-tänään stantin kans pyöräilyä,kuopio-leppävirta-varkaus-pieksänmäki-suonenjoki,itselle 164km ja 10 tuntia kun huonompi kuntonen joutui jäämään suonenjoelle saunomaan,kiitokset stanille seurasta.toivottavasti loppumatka meni hyvin.
Printable View
-tänään stantin kans pyöräilyä,kuopio-leppävirta-varkaus-pieksänmäki-suonenjoki,itselle 164km ja 10 tuntia kun huonompi kuntonen joutui jäämään suonenjoelle saunomaan,kiitokset stanille seurasta.toivottavasti loppumatka meni hyvin.
Loppu meni paremmin. Eka 150 km oli suoraan sanottuna ihan pceestä, sori. 211 km ja ajoaika 12,30 h. 17 km/h.
no ehkä se oli sitä ,mut hyvä et ajeltiin tänään.
Meinaan minun ajo. Jalat olivat ihan hyytelöä. Ihan jo hävetti.
no kilometrit ratkasee,tuskin oisin pystyny.nostan hatun,,,pipon,,,
Väli 150-200 olin nopein, juoma loppui ja ajattelin kuin naiset bensan ollessa lähes loppu - ajetaan loppumatka lujempaa, niin päästän perille vähälläkin bensamäärällä.
nostit kilometrikisan paalupaikaan reilusti.
http://www.sports-tracker.com/#/work...pnr49n0mtcrge9
Eilinen ajo .
tänään ajoin ne eiliset puuttuvat kilometrit,haminalahti ja saaristo kaupunki kierros puijon kautta 50 km 2,5 tuntia ja kahvit kotona.
Näkkyy nuita kilometrejä tulevan siihen malliin et hyppäsin völjyyn kilometrikisassa.
Hyvä! Itsellä seuraava ajo vasta ensi viikonloppuna. Jonkin verran työajoa saattaa viikolla kertyä. Tänään en kyennyt edes asiaa ajattelemaan.
Hieno juttu että saitte lenkin heitettyä, onnea vaan ja kippis! ;)
Arvelin että saatatte huilia ainakin aamun, starttasin jo yhdeksän pintaan ja ajoin Jälän lenkin. Kahvilla kävin Toivalan Essolla, tuli tarpeeseen kun Rissalan suorilla puhalsi tuuli aivan vastaan. Pirullinen yhdistelmä niiden pyörätien loivien mutta pitkien ylämäkien kanssa.
Vikikin lähtee sitten maaliskuun 200 km lenkille mukaan. Eiköhän käydän Keiteleellä mutka?
Huppista, nyt meinasi mennä urheilujuomat väärään kurkkuun..ans kattoo ny, se on maaliskuu aika pian..
Kahden viikon tauon jälkeen spinning-vuoro katsastettu. Ajajia oli jo niukemmin. Reipas hiki tuli silti.
hyvä että hiki tuli stan,itsellä saunassa.
iltapäivä ajelut hiltulanlahteen päin 56km ja 3 1/2 tuntia kaljat,,,eiku kahvit takkabaarissa.
Minä tyydyin illan saunalenkkiin. Oli vielä vähän huh huh -olo. Huomenna normilenkki, jos ei orastava kurkkukipu pahene. Kylmä kalja ei näköjään meikäläisen herkälle nielulle sovi.
Huomenna tavoitteena päästä lenkille myös. Pikkasen haaveilin jos ajaisi vähän pidempään mutta siinä tapauksessa mun pitäisi lähteä liikkeelle aikaisemmin että ehtisin ajoissa takaisin. Katsoo nyt, ehkä normaalisti kymmeneltä.
Joo, minä jätän lenkin tänään ajamatta. Flunssaa pukkaa.
Kymmeneksi lähdössä. Stanille pikaista paranemista.
3 mieheen jälän lenkki,amerikan jaska kääntyi toivalassa takas,vikin kans kahvit sorsasalossa,kova vinkka puhalsi koko matkan reilu 3 tuntia reissu ja 62 km,kiitos vikille pulla kahvista,
Joo, oli vähän liian tyly keli mulle, varsinkaan, kun en omista talvitakkia. Sain hikiseen kasaan sellaiset 1,5 tuntia. Kai se sekin on jotain. Ensi kerralla yritän enemmän.
Viikon vaivannut räkätauti alkaa olla takana. Eiköhän sitä huomenna taivu jo lyhyelle lenkille ja sunnuntaina kevyelle kympin lenkille. Yllättävän heikkoon kuntoon vetää jatkuva niistäminen.
Nastarengas vaihto päivä ja koe ajot 51km ja pitoa oli.
Neljään mieheen Jälä. Loisto keli ja kahvit STykkösellä. Urheilija tarjosi.
Olisiko joku kiinnostunut lähtemään kaveriksi: Kuusamo Grand Tour 2012 talviajotapahtuma la 17.3.2012?
Lauantaina aamusta esim. 9.00 ajattelin lähteä esim. Vehmerin kierrokselle. Onko kiinnostusta mukaan?
Tervetuloa Stan ja muutkin ajamaan Kuusamoon 17.3.2012!
Kuusamon reissusta sen verran, että sinne on mentävä perjantaina ja ainakin yksi yö oltava. 70 tai jotain oli yö kahden hengen huoneessa. Voisin olla toisenkin yön. Lähtö riippuu kyllä vaimosta. Hänen mielipidettä en ole vielä kysynyt . (Terveisiä tossun alta). Ja sitten jonkinlainen bensalaskun tasaus hotellin päälle. Ja oliko joku osallistumismaksukin vielä.