^ Yritystä on, mutta hallitusneuvottelut ovat vielä kesken... Olin viime vuonna mukana, suosittelen lämpimästi. Leppoisa lenkki hyvässä seurassa.
Printable View
^ Yritystä on, mutta hallitusneuvottelut ovat vielä kesken... Olin viime vuonna mukana, suosittelen lämpimästi. Leppoisa lenkki hyvässä seurassa.
Tästä tulikin mieleeni, että 7V -reitillä meitä veljeksiä oli vain kuusi ja ilmeisesti nuorimmainen puuttui joukosta. Pienen keskustelun jälkeen muistelimme nuorimmaisen olevan Eero :)
Reitillä on Nurmijärven kirkonkylän pohjoispuolella paikka, jossa pääsee kokeilemaan hyppyä hiidenkirnun yli :D
^Työt esti, muuten tämä liukas luikku olisi varmaankin lähtenyt völjyyseen. Ehdottaisin, että heinäkuussa otetaan uudestaan? Pääsen minäkin kokeilemaan hiidenkirnun ylitystä :). Nuo maantiesiirtymät hieman kyllä hirvittävät... Olisikohan mielekkäämpää siirtyä moottorivoimin Palojoelle ja ajaa reitti edestakaisin?
^Lähden mielelläni uudestaan, jos sattuu sopimaan, mutta aika kova siitä tulisi kahteen suuntaan. Parhaat polut meidän non-xc-tyyppien kannalta olivat pohjoisessa.
Kuis pitkä pätkä sitä polkua siellä on? Jos pohjoisessa kerran on parhaat polut, autoillaan sinne ja ajetaan ne edes takas :p
Kyllä 7V pitää ajaa kokonaan läpi, mutta ehkä parempi olisi aloittaa Hyvinkään päästä. Siellä on sellaista polkua, että tuorevoimaisena selviää paremmin. Reitti helpottuu sitten etelään tultaessa. Autokyydit Hyvinkäälle ja sitten Myllykoskelta takaisin olisivat kyllä paikallaan.
Omasta mielestäni toi reitti pitää ajaa Myllykoskelta Hyvinkäälle. Ei se nyt oikeesti ollut edes paha. Pyörillä vaan taas koko matka.. Ehdottaisin että jos, autolla mennään niin sitten ajetaan Hyvinkäältä Nurmijärvelle ja takas..
Millois pidetään Tahko kokoontuminen?
Tahkon kokoontuminen pidetään Lauantaina 11.6.2011.
Olen Lauantaina Jyväskylässä kisaamassa ja keli tulee olemaan kova lämpötiloista johtuen ja kuumassa ajaminen ei meikäläisen koneistolle sovi ei sitten millään. Joten jos olen selvinnyt kisasta niin......
Pidetään palaveri kello 20:30 ABC:llä.
Tässä palaverissa päätetään logistiikka ym. käytännön asiat. Palaverin päätökset julkaisen foorumilla paltsun jälkeen. Toivottavasti kaikki päsee mukaan.
Nyt näyttää siltä että timbermanni ei lähde mukaan joten se "varapaikkalainen" pääsee mukaan. Ilmoittautukoon suoraan minulle niin laitan laskun tulemaan :D
Paidat ovat nyt Jettasetissä printattavana ja minun pitäisi saada ne ensi keskiviikkona. Jako kaikille joille sopii jo samana päivänä ja iltana vaikka yhteislenkin jälkeen, sillä torstaina lähden muutamaksi päiväksi.
Lähetän yksityisviestinä kaikille tilinumeron, jonne saa maksaa omansa, ja osoitteen josta paidat saa noutaa. Käteisellä saa maksaa myös.
Toivottavasti ketään ei haittaa, että viime hetkessä muutin selässä olevan logon sittenkin tämän mallin mukaiseksi, koska painon tyyppi sanoi, että urheilupaidassa iso yhtenäinen lämpösiirtokuva on hiostava. Erona on, että värit ovat musta ja valkoinen punaisella kankaalla.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...pictureid=5846
ps. Eilen koin sellaisen ihmeen, että yhteislenkille ei tullut ketään muuta kuin minä. Jo on aikoihin eletty.
Hienoa, että paita pian päällä, vaikka onkin liian kuuma :)
Mä olin risteyksessä autolla 17.26 ja näin kun fillaroit. Eli hengessä olin mukana. Muutenkin vähän vaikeaa tulla ku ei oo pöörää. Sullahan oli se kahden pyörän ongelma, mulla yhden ;). Toivotaan että takuuasiat selviää tahkolle tai pitää ottaa jemmasta scott sportser :rolleyes:
Mä en valitettavasti pääse la klo 20.30. Sunnuntaina tai ensi viikolla arkena löytyisi kyllä aikaa. No laitan Artolle tietoa myöhemmin logistiikasta jne.
