdownrightnow.com/connect.garmin.com.html
Eipä sitten testata toimisko nyt pitkän reitin siirto koneelle vai pitääkö tehdä sadan kilsan pätkissä kuten viimex. :mad:
(...toisaalta, tuo oli inhimillisemmän tuntuista kun oli useempi satasen siivu peräkkäin. Näytti kivempia lukuja "Distance to destination" kenttä kokoajan kun aina alle sata vain. :))
No nyt se toimii taas, ainakin etusivu pamahti ruudulle ja tuo ylläoleva isitdown sivustokin näyttää vihreetä taas.
Eiku testailee siis! :)
Edit: No nyt just tällä hetkellä näytti toimivan taas pitkän reitin siirto Edgeen. Hieroi huolestuttavan pitkään taas, mutta lopulta pamahti ruudulle "Course successfully sent to device." Yeah!
Disclaimer: "pitkä" reitti on toki suhteellinen käsite. Tässä tapauksessa se tarkoittaa >100K reittiä. Viimeksi ei suostunut siirtämään Edgeen yli satasen reittiä. Nyt ainakin 410K reitti tipahti testisiirrossa mukisematta, joskin hitaasti.
Tuntuu toimivan mutta eipä sitä uutta versiota vielä nay eikä kuulu.
Muillakin btw varmaan sama bugi tuossa Connectin reittisuunnittelusoftassa, että tietyillä zoomitasoilla reittikartta häviää näytöltä? Eli jo zoomaa suht kaukaiseksi zoomin eli että esim puoli suomea näkyy kerralla, reittiviivaa ei näy. Mutta sitten kun alkaa lähentää zoomia, reittiviiva maagisesti alkaakin näkymään. Ärsyttävää jos/kun haluaa tehdä yleissilmäyksen reittiin koko ruudulla, ei näy.
Jotain ne siellä värkkäilee. Korkeustiedot olivat pitkään poissa raportista, mutta nyt ne on palanneet. Ajoittan taitaa palvelu olla myös ruuhkainen.
Garmin connect ohjelma ei halua tallentaa jälkeä, näyttöön tulee näin:
http://jiipeen.otokset.fi/kuvat/Foru...G/_img1280.jpg
Onko muilla vastaavanlaisia ongelmia ohjelman kanssa? Manuaalinen lataus kyseessa, tiedoston siirto kovalevyltä connectiin pykii.
Tällä hetkellä 800 ja touring ainakin tökkii, ei pääse lataa tietoja ja eikä tarjoo uutta sivustoa. Pari kaveria soitellu.
Millähän aikataululla noi uudet ominaisuudet tulee käyttöön?
Minulla on tuo uusi versio connectista +express. Alussa ei toiminut, mutta viikon verran on ollut täysin ongelmaton.
Lataa ajot automaattisesti kun kytkee Edgen piuhaan ja sivusto on toiminut ilman ongelmia.
Juu Express toimii ja lataa ok mutta sivuston ulkonäkö ei ole muuttunut vielä.
Kyllä oksettaa koko Garmin Edge 800 ja Connect. Meinasin sunnuntain kunniaksi heittää spesiaalimman lenkin ja valmiin reitin Edgeen.
No eihän se onnistu kun Connect väittää että Edgeen tarvitaan päivitys ja kun seuraan linkkiä, pääsen vain johonkin Garminin tuotemainos-sivulle.
@#¤! Tekisi mieli haudata tää Edge pihalle, ihan turha kapistus.
^ Oletkos tätä kokeillut? http://www8.garmin.com/support/colle...t=999-99999-27
Ainakin mäkillä toimii hienosti ja omassa edge 800 firmis on 2.70'
Mulle voi toki lahjoittaa kaikki Garminit joita ei halua pitää.
Mulla käytössä 910xt ja vectorit. Ei oo viä yli 3 tunnin tehodatalliset harjoitukset siirtyneet+osa lyhyemmistä, Connectiin. Asiakaspalvelun kanssa sähköpostia vaihdeltu kohta 1,5kk ilman tulosta, Fit - tiedostoja tutkivat...
Tervehdys foorumille, Garminin sivut ei jouhi, ei pääse kirjautumaan sivustolle, osalla käyttäjistä ainakin sama ongelma.
Edit. no nyt näyttäisi toimivan taas.
Toimiiko jollain peräti tuon Connectin "Km markers" täppyrät? Mulla ne tilttaa 200km jälkeen jos ylipäänsä tulevat näkyviin :( Olis hyvä katsoa kilsoja kartalta isolta zoomilta että missä tulee tasaluvut jne. Mutta ei siis 200K jälkeen pysty.
Edit: Uskaltaakohan tuota "switch to modern" linkkiä painaa, jos itse ei ole niin moterni mitä sivusto ja alkaa vain widuddaa... Speksien mukaan pitäs pystyy vaihtaa takaisin classicciin mutta tiedä sitten. Vai toimiiko modernissa lookissa nuo kilsa-pälpyrät? :seko:
Mahdatko tarkoittaa tuota Garmin Expressiä tuolla himmelillä? Jos siitä on kyse niin toimii mäkillä vallan mainiosti ainakin Edge 800 kanssa.
^^ Mitä kilometrimerkkeihin tulee niin kokeilin tehdä reitin 275km jossa kilometrimerkit näkyi zoomitasosta riippuen 249km saakka.
Mikäs on suurin tiedosto minkä olette onnistuneesti lähettäneet Garmin connectiin. Näyttäisi haukkaan *skaa jossain 400 km paikkeilla.
Tämä on pisin: http://connect.garmin.com/activity/189599937
StePe, noille pitkille matkoille on Garminilla oma "Garmin Insane" ohjelmansa, teidän pitää käyttää sitä Mikon kanssa. :)
Tässä mun suurin tiedosto 605 km :
http://connect.garmin.com/activity/512958836
Eilen minulle aukeni ensimmäistä kertaa tämä uusi, moterni Garmin Connect. Jotenkin hämmentävän keskeneräisen oloinen palvelu, mutta niin toisaalta oli se vanhakin monelta osin. Ja inhottavia Win8 -vaikutteita on pitänyt saada mukaan. Tuntuu että nyt siihen perusnäkymään mahtuu yhdellä vilkaisulla aikaisempaa vähemmän hyödyllistä informaatiota, vaikka olisi kuinka omaan tarpeeseen kustomoitu kehys- ja asiajärjestys.
Minulla Garmmin expres pelittää hyvin Vivofitin kanssa, mutta forerunner 305 ei toimi kuin vähän aikaa ja sitten pitää tuo expres poistaa ja ladata uudestaan. Vanhallakaan tavalla ei 305 luovuta tietojaan. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?