En tiijä että kauanko menee että tottuun sanamuotoon Kuopion Maaningalla. Kyse on kuntaliitoksen tuomasta kielikukasta. Vähän niin kun Helsingin Espoossa.
Printable View
En tiijä että kauanko menee että tottuun sanamuotoon Kuopion Maaningalla. Kyse on kuntaliitoksen tuomasta kielikukasta. Vähän niin kun Helsingin Espoossa.
2.2 X-king 29" vaihdoin päikseen edestä taakse.
Noilla mennään yöllä ja päivällä.
Täällä mietinnässä NobbyNicit, RocketRonit tai joku sekoitus, vai sittenkin 4.8" JumboJimit[emoji1]
Minä taas vietän unettomia öitä pohtiessani pitäisikö lähteä Ikoneilla vai vaihtaa Nobby Nicit alle. Molemmissa on puolensa.
Näppylä-Nicit tarjoaisivat erinomaisen pidon, mutta rullaavuudessa ne häviävät 100-0 Ikoneille. Ja kun kaksi kierrosta olisi jo hyvälläkin kelillä kova haaste omalle kunnolle niin sekin puoltaisi kevyempiä Ikoneita vaikka niiden takia joutuisikin varmasti tunkkaamaan mutaisimmissa paikoissa. Mutta sitten taas toisaalta Ikoneiden kanssa voi tulla loppu maalinpääsyhaaveille kirjaimellisesti kertaiskusta kun pito loppuu ja lähtee rengas alta.
Minä olen ajanut Tahkolla vain kohtuullisen kuivalla kelillä, mutta osaako joku kokeneempi Tahkonkävijä heittää arviota siitä kuinka pitkä matka tulee per kierros olemaan sellaista mutavelliä tai muuten vaan hankalaa paikkaa, missä olet nesteessä Ikoneiden kaltaisten kuivan kelin renkaiden pidon kanssa?
edessä vittoria barzo ja takana geax gato. saa nähä kuin äijän käy.
Ekaa kertaa läskillä liikenteeseen ja alla pyörii Hodagit keveillä sisureilla. Natet ois kanssa, mutta ne ei kyl rullaa tasamaalla mihkään, joten jää odottamaan sit syys-talvikelejä. Viime vuonna oli 29eris Hans Dampfit ja niittenki kans oli melkosen tahmeeta sotkea tieosuuksilla menemään.
Kahta en vaihda. Toinen on Rocket Ron ja toinen on Racing Ralph. Jos ei kulje niin syytetään renkaita.
Koko kevään enskakumeilla ajanut ja nyt pitäisi päättää laittaako eteen 2.2" Mountain King vai 2.35" Hans Dampf. Rullaavuus olis kiva mutta taidan valita renkaan jolla osaan ajaa. Taakse tuo MK menee kyllä.
Tänä vuonna kokeilussa 29" xc-täpärissä 2.35" Hans Dampf. Edessä trailstar, takana pacestar.
27,5 x 2,4" Ardentit 1,6/1,8bar paineella tupeleksina yhdellä kierroksella. Nämä renkaat olisin tosin laittanu vaikka olisi ollut rutikuivaa, koska ovat mun rullaavimmat renkaat tuohon enskapyörään. Erona tietty ajokoiriin, että itse lähden vaan pitämään hauskaa enkä niinkään ajamaan kelloa vastaan.