No johan on ku yksin joutuu kurvailemaan :) Olen yhteislenkeiltä pois ennen tahkoa. Ei viitsi oikein repiä kun tuo oikea polvi hieman "aristelee". Rauhallista pk lenkkiä tulee ajeltua. ARJ jos varasijalla tarkoitat Timoa niin voin laittaa sille viestiä niin pirauttaa sulle siitä paikasta huomenna.
Ertsi, Rautapelto - huomenna jättecruisiin? Muut myös?
No ei sitten jättecruisiin. Sunnuntaina tavataan.
Onkos kukaan muu lähdössä ensi viikonloppuna Alhovuoreen enskaa ajamaan?
Video viime vuodelta: http://www.vimeo.com/11820791
Ja jotain tältä vuodelta: http://www.mtb-enduro.net/2011/06/09...essa/#more-819
Näyttää siltä, että hauskaa menoa on luvassa :D
pitäis roikkua vähän innokkaammin täällä netissä. olin klo 9.50 Keiniksessä
eikä ketään näkynyt, siis muitakaan, olivatkohan mäen päällä vai missä :seko:??
ajelin sitten ihan oman lillejättecruisin. olihan maisemat muuttuneet Keiniksestä Hindsbyn suuntaan. vähän sai ettiskellä, että löytyi tutunnäköistä maastoa.
Gillerbergetillä piti jo katella auringosta suuntaa kun ei ollut mappiä mukana oudoissa maastoissa, onneks löytyi se tuttu pellonreuna, josta osas jatkaa etiäpäin.
takarenkaan kylki aukes, ei litkut paikannu. hyvin toimi kun heitin 29 sisurin
26lle kiekolle. ensi koklasin 26 sisuria, mutta siinähän oli tietysti reikä.
tämmönen retki tuli:
http://www.sports-tracker.com/#/work...k2utmvfj3jvr13
Aikainen pööräilijä pahimmalta helteeltä välttyy. En näköjään halunnut nukkua tämän pidempään, joten tuli tilaisuus kirmata niityille ajoissa... Koitan lähteä liikenteeseen viimeistään kahdeksalta. Koukkaan toki kympiltä kaupan kautta, mutta jos joku muukin on ajoissa liikkeellä, seura toki kelpaa.?.
ARJ hoi! Ei ole tullut viestiä minun lootaani.
Hereillä ollaan jo, mutta suuntana on maantie tänään.
Minäpä tästä rupean lähtemään. Pyörin alkuun ihan kotipoluilla. Puhelimella saa kulloisetkin tarkat koordinaatit (no tos on toi hassu mänty, juu nou) selville, jos ennen kymmentä haluaa seuraksi tulla...
Tommonen palauttelu tänään eilisestä hellevuoristoradasta: http://connect.garmin.com/activity/91761973
Onkohan se ARJ jo hengissä?
Myö ajeltiin tällainen: http://www.sports-tracker.com/#/work...oab234l7e7a8hj
Pitkään olitiin liikenteessä, mutta ajoaika taisi olla aika aneeminen. Varsinainen tekniikkalenkki. Eli tekniikka petti aivan yhtenään :rolleyes:. Jos saan kiinni sen tyypin, joka on tökkinyt tikalla mun SB8:t täyteen reikiä, annan piiskaa :mad:. Ei ne nakinkuoret ainakaan tuollai ylivuotisina oikein toimi litkutettuina...
Kappas kun sattui silmiin Petterin näköinen kuski:
http://jkphoto.pp.fi/laajavuori2011/...d_20110611.jpg
Fillari vain ei näytä tutulta :seko:
Se vaan johtuu siitä, että sä et oo tutustunut siihen...
TAHKO 2011
No niin palaverit on pidetty ja tässä homma lyhykäisyydessään.
1.7.2011 startataan liikenteeseen kello: 900 Nummenkylästä meidän teranssilta.
Menossa mukana: Ertsi, ARJ, Kode, Petteriii, Rami fillarillaan, Kasari, Tom1, jukkaH, Javal ja Markku espoosta. Se varasijalla oleva kaveri varmaan vielä ilimoottautuu kunhan kerkeää.
Markku tulee omalla kyydillä ja lähtee omalla kyydillä (Fillari mukana)
Petterii tulee omalla kyydillään ja lähtee omilla kyydeillään (Fillari mukana)
Eli 9 heeboa tarttee jonkinnäköisen kyydityksen, koska Tahkolle on aikas pitkä matka.
