Jos ei ole muita lähtijöitä niin tulen noutamaan Kyrdikselle noin klo 9:05. Heitä nyt hyvä mies se kypärä ainakin yön ajaksi pois, painaa muuten päätä ilkeästi jo huomenna!
Printable View
Jos ei ole muita lähtijöitä niin tulen noutamaan Kyrdikselle noin klo 9:05. Heitä nyt hyvä mies se kypärä ainakin yön ajaksi pois, painaa muuten päätä ilkeästi jo huomenna!
Hienoa! Ei tarvii ihan itekseen ajella :)
Itsellä ei huomenna onnistu, kun pitää olla aamupäivä tytön kanssa. Joku toinen kerta pitää kattoa :)
Oisko maastoa poikleuksellisesti huomenna vai mennäänkö keskiviikolla.
Mulle käy kumpi ilta vaan. Keliäkin lupailivat kumpasellekin illalle. Ihan kumpi ilta vaan sopii paremmin teille paremmille polun kuluttajille. Tullookohan myös noita kapea renkaisia tällä viikolla, ettei meidän Läskijen tartte keskenään taapertaa niin kuin männä viikolla. Eihän se tietystikkään oo imakon kannalta hienoa ajella tälläisten Läskijen kaa, vaan pitäs olla sellaista sporttista laiheliini seuraa( sen takia mulla Kyrdiksellä on aina niin mukavoo kun myö saadaan ajella sporttisten laiheliinijen kaa). Minä taidan tulla tällä viikolla vanhuksella niin sais maksimoitua tuon kurjuuden. Pyydän jo etukäteen ANTEEKSI arvon ajukavereilta kun joudutte oottelee mua, mut kahden vanhuksen ( minä+Mukluk ) yhdistelmällä ei pääse ISOO KOVVOO.
Jospa yrittäisi seuraan tuppautua tuolla semiläskijellä. Kumpikin päivä kää, kunhan ilmoitatte missä ja milloin.
Tsemmonen päivä tänään
http://i280.photobucket.com/albums/k...608-WA0036.jpg
Yritin käydä vähä hakemassa tuntumaa laiheliiniin. Kovvoo meni ja pehmeetä ol kyyti mutta takavaihtajan korvake ei kestä tuommosissa postimyynti fillareissa edes kevyttä maasto ajoa niin sai tutusti työntää mettästä pois päin ja autolla kotio. Tietty ei ollut puhelinta eikä varakorvaketta tms, mutta onneksi en ollut yksin. Itikoita riitti ihan taputella asti ja tais sinne mettään niitä vielä jäädäkki. Huominen tai keskiviikko käy aivansama, mutta in fat we trust
Anteeks sanoitko sinä, että kevyttä maasto ajua. Ethän sinä tiedä sellaisesta mittään! Mies kävis testiajajaks mille vaan pyörä virmalle, mene kovaa tasasella, todella kovaa ylämäkkeen ja perkel... kovaa alamäkkeen. Sinä voisit kyllä pikku hiljaa perustaa Siiliin uuden pyöräilyryhmän, PYÖRÄÄ TYÖNTÄVÄT MAASTOPYÖRÄILIJÄT. Perk... meikäläinen kohta ainut kuka ajaa paksulla Bertalla, en tiiä ilikiänkö tulla enee teidän kaa lenkille......
Mulla Trekki odottelee vielä osia ja vielä laihempi Fuji myös. Vaimon Feltillä mennään nyt ja sillä ei uskalla poluille lähtee. Tiedä vaikka onnistuisin rikkomaan senkin ja siitä ei hyvä seuraa... Tuo Kyrdiksen kuva takapäästä on viimeajoilta kovin tutun näköinen ;) Jospa vaikka seuraavalla kerralla pääsis mukaan.
Tuliskohan sitä osat huomiseks jos ois se lenkkipäivä huomenna sit tai mulle käy kaikki vaikka molempina päivinä.. Vaikka jokapäivä
Jaa, jospa sitä kävis vaan ihan pienellä rauhallisella uniajelulla vain tässä illan mittaan ja painelis pehkuihin (hyvin aikainen herätys tänä aamuna oli).
Juu huomenna keskiviikkona 18.00patikkalan infotornin juurelta lähetäån isosti ajelemaan kevytvauhtista mtb ajua
Pittääpä yrittää venyä pitkänjonon häntäpäähän lusmuilemaan.
Olipahan ruuhkaa. On ne eräät niin sokerista niin sokurista jumalauta.
Eihän sille mitään voi jos on tarpeet ollut huonot miestä tehdessä! Nyt on palju mukavampi lähtiä tuonne aurinko paisteeseen.
Huonolta näyttää ilmouttatuneet laajavuoren mtbn osallistujat. Yksin joutuu edustammaan, jospa kumit kestäs niin maaliintulo mahdollinen
Eihän tuo huonolta näytä. Parhaimmasta päästä meidän edustaja, toista se ois jos meikäläiset lähtis sinne rämpimään. Onhan sulla ne umpikumi pyörät paikoillaan, ei ne voi puhetta. Onnee huomiseen koitokseen.
Onko kalustot kunnossa jos sitä maastoon pääsisi kelien niin salliessa.
Pitäisi etukiekko vielä laittaa. Jospa huomenna töiden jälkeen ehtisi niin voisi mukaan lähteä peräpään vahdiksi.
Yritän 18.00 tulla crossimontulle, päivystys on ettö sen ehdoilla mennään jos keikkoo tulee niin ei jouda sillon jopppoilemmaan
Väänälänrannantien uusi pinta: http://1drv.ms/1BRUdmC
Nyt pääsee vaikka maantiepyörällä :)
Kyllä kelpaa temmota täysiä rannanlenkkiä, mie jo valmistautumassa pettymykseen tahkolla n. 9h päästä lähtö ja toivotaan edes ettei monsuunisateita tule
Minun mahikset vaan paranee mitä kovemmin sataa. Saatana tässä kerkiä nukkua ollenkaan. On tää pöljä hommaa. Mut viivalla nähdään. Ei muutakun onnee kaikille ketkä on menossa huomenna Tahkolle.
Tsemiä kans Kyrdikselle & Pikkupoijalