Auraamisen taso Itä-vantaalla. Minä ajattelin, että homma olisi kunnossa, mutta ei. Nyt Vaaralan tiet on siinä kunnossa, että 4-vetoauto korotetulla alustalla on ainut vaihtoehto. Sivenin miehet rules!!
Printable View
Auraamisen taso Itä-vantaalla. Minä ajattelin, että homma olisi kunnossa, mutta ei. Nyt Vaaralan tiet on siinä kunnossa, että 4-vetoauto korotetulla alustalla on ainut vaihtoehto. Sivenin miehet rules!!
LUMISADE :rolleyes:.
Väenpaljous kuntosalilla. No ootellaan viikko..
Se, että taas pääsen aamukahvin jälkeen käyttämään lumilapiota, kolaa ja harjaa yöllä sataneen lumen siirtämiseksi kotipihan kulkuväyliltä ainakin jo metrin korkeiden lumikasojen päälle. :D
Se että väsyttää aamulla.
Se, että bussi tuli enemmän kuin viisi minuuttia ennakkoon ja seuraavaa joutui odottamaan puoli tuntia -22C kelissä. Pyörällä olisi ehtinyt nopeammin, taas vaihteeksi.
Se että lunta satanut yöllä 6-8 cm. :D
Palstan yleinen kettuilu ilmapiiri.. Tipattomat pakkaset liian pienissä pipoissaan :D
Että saakelin pakkaset jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...:seko:
Se että kaupassa meni taas aasisti rahaa vaikka mihin turhaan.
Tulipa otetutta prct. Se yllättää jos aamulla olen pyörän selässä.
Se että gradu aiheutti tänäänkin stressiä. Myöskään en ole yllättynyt siitä, että unirytmi on edelleen ihan kateissa.
VR. perkele.
Pakkaslukema *hrz*.
Pearl Jam kuullostaa aina vaan hyvältä...
Auraamattomat pyörätiet vantaalla.
Muksulla p..kat housuissa.
Anonyymi punainen :)
Pakkanen ei oikeastaan enään ole yllättänyt moneen päivään.
Ajattelin kokeilla vaihteeksi julkista liikennettä työmatkalla (Laru-Otaniemi)... Eipä yllättänyt, että ainoastaan n. 8-12% matkustajista oli miespuolisia.
Oppilaitoksen toisen mikroluokan koneet ei pääse työpöydälle asti, ja toisessa luokassa ne mitkä pääsee ei näe tulostimia. Samaa paskaa ollut jo neljä vuotta joten ei yllättänyt, mutta vituttaa kyllä vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Se, että tiet oli taas täynnä nysväreitä aamulla duunimatkalla. Ensin Klaukkala-metropolin "takalenkillä" piti ajaa ohi peräti kahdesta nysväristä (onkin varsin mielenkiintoinen operaatio kun ajavat keskellä kapeaa tietä) ja sit vanhalla kolmostiellä joku sankari keräsi peräänsä varmaan valehtelematta 100 auton jonon (mää olin ~kymmenentenä joten ei päässyt ohi) ajamalla 80 alueella 60 suoralla tiellä, sit lievässä mutkassa 50 vauhtia, ja sit kun tultiin 40k alueelle niin tyyppi ajoi 20k vauhtia... Oli siinä riemu herkässä. Olis ollut kesäkeli ja alla tuo Opelixi niin en olis jäänyt kuppaamaan sinne kymmenenneksi kovin pitkään...:mad:
Tiistaiaamuna vähän ihmettelin Pugslilla ohi ajaessani, että miten joku sankari on saanut autonsa penkkaan Turvesuontiellä viivasuoralla pätkällä jossa lähimpään risteykseenkin on kilometri matkaa. Mutta sieltä sitä tunkattiin hinausauton avulla. Pugsli kulki suoraan.
..otti ja kuoli
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.s...010/01/1030915
Halmeen kuolema ei kyllä yllättänyt yhtään
Että toritopikki on lukossa:D
http://plaza.fi/kotimaa/opiskelija-l...oin-kokkolassa
Taidan itsekin ryhtyä tohtoriksi, tienaisi paremmin :)