Logistiikka on tänään ratkaistu seuraavasti. Kode saa ajettavakseen pitkän transun johon lastataan fillarit ja kamppeet. Tämä transiitti on ilmainen (sponsored by sponsor) mutta polttoaineet jaetaan osallistujien kesken tasan. Reilua eikö totta :). Tämä pakettiauto lastataan tarkasti jo torstai iltana meidän pihaan. Jokainen varaa oman fillarinsa kiinnittämiseen kuormaliinat, mustekalat ym. pehmikkeet jotta fillarit saadaan siististi ja kolhuttomasti perille. Paku siis pakataan huolellisesti eikä fillareita vaan "sullota" sisään epämääräiseen härdelliin. Toki Petterikin voi tuoda sen Ison Ässän hiilikuitu-unelmansa tähän kyytiin jos uskaltaa.
900 startataan ja ajellaan hissun kissun nopeusrajoitusten mukaan välillä pysähdellen Tahkolle. Ensin ilmoittautuminen piazzassa ja sen jälkeen vasta alkaa fillarin ja kamppeiden hierominen ja ihmettely, no tätä varmaan sitten kestää yli puolen yön kuten viimevuonnakin, vai mitä ertsi :)
Ruokahuolto on vapaa, mutta samalla kattauksella varmaan kuin viimevuonnakin eli pysähdymme Siilinjärvelle ruokakauppaan ja jokainen saa soveltaa pahaaksi katsomaansa menyyta. Pe iltana yhteislounas Nilsiän satamassa tai Dooriksessa.
Paluu suurinpiirtein vastakkaisessa järjestyksessä ja startti sunnuntaina siinä puolenpäivän kieppeillä sikäli mikäli palkintojejako gaalassa ei jää ryyppy päälle.
Eli pakuun mahtuu 2-3 hlö (2 varmaan parempi)
Minun Tmodeliin mahtuu 4 -5 hlö
eli yksi henkilöauto tarttis repiä jostakin. Tomi ehdotti hänen ajokkia.
Eli logistiikka on nyt hallinnassa ja fillarin kuljetusprobleema ratkaistu.
Käykö tämä kattaus kaikille?
Mukaan tietysti vielä rentoa meininkiä ja hyvää mieltä jotta hyvä fiilis siivittää hyviin tuloksiin itse kilpailussa. Kyllä se on kilpailu enemmän kuin tapahtuma.
T:ARJ
Mää oon töissä perjantaina puoleen päivään asti, mutta lähden siitä sitten.
on muuten ketjut ihan löysällä ;). pitäskö lyhentää :D. kevenis samalla vähän.
huomenna mennään Jukan kanssa Nukari-Rantalankulma-Jokela tms lenkki
n 40 km pääaisassa :eek: pikkuteitä ja polkuja.
tosta lähdetään klo 16.32
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...393791&lang=fi
säävaraus: yli 35 helteellä ei viitti lähteä
Sattuvasti pantu! Mehukkaan näköinen peli.
Oikein! Siis ei se, että Alhovuori jää väliin :rolleyes:. Heinäkuussa tulee varmaan visiteerattua Messilässä joku viikonloppu tai keskiviikko. Uhosivat pitävänsä enskapätkät kuosissa...
Eiköhän siihen jotain kivaa teknistä puuhailua polkupyörän parissa saada järkättyä. Ne on noi sinkulat käteviä, kun niissä ei mikään mene ikinä rikki :o
Klaukkalassa on Elokuun alussa jokin kansallinen kisa. Sen meen ajaan, lupakin on jo kotoo:D
Saan tosiaan valmiit paidat huomenna ja hakea omansa voisi sanotaan nyt vaikka noin klo 17-21. Toivon, että jokainen hakisi omansa pois, etteivät jää roikkumaan minulle. Jos joku ei pääse, niin voisiko vaikka kaveri ottaa ja tuoda. Osoitteeni jätin yksityisviestissä.
[QUOTE= Jos joku ei pääse, niin voisiko vaikka kaveri ottaa ja tuoda. Osoitteeni jätin yksityisviestissä.[/QUOTE]
Ei mulla oo kavereita joten joutuu ihan itte hakemaan:)
@Rautapelto: Jos jostain syystä Tahko-viikonloppu vapautuukin, älä murehdi osallistumisoikeuden puuttumista - Varjotahko voisi olla sun juttu: http://www.mtb-enduro.net/2011/05/31...2011/#more-792 :D
Ruutana. Ihan tässä käy miettimään, josko sitä sittenkin ajelisi KODEn seuraksi yöllä ja menisi lauantaina Varjotahkoilemaan :seko:. Pitäisi vain raahata
a) kaksi phillaria Tahkolle
b) RIPpiä itse päätapahtumassa
Oi voi voi.