Katsotaan tuota Turenkia, josko ehtisi lomailulta lähtemään kanssa. Tehnyt joskus itelläkin mieli mennä sinnepäi :D ja Teepu, 7 kuskiako oli eilen tempoilemassa. Kovia aikojakin sai nähdä :)
Printable View
Katsotaan tuota Turenkia, josko ehtisi lomailulta lähtemään kanssa. Tehnyt joskus itelläkin mieli mennä sinnepäi :D ja Teepu, 7 kuskiako oli eilen tempoilemassa. Kovia aikojakin sai nähdä :)
Kassu katotaan nyt mihin tässä oikeen lopulta kuun aikana taipuu :)
Terve minulle sobi,jos on vaba päivä.kirjoittaa missä ja milloin(kello)
oiskos huomenna ketään lähdössä maantielenkille, semmonen ~ satku inhimillistä vauhtia ?
Kisa alkaa klo 12.00, eiku matkaan vaan ja kannustamaan. Matkaa Eniron mukaan Hämeenlinnasta 88km.
Huomenna olisi iltapäivästä mahdollisuutta pyöritellä kiiturii ulos
Osaakos kukaan tääl sanoa hyvää maastokypärää? Pitäisi olla n. 55cm päähä sopiva, Fox Fluxi oli kulmistaan liian iso, 661 Recon vaikuttais olevan liian iso suoraan vaikka S/M (55cm-->) ottais kooks. Saisi olla alas asti tuleva niskapuolelta. Tai oikeestaan olisi pakko... ;) Hintabudjetti ~100e olis varmaankin. Kellään ei tietty Reconia ole? :)
Kyllä tämä aurinko meitä helliikin :) Hävettää oikeen miten vähän tällä viikolla ollut pyörän päällä. Kiireet on ain kiireitä
Kyllä aurinko helli vähän liikaakin tänään Korson MTB maralla. Ajoin 64km ja laihduin reitin aikana 3kg nestettä. Reitin aikana tuli juotua ainakin toiset 3 litraa. Huolestuttaa kun viimeksi käynyt tarpeilla Korsossa ennen startti puoli kaksitoista ja maaliin tulon jälkeen jounut litra kaupalla nesteitä.;)
Check! Ilmeisesti ei voi juoda liikaa :)
Kyllä oli olosuhteet tälläkertaa kovemmat kuin minä, pahasti piiputti meno parin tunnin jälkeen vaikka reitti oli nopea ja tosi mukava ajaa (paitsi se mäki).
Kiitti kyydistä Mika & Olli.
Katsotaan mitä huomenna tulee ajelusta..
Ei uskalla luvata että huomenna rivissä ollaan. Mukaan toki jos muut menot sallii, eikä rupea liikaa kalaa nousemaan Vanajasta... ;)
Tänään liikaa kiireitä jotta maastoon ehtisi
Spämmään eilisen Korso-raportin tännekin. Oltiin samalla matkalla Mikan ja edun kanssa.
Millä mielellä porukka on, lähteekö ryhmä tänään Vaakunasta 17.30? Mä lähden puolen tunnin päästä pyörittelemään Vaakunaa kohti.
Luulenpa että omalta osalta jää maastoilut väliin, sen sijaan saatan suunnata vaakunalle katsastamaan hurjien lukumäärän ketkä tuonne paahteeseen meinaa lähteä ja suunnata siitä yksikseen harjottelemaan jotain typerän yksinkertaista maastoilua (se on taso josta mun pitää vaan alotella).
Mä tulen paikalle, mut hyvin rauhalliseen tahtiin...
Tulen paikalle, ylikevyt lenkki sopii minulle.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Lähen illemmalla sitten seikkailulle johonkin taas..arvioitu lähtöaika 19.30-20.00, josko on muita niin saa tulla matkaankin. Polkujen tasosta en osaa sanoa, kesto voi olla 22-23 väliinkin ;)
http://www.sports-tracker.com/#/work...er8q4a1557st6d tuommoinen fillarin ulkoilutus tänää... :D
Tänään voisi yrittää itsekkin ehtii ulkoiluttaa pyörää. Suht lyhyttä maantiellä illasta?
Eilinen porukkalenkki: http://www.endomondo.com/workouts/198288371/747400
Madonreikineen kaikkineen.. Teki kyllä todella hyvää jaloille, meni vielä illalla grillailuksi joka puolestaan teki hyvää mahalle :)
Keskiviikkona maastureilla Parolaan/Merveen linnavuorelle?
Torstain maantielenkkiä ei varmaan ajeta, kun Kohinoor kisat ovat moottoriradalla. Tai eihän kukaan estä ajamasta, mutta suurin osa taitaa olla kisaamassa tai kannustamassa.
Morjensta,
Onko niin, että keskustelussa viitatut lenkit ovat TCC:n lenkkejä?
Pääseekö sinne mukaan katsomaan meininkiä ilman TCC:n jäsenyyttä?
Saa mennä mukaan. :) Keskiviikon maasto+torstain maantie TCC, muut on ihan omia järjestelyjä. Itellekin sopivia aikatauluja voi ehdotella niin saattaa lenkkiseuraa löytyä. Ja teepu, taidanpa ite ainakin pysyä tuolla metsän siimeksessä nautiskelemassa kesästä (ja hyttysistä) :D
Joo kuten Kassu kertoi, niin kaikki ovat tervetulleita. Keskiviikkoisin ja torstaisin klo 18 Ahveniston moottoriradan puomilta lähtee TCC:n porukkalenkit, joille kaikki ovat tervetulleita.
Kirjoittelin http://tawastcc.com viimeviikolla pienen yhteenvedon kevään lenkeistä.
Lisäksi nyt tänäkeväänä ollaan ajeltu maanantaisin porukalla mtb-lenkkejä klo 17:30 Vaakunan rannasta. Näillä lenkeillä reitit vaihtelevat ja tulee ehkä ajettua vähän helpompia reittikokonaisuuksia. Keskiviikon mtb-lenkeillä yritetään ajaa pääosin polkuja pitkin.
Jää huomiset maastot ja maantiet varmasti välistä nyt. Tuli äsken kettumäessä otettua erää, vaihtaja vs. 40cm mänty..mänty vei tän erän. Pikku sivuluisussa näköjään kun vedät päin ni saa tavaraa rikki. Oliko kellään halvalla 8-9 Deore tms. vaihtajaa? Shadow/shadow+ tietysti olisi plussaa :)
Toivottavasti ennusteet muuttuvat lauantai osalta ja päästäis Turengin kierros tekemään silloin. Sunnuntai on sitten ainut mahdollinen viikonlopun päivä pitkään aikaan, viikon 24 lopulla on Laajavuori MTB ja oli ajatuksena jos pääsis sen ajamaan. Viikko 25 on jo juhannus ja viikko 26 on Tahko...
Ja onhan sit noita iltoja viikollakin, äkkiä sitä iltasella tänne polkasee. Niinkuin mulla eilen 72km kun innoistuin lähtemään porukka lenkille Vaakunaan, vaikka päivällä oli ajatuksena tehdä illalla lyhyt palauttava lenkki.