Katsoin David Attenboroughin A life on our planetin. Ei tullut hyvä mieli.
Printable View
Katsoin David Attenboroughin A life on our planetin. Ei tullut hyvä mieli.
Kävin ottamassa influenssapiikin
20 km polkujuoksua.
Hain uuvet tossut takuuvaihtoon.
Latasin yhden auringonlasku kuvan 500px sivustolle
Bloggasin aiheesta New Bike Day T-60
Odottavan aika on pitkä...
Gravdalit työmatkapyörään. Pakkasaamuilla uhkaa ensi viikolla.
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk
^Tee tälle foorumille kävelyketju. Tai älä tee, kääntyy kumminkin politiikasta vääntämiseen ja lopulta väkivaltafantasioista kertomiseen.
Tommi2 perusta kävelyä varten uusi foorumi.
Minkälaisia keskusteluketjuja siellä voisi olla: "Kävelykengät sorateille", "Kävelykenkien keventäminen Vol II", "Ensimmäistä kävelytakkia hankkimassa", "Varastetut kävelyvarusteet", "Hurjimmat kävelyaiheiset videot", "Aloittelijalle kävelyvarusteet vaihteleviin maastoihin", "Nopeimmat kävelykengät asfaltille", "Luomukävely vs sauvakävely", jne.
Olin saunassa, kun eilen jäi väliin joka viikkoinen bastu.
Kävin kans saunassa, ettei jää väliin päivittäinen sauna.....
Omat adidakset oli melkein yhtä joustavat kuin koirien anturat.
Tänä aamuna en ole tehnyt oikeastaan vielä mitään. Ihan kohta voin sanoa siirtyneeni äsken työhuoneeseen duunien pariin.
Vaihdoin autoon nastarenkaat kesärenkaiden tilalle.
Imuroin koko 42,5m³ asunnon.
^ Minkäslainen imuri on käytössä, teräs-, alumiini- vai jopa hiilarirungolla? Mittasitko paljon meni aikaa ja watteja tuohon suoritukseen? Keskinopeus?
Edit: Oma imurini on melko tehoton, auttaisikohan jos päivittäisi 2x voimansiirron 1x voimansiirtoon, ja vaihtaisi vanhan suulakkeen titaaniseen 2021 -malliin
Ei kehtoo sanoa
Taas polkujuoksua, nyt 20 km. Oli ihanteellinen sää juoksuun.
Maksoin yhden karhun. Mulla ei yleensä pääse laskut jäämään niin että niitä ei tulis hoidettua, mutta paperilaskuja tulee niin vähän ja tää oli jäänyt lehtipinoon :(
^ ei ole totta. Ihan sama kävi mulle. Kauhee tunne: syke nousee, lukee viiteen kertaan laskun tiedot, penkoo pää märkänä kaikki paikat, syynää pankkitilin ja kaikki mahdolliset mutkan pohjukat. Sitten tulee sellainen rentoutunut olo ja ajatus: ei, mä vaan mokasin.
Voitin vaimon Scrabblessa :)
Olin saunassa ja nyt rupean katsomaan snookeria, English openin välieriä, seuraavat 2-3h penkkiurheilua :)
^ Olin jo unohtanut, kiitos muistutuksesta!
Pesin greivel-pyörän huolellisesti voimansiirtoa myöten ja nostin varaston seinälle. Eiköhän tuon ajot ole tältä vuodelta ohi.
^ Mikä gravel-pyöräilykauden nyt jo lopettaa? Hiekkatiethän pysyvät auki eikä nastarenkaitakaan vielä tarvita kun seuraa säätä ja käyttää järkeä?
Ja vaikka joidenkin mielestä talvipyöräily ei voi olla gravel-pyöräilyä voi sitäkin gravel-pyörällä harrastaa - ellei syystä tai toisesta halua vaihtaa maastopyörään?
Tein (vegaanillekin kelpaavaa) ruokaa ja tiskasin.
Ei vaan nappaa kun keli pyörii tuossa nollan tuntumassa ja on koko ajan märkää. Maastossa asia ei jotenkin niin häiritse. Talvella en oo tykännyt muutenkaan kippurasarvisella ajaa pitkään aikaan. Toki jos tulee vielä kuivahkoja päiviä niin ajovalmiudessahan tuo tuossa on.
Ensilumi tulee parhaillaan maahan. Nurmikot ovat jo täysin valkoisia. Äkkiähän tuo tuosta taas valitettavasti lähtee.
Kirjoitin jälleen ei-valmiiksi yhden hakemushahmotelman. Vähitellen alkaa hahmotelma hahmottua...kysyn vielä huomena veljeltäni mielipidettä parin asian suhteen.
Laitoin Nakkilan reissun välineet ja vaatteet tuohon valmiiksi....jaha, kaatosadetta, mutta mieluummin sade kun pakkanen, kesärenkaat kun vielä on.
> tulin Nakkilasta ( samalla kauppareissu) ja purin tavarat, keitin tyrnimarjahilloa ( joka ei ehkä onnistunut kovin hyvin...osan marjoista laitoin pakastimeen)