Auttaa vähän ...usti noissa voiteluhommissa jos on kunnon välineet, telineet, rotot ja kunnon tilat, muuten aikaa palaa.
Tänään hukkasin hanskat ja lakin vissiin eilen. Taas.
Printable View
Auttaa vähän ...usti noissa voiteluhommissa jos on kunnon välineet, telineet, rotot ja kunnon tilat, muuten aikaa palaa.
Tänään hukkasin hanskat ja lakin vissiin eilen. Taas.
Peruutin lääkärin ja lähdin ajamaan
Otin vastaan kaksi piikkiä sairaanhoitajalta ilmeenkään värähtämättä.:cool:
Itkeä tirautin heti aamutuimaan.
Kait tämän aamuinen kouluun pyöräily oli aika äijää kun tiet oli täynnä lunta,eikä hetkeäkään menty suoraan.:rolleyes:
Olin aamulla elämäni ekaa kertaa pumpissa. Sen täytyy olla äijää, koska puolet paikalla huhkineista oli äijiä :rolleyes:
Nimi löytyy monesta huomisesta lehdestä;) Higg
Eka duunis, sit lenkille ja illal viel salille. Nyt ansiokkaasti yhen iltaoluen kanssa palstalla...
Avasin säilykepurkin puukolla:rolleyes: Kun asiaa tarkemmin ajattelee, voiko äijempää enää olla? Tuoreruoka ja tarkoituksenmukaiset välineet on ämmien touhuja:D
Täytyy kyllä sanoa että Pekka L on nyt aika lähellä tämän äijyyden syvintä olemusta. Kai söit vielä puukolla ja pyyhkäisit syönnin jälkeen puukon puhtaaksi reittä vasten. Lapissa ilmeisesti on runsaasti äijiä, kun jo siellä lomailukin teettää niitä noin nopeasti:).
Tjaa... petrattavaa on sittenkin:D
Ekaks 3h pyöräilyy metsässä, pikku huilin jälkeen 2h lumikolan kanssa riehumista pihalla ja sen JÄLKEEN nykäisin lumilingon kokeeks käyntiin.
Pistäkää paremmaksi.
Olin tänään 6 tuntia hikisessä linja-autossa "haastavassa" tätiseurassa menettämättä hermojani (lähellä oli) ja vielä selvin päin.
Ajattelin patistaa ukon hakemaan nastarenkaat kellarista, jotta voin ite vaihtaa ne pyörään.
Olen lämmittänyt kesämökkiä nyt kuutisen tuntia; lähtötilanteesta 0 astetta tämänhetkiseen +17:sta. Nyt alkaa jo tarjeta..:)
Ajoin 55 km tänään lumimyrskyssä Nuuksiossa. Oli muuten melko äijää, onneksi oli Nokian W106 renkaat ekaa kertaa alla. Ja yllytyksen tuloksena tämäkin. Keskinopeus nuuksion hiekkapohjaisilla vaellusreiteillä oli 16 km/h.
Tein puolukkamehua!
Hyvää.
puolukkamehu ilman sokeria on äärimmäistä äijäilyä...
Söin metsässä nuotion ääressä hernekeittoa. Taustamusikkina Finlandia, Maammelaulu ja Porilaistenmarssi.
Luin lehteä ja sieltä löytyi totuus.
http://www2.ess.fi/ESS/2008/12-10/Vi...i_20081210.jpg
Puhdistin juuri uuden kahvinkeittimen ja elämä jatkuu
Tein kaurapuuroa.
Lopetin akkojen hommat (verenpaineen mittaukset) satana :mad: Hyvä, että edes joku trendi on ylöspäin :rolleyes: Brgl
No eikö täällä muita Äijiä heilu :seko:
Olin eilen illalla spinnigissä vaikka pumppu tahkosi ylikierroksia muutenkin :eek:
Nimim. kotiinsa on moni kuollu
Laitoin jesarit kenkien ulkopuolelle peittämään ylimääräset tuuletusaukot, enkä sievästi sisäpuolelle,....jossa ne varmaan olisi hiertänyt varpaat rakoille.
Kuuntelin säätämössä Klaus Flamingin Torstain Terävimpiä ja asensin uuden, kunnollisen, ruuvipenkin vanhan paskan minipenkin tilalle. Nyt pysyy palikat paikallaan PRKL.