Kaadoin mökillä puita. Yks kaatu mökkiä kohti mutta jäi jopa metrin päähän terssista.
Printable View
Kaadoin mökillä puita. Yks kaatu mökkiä kohti mutta jäi jopa metrin päähän terssista.
Ei tänään mutta eilen.
Leikkasin nurmikon vastahankitulla Stigan Handyclip kelaleikkurilla. Hakkaa muuten moottorihärpäkkeet leikkuulaadussa mennen tullen...
Sain töissä huomautuksen kovaäänisestä ja agressiivisesta käytöksestä työkaveria kohtaan. Puhuin asiaa, mutta ei kuulemma tarvi kiroilla tai huutaa. ***** jos toiset ei näe että mä teen työtä ja tulee siihen jonkin..... nyt meni taas hermot. Pitäisikö ottaa työterveushuoltoon yhteys ja ottaa pari viikkoa saikkua prkl...
Kävin tuolla ; http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...4&postcount=17
Yritin olla menemättä , mutta.............
JUU!! Majiskin siellä on luurannu , vaikkei mitään ollu sanonu. Kärähti :D
Haukuin kans yhden tyypin alimpaan helvettiin joku aika sitten. Ääni ois läpässy pari hirsiseinää. Aina ei kiltisti lässyttäminen auta. No, idiootti otti sitten pari viikkoo saikkua ja hyvä niin. Joskus pinna kiristyy ja tulee "vähän" avauduttua. Tekee vaan hyvää.:) Joo, ja sainhan mäkin tosta palautetta kapolta.
Joskus noin on vaan pakko tehdä. Sielu ei vaan kestä jatkuvaa hymistelyä.
Yks asiakas ei tässä kerran seisonut sanojensa takana. Sanoin sitten hepulle, että tää oli sitten tässä. Loput keikat hoidetaan siististi pois, mutta älä ikinä enää ota yhteyttä. Koskaan.
No meni siinä kaks viikkoa, kun tää saata*an hyväkäs soitti uudelleen, kuin mitään ei olis tapahtunut, ja pyys taas tarjousta. Mä kysyin siltä, että mikä kohta oli vaikea ymmärtää. Älä edes kuvittele, että mä haluan olla sun kanssa missään tekemisissä.
Tosta on aikaa noin 5-10 vuotta, ja vieläkin tulee hyvä mieli:). Sain hetken kuvitella olevani itseni ja tilanteen herra.
Treenasin kuntosalilla ilman paitaa! (unohdin paidan kotiin)
Rüüstin 18-v uiskia pullonsuuusta.
En yhtään mitään. Tänäänkään :o
Tulin autolla töihin. Matkaa 1,5 km.
Tunnustin julkisesti ostaneeni polkupyörän lampun biltemasta.
Pelattiin viime yönä lepakkovuorolla jääkiekkoa Oulunkylän jäähallissa. Oli tosi nastaa pelata kaikki suojat (paitsi munasyndit) päällä:D Kaatuminenkaan ei tuntunut missään. Tosin se ei ollut äijää, että mulla oli kaunarit jalassa, se oli sitten vastaavasti neitiä:rolleyes: mut ei haittaa!
Sladittelin autolla :cool:
Tää ny on ollu koko päivä sitä tavallista "äijää" :D
Tajusin tähän kirjoittamani viestin typeryyden.
Äijä joogasin...
Kieltäydyin tarjotusta oluesta.
Kärsin krapulasta,,, toista päivä. :(
Talvi on tulossa. Palautin työpaikan lämpötolpan avaimet. Vai olikos tuo neitiä sittenkin?
^äijämäistä touhua sanoisin:D
^^neidit olisivat kytkeneet tolppaan fillarin satulanlämmittimen.
Lupauduin tekemään tällä viikolla ma-to 13 tunnin työpäivät. Senverran piti olla neiti että perjantaina vain normi 8 h.
Murisin hyökkäystä yrittävälle koiralle takaisin.
^Noh, mitäs sitten tapahtui kun murisit? Tappelitteko?
Ei tapeltu. Se pelästyi, näin luulen :)
Työkaverit (3 miestä) laittoi ruokaa ja mä makasin vaan sohvalla :D
Tulin Jorman kanssa töistä kotiin.
Kilpailutin sähkösopimuksen.
Testasin tavallisen kengän kestävyyttä kirvestä vastaan. Kokeilin neljään eri kenkään. Kirves voitti joka kerta 1000 - 0. Terä uppoaa kenkään paremmin kuin kuuma naula sulaan voihin.
Mutta mukavaa oli! Lopuksi hakkasin metrin pölkyn hammastikuiksi.
Vaihdoin auton alustaan tukivarsia hallin lattialla. Auto oli pelkkien hallitunkkien varassa. Join luonnollisesti remontin aikana kaljaa apumekaanikon kanssa. Särjettiin lisäksi yks hallinomistajan työkalu tietoisesti. Omakin vastaava oli mukana, mutta kun arvas, että tänään ostettu pulttikone hakkaa sen hajalle, niin ei kai sitä nyt omia käytetä.
Kiroillu kuin merimies kuumeen noustessa:mad:.
Kävin kaljalla keskellä viikkoa