Oho.:eek: Kauhea yleisöryntäys. Nythän täytyykin skarpata, että ehtii itse ajoissa paikalle.
Printable View
Oho.:eek: Kauhea yleisöryntäys. Nythän täytyykin skarpata, että ehtii itse ajoissa paikalle.
Kiitos lansive vedosta ja muille ajoseurasta.
Kiitos vaan kaikille mukaan ehtineille.
Saattaa olla, että sunnuntaina voisi taas ajella näillä kulmilla polkuja. Ehkä Herusten suuntaan tai sitten 25 tien pohjoispuolella. Tai sitten hiekkatietä tai jotain.
Pitäisi se vandalisoitu silta kyllä tehdä uusiksi jossain välissä.
Juu, kiitos kans mun puolesta.
Kiitokset täältäkin ajoseurueelle. Minä vielä kurvailin Käpylännummella ja mutkittelin Röykkään. Hyvä lenkki:)
Ai te roikuitte lenkin jälkeen täällä kiittelemässä:eek:
No kyll mäkin ku olin nuori :rolleyes:- ei vaan jaksa valvoa enää.
Ainii kiitti ajoseurasta ja skarppaajalle vedosta - uutta lenksua odotellen:p
kohta pitää mennä nukkuu että jaksaa huomenna herätä ajoissa
aivan käsittämätön vuorokauden aika, mutta tottakai mukana jonon jatkoksi!
On se, pakko myöntää, mutta ei voi mitää....?
Ajeltii tänää rauhallisesti väli rajamäki-rauhala (kattopeitteentie, hyvinkää) ja aikaa meni 50min kun kierrettiin herusten uimarannan kautta.
Eli huomenna ollaan noilla paikkein klo 7:50. Tiedoksi jos joku haluaa liittyä matkalta.
jep nähdään aamulla
Kyllä maailmaan hulluja mahtuu, mutta että näin pienelle alueelle kuusi???
Kiitokset ajoseurasta kaikille. Hienoa että uusiakin naamoja löytyy.
Erityis kiitos JaSa:lle uusien polkujen näyttämisestä! Ihan huippu polku se Pontevan majalta alkanut!
Lisäksi erityisesti mieltä lämmitti mm. seuraavat episodit:
-Sparkki lentää ylösalaisin ryteikköön
-Sparkki ei pääse mopon peesiin
-Sparkki liukuu kyljellään kohti koivua
-Sparkki jää peesistä pyörätiellä
Hivenen jäi harmittamaan se että Teemu voitti, joskin muille oli hiukan epäselvää että kyseessä oli kilpailu ja lisäksi maalin paikka ei ihan selvinnyt?
Tässä reitti, josta se pitäisi olla ladattavissa TCX, GPX, ja KML muodoissa:
http://connect.garmin.com/activity/5...3c472bb55f69,0
Monasti on tullut toi(kin) reitti tahkottua, mutta porukka teki siitä mahtavan, jotta oli sitä oli jatkettava, vaikkakin pikku ongelmia olikin ajoittain. Joo ja Kiitti ajoseurasta. Mutta ens kerralla Usmi ehkä toisin päin?
Sopii.
Kerro toki mitä vapaarattaalle oli käynny etenkin jos se on vastaava kuin esim tässä manuaalissa:
http://www.dtswiss.com/getdoc/b4f754...Datasheet.aspx
JEP kerrotaan. Jätän avaamisen kuitennii huomiseksi, kun noita osiakaan ei saa kujtenkaan nopeammin vaikka tänään tilais. Just kattelin Swissin sivuja ja taitaa olla 370 -malli. Jotain hyvääkin tosta hajoamisesta on - vihdoinkin tulee siivottua autotalli, notta mahtuu sisälle korjailemaan.:D
Kiitti linkistä - onko tietoo mistä löytyy osia? Täytyy ihmetellä ja etiskellä kauppapaikkaa etukäteen, jotta saa osat pian ennenkuin ajamattomuusvieroitusoireet iskee ...;)
ja tuskin maltan odottaa seuraavaa settiä!
Pitäs jostain verkkokaupasta ostaa parempi kunto?
http://connect.garmin.com/activity/55683542
Jos lukkopolkimilla tää homma on 20% helpompaa niin semmooset on sitten pakko saada! Ehkä sitten pääsee polkemaan vähän enemmän eikä tarvitse koko ajan jalkautua...?
Kiitokset tältäkin. Aivan loistavaa reittiä tuolla usmissa. Hieman on hyytynyt olotila, edellisestä noin viiden tunnin lenkistä on jo hieman aikaa...
-L
Käviskö mitenkään 6.30, ku mun pitäs olla kotona jo klo 11?
´
Hyvän seuran ja loistavan reitin lisäksi mun päivän pelasti Polkisin, joka lukuisten muiden katollaan olojen lisäksi söhelsi Petkelsuon pitkospuilla oikein kunnolla uskomattomat kolme kertaa vajaan 500m matkalla. Tätä ennätystä pystyy tuskin kukaan muu kuin mies itse rikkomaan:rolleyes:
Ja tiedoksi niille jotka eivät sitä muka tienneet: Kaikkien rauhallisten +4h lenkkien maali sijaitsee koulun edessä olevalla hyppyrillä, jota Polkisin kutsuu itselleen varsin osuvasti "hidasteeksi" :D
Ootko siinä kunnossa että pääset ajaa huomenna?
Onko kukaan kiinnostunut myöhäisemmästä lenkistä? Joskus 9.30-10.00 alkaen?
tuskin maltan odottaa seuraavaa settiä jonka näillä jaloilla voi ajaa jo ehkä ensi lauantaina! ;)
no viikolla kevyt parin tunnin palauttava valosessio menee kyllä...
Huomenna ma sääksinkierto väärinpäin valopäälenkki n.2h. (tiistaiks luvattu järkyttävää lumisadetta).
Lähtö uimahallilta klo17, Anyone?
Alkuviikosta ei pääse mihinkään, kun on ipanoiden hoitoa ja muuta ohjelmaa. Keskiviikkona tai torstaina on ehkä mahdollista päästä valopäälenkille.
-L
tänään ehtisin "jo" 2100 lähtöön...
torstaina sopii aikaisempikin ajankohta
Ke, ja pe on mulle ainoot mahdolliset iltakuntoilu päivät viikolla eli KE taitaa olla vahvoilla porukkalenkiksi