Fillarikalenterissa ei oo vielä huomisen lenkkiä. Nää vois lisätä sinne nyt? Kati, eiks juu? Toki ittekin (kai) voisin, mutta ekana varmistelen. Hanna ja mä siis tulossa ainakin!
Printable View
Fillarikalenterissa ei oo vielä huomisen lenkkiä. Nää vois lisätä sinne nyt? Kati, eiks juu? Toki ittekin (kai) voisin, mutta ekana varmistelen. Hanna ja mä siis tulossa ainakin!
Joo, laitetaan kalenteriin! Kunhan ehdin "oikealle koneelle" niin laitan. Jos sulla on käyttäjätunnukset, niin voit laittaa sinäkin. Kiva, että on aktiiveja :)
voisin tulla itsekin joku torstai lenkille, kun vaan töiden puolesta pääsen, tänään olis ollu loistava ilma, mutta jalat on niin jumissa punttis treenin takia,että täytyy jättää väliin
Kausi korkattu hienosti 5 ajajan voimin :) Reitti kulki Bembölestä Pakankylän kautta Lepsämänjoentielle, josta koukkasimme yhden mäkiryppään kiertäen Kuonomäentielle. Sieltä sujuvasti Takkulantien kautta takaisin Vihdintien eteläpuolelle ja Velskolantien mäkitreeneihin. Matkaa kertyi tuvalta samaan paikkaan takaisin 44 km ja keskivauhti oli 23.
Kiitos kaikille mukana olleille! Nähdään taas :)
Kiitos vetäjälle ja koko porukalle! Sopivan pituinen ja haasteellinen reitti kauden ensimmäisille raveille, bonuksena loistava ajokeli. Nähdään taas!
Canyon kuskikin haluaa vihdoin kiittää lenkistä. Mukavan vaihteleva reitti ja ennenkaikkea meikäläisen tapauksessa kiitos vetäjälle ja muille ajajille sopivan kärsivällisestä seurasta. Omien ajojenkin keskinopeudessa tapahtui heti positiivista nostetta, joten kannatti pyristellä siellä mukana. Enköhän ilmesty joskus taas ajelemaan, kunhan saan ensiksi hoidettua hiukan vauhdikkaamman ajovälineen alleni.
Seuraava lenkkipäivä 13.5. sattuu mukavasti arkipyhäpäiväksi, joten voisimme lähteä ajamaan jo aikaisemminkin. Onko lähtöaikatoivomuksia? Reittitoivomuksia? Mulle käy vaikka aamusta, ihan miten arvon naiset haluavat :) Mielipiteitä?
@ Karhile: kaveria ei jätetä :) Tervetuloa mukaan toistekin!
Mulle käy mikä aika vaan ja mielummin pidempi kuin lyhyempi lenkki!
Sääennusteet ovat sen verran yksimielisiä sadekuurojen ajoituksita (koskaanhan ei voi varmaksi tietää), että lenkille lähdetään aikaisintaan klo 16. Ja koskapa tuo lähtöaika on ilmoitettu klo 18:ksi fillarikalenterissakin, niin pidetäänkö siitä kiinni?
Mun tämänäpäiväinen reittisuunnitelmani suuntaa Kirkonummelle ja matkalle tulisi mittaa sellainen nelisenkymmentä kilometriä. Joukolla mukaan ajelemaan, reitti on helppo :) (Myös maasturilla pärjää ;)).
moi,
jos ajetaan klo 18, niin minäkin ehdin mukaan.
-johanna
Klo 18 startataan. Kiva nähdä Johanna ja uusi tykki :) Aikas hiostava ilma, muuten. Ajattelin pärjätä ekaa kertaa tänä vuonna 3/4 lahkeilla.
Lenkkimme suuntautui ihanassa auringonpaisteessa +21 asteen lämmössä Kirkkonummen suuntaan 5 ajajan voimin. Matka taittui 23 keskivauhdilla ja yhteistä pituutta sille kertyi 36,5 km. Kiitos kaikille mukana olleille :)
Johannan pyynnöstä laitan reittilinkin, toivottavasti toimii:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...siirra&lang=fi
... ja siltä varalta, ettei toimi, sanallinen kuvaus: Bembölen kahvituvalta Nupurintietä (110) Veikkolan ekaan liikenneympyrään saakka, josta Lapinkyläntietä (1131) Evitskogintille (1130) ja samannumeroista tietä aina Kuninkaankartanontielle saakka ja siitä Kauklahden asemalle ja radan vartta (Hansatie) Espoon väylälle asti ja loppumatka Espoontietä Lommilan kautta takaisin Bemböleen.
