Nylläpä piristää muuten syysmasennuskin kummasti kun on viitisen senttiä lunta maassa. Näin Lappeenrannassa siis. Kunhan olo tästä vähän tokenee niin voisi lähteä talvitakintestaus-lenkille.
Printable View
Nylläpä piristää muuten syysmasennuskin kummasti kun on viitisen senttiä lunta maassa. Näin Lappeenrannassa siis. Kunhan olo tästä vähän tokenee niin voisi lähteä talvitakintestaus-lenkille.
Yön aikana tuli noin 1-2cm lunta :D tänään olisi kuulemma tulossa lisää :)
Nyt on maa valkoinen.
:DAhaa, nyt mun tarttee alkaa selittelee mitä mä siellä suksijoitten joukossa tein:o Itse asiassa ajelin kyllä niin reunassa,etten ollut suksijoille haitaksi. Lunta oli todellakin niin vähän, että enpä ihan oikeasti olisi uskonut siellä setien hiihtelevän. Muutoin ei tulisi mieleenikään mennä sotkemaan hiihtäjien fiilareita, ymmärrän kyllä, että tätä hetkeä on odotettu jotta saa kaivaa sukset esille ja pääsee "laduille".
Lunta tulee. Ei tosin kovin paljon. Lähdenpä ajelemaan tuonne pururadalle:) Eilen ja toissapäivänäkin olin siellä. Ajoin Lamminpäästä Pinsiöön ja polkusuhailun jälkeen takasin,enkä nähnyt ketään muuta! Matkaa taitaa olla lähemmäs 10km suuntaansa. Ehkä ylikin?
Lunta 2 cm.
Ei ole täällä kylillä näkynyt mutta tuolla espoossa oli vähän ja saaressa varmaan 5 cm..
Pari senttiä on lunta maassa, mutta tutkat sanoo notta lumipyry alkaa 11.00 ja 23.00 loppuu. Semmonen 140cm olisi hyvä määrä, näin aluksi.
ehkä on parempi että lumi tulee kerralla nyt ja sulaa kerralla maaliskuussa;)
Kaakon suunnalta lähestyvän myräkän etureuna on saavuttanut Joensuun...
Muoks: on täällä entuudestaankin muutama sentti jotakin valkoista substanssia maan pinnalla.
Salossa tällä hetkellä ehkä noin 7-8cm lunta, kivannäköistä, nyt vaan niitä hiihtolatuja kuntoon! :)
Nyt alkoi lumisade meillä:D
Aamupäivällä ennen lenkille lähtöä näytti kämpän edestä katsottuna tältä, kun aurinko nousee Särkitunturin takaa:)
Särkitunturi kohoaa siis päin tuon ikkunattoman aitan seinää.
http://tuubikiekko.suntuubi.com/data...ea%20talvi.jpg
Nyt vois sanoa että KYLLÄ, sitä tulee tuossa melkein vaakatasossa parhaillaan. MItenköhän saavat aurattua aamuksi työmatkan reitin?
Joo, "Hyvän Mielen Hiutaleita" lunta tuiskuttaa. Onneksi ehti lenkin tehdä :rolleyes: itse asiassa ihan kivassa kelissä kun nyt ulos katselee.
Aamuksi tokenee ja auraus käyntiin. Säijäänkin kiitos!
on niin haastava ilma ulkona että pakko mennä heittään lisälenkki kun tän päivän saldo vaan 40km;)
Klo 14 alkoi ja ennusteen mukaan klo 23 ei enää sataisi. Kokonaismäärä näyttää jäävän noin 10 senttiin. Huomenna kaikki hiihtämään!
Lunta tullut nyt sellanen 10cm lisää ja tulee kokoaika edelleen. Tuulta noin 10m/s joten saapa nähdä millainen on lumitilanne aamulla, tartteeko edes yrittää töihinlähtöä :rolleyes:
just tulin 20km cc lenkiltä ja ihan sairaan kivaa... lunta tuli tuulen kanssa ja Suolijärven rannassa 20cm lunta kun tuuli järveltä
Aamuyöstä pitäs tuupata keskustaan. Toivottavasti ei ehditä aurata
että olis kivaa.... varaisko tunnin matkaan....
Mulla on vähän sellainen olo, että tänään on Espoossa tullut enemmän lunta kuin viime talvella yhteensä ja lisää tulee koko ajan :)
Tänään talven ensimmäiset lumityöt.Toivottavasti sade lakkaa, ettei heti aamusta joudu ottamaan seuraavaa aurausharjoitusta...
Sataa vaan.. sisäpihalla jo reilut parikyt senttiä lunta..
Nyt on sitten lumitöitä tehty täälläkin talven ensimmäistä kertaa:) Tuli hyötyliikuntaa oikein roppakaupalla! Vielä täytyy mennä auraamaan Toisen talon piha Ylöjärvelle,mutta hyväähän se vaan tekee. Taidan mennä pyörällä. Sitten kauhealla kiireellä pitää sotkea takaisin Tohloppiin,kun tulee naapurin pienokaiset hoitoon muutamaksi tunniksi. Onkohan tiet aurattu Ylöjärven suuntaan... Tässä meidän pihan edestä menevällä tiellä ei aura ole käynyt.