...jossa Bembölessä kohtasimme mieshepoilijat, joiden peesissä minä pääsin kotiin saakka :) Kiitos herrasmieheille! Olipa mukava peesailla.
Lisäys: tässä vielä linkki HePon sivuille retkilenkeistä http://www.hepo.fi/index.php?sivu=retket-ja-lenkit. Sieltä löytyy yhteystietoja ja lista retkistä tälle kesälle.
mukavan leppoisa lenkki oli ja saatiin nauttia lämmöstä.
Oli puhetta, että lauantaina on porukkalenkistä infoa, onkos tiedossa jotain pyörän huoltoon liittyvää tietopakettia?
Kiitoksia seurasta!
Sanallinen kuvaus ja perinteinen kartta toimi mainiosti. Piirtelen reitin ja laitan talteen,
lenkki oli varsin mukava :)
-johanna
Tammaseuraa lenkille tänään illalla? Lepuskista esim ja suunta taas tuonne Kirkkonummelle päin?
Toivottavasti sait, Anski seuraa iltalenkille :) Meikällä onnistuu tällä viikolla ainoastaan torstain lenkki.
Muuten: jos haluatte suunnitella jollekin torstaille lenkkireitin, niin feel free :) Muuten mä ajatan teitä Velskolaa ees sun taas :D
Kiitti Katila hyvistä reittiohjeista - polkaisin keskenäni viime to tammalenkin, kun seuraa ei kuulunut. Nopee reitti ja osasin kotiin, jee!! Ostin kyllä kartankin varmuuden varalta... :) Keskari kotiovelta kotiovelle oli 27, varsinaisella lenkillä reilu 29, hihhii. :D
To en pääse, kun työreissua pukkaa. :( Mut otan taas mieluusti reittiohjeet helpossa muodossa lapulle kopioitavaksi ja lahkeeseen piilotettavaksi. Näin sitä oppii reittejä, kun joutuu ihan itte kattomaan minne menee. Eli ehkä mustakin voi vielä tulla kelpo lenkinvetäjä - sit joskus. :D
Tuli kilometrit täyteen ja vein eilen fillarin ensihuoltoon, joten en pääse illan lenkille. Hyvää ajelua teille! Ens viikolla olen mukana.
-johanna
Ajelimme mahtavassa lämpimässä auringonpaisteessa neljän ajajan voimin melko tasaista maastoa tällä kertaa. Matkaa tuvalta tuvalle tuli tasan 50 km ja keskivauhti oli maltillinen 22,4. Reitti kulki Röylän kautta Lahnukseen ja Klaukkalaan ja Vanhaa Hämeenlinnantietä takaisin etelään Vantaankoskelle. Martinlaakson kautta suuntasimme Vihdintietä Rajatorpantielle ja Kuninkaantietä Bemböleen. Kiitos ajo- ja juttuseurasta ja tervetuloa uudestaan ajelemaan :) Kiva saada uutta verta pakkiin.
Joko sait, Johanna pyörän huollosta? Joko haluaisit kokeilla lenkin suunnittelua ensi viikolla?
Ja meille ilmoittautui juuri vapaaehtoinen Solvallan-lenkin vetäjä :D
Tällaista suunnittelin torstaiksi:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=3751736
Mutta onko tämä sama mitä olette jo kerran tänä vuonna ajaneet? En oikein osaa vielä muualle kuin Bembölestä pohjoiseen...
Torstaille on ennustettu sateista säätä, katsotaan nyt sitten onko ketään lähdössä.
-johanna
Ihan tuota samaa reittiä ei olla ajeltu. Samat tienpätkät eri lenkeillä kylläkin. Kombinaatioita riittää... Kiitos, Johanna lenkkivastuun otosta :)
Voi olla etten ehdi torstain lenkille, riippuu tuhkapilven toiminnoista ja muista tuulten suunnista (lue: mies matkalla). Tulen jos vain suinkin ehdin.
Kiva, että yksi jo ilmoittautui illan ajeluun :)
Tervetuloa muutkin... Nähdään
Tulossa olen, jos seuraan kelpaan.
Tänään ajelimme kahden kuskin voimin noin 50km molemmille sopivalla keskinopeudella. Eli ei tarvinut yksin ajella :) Kiitokset seurasta.
-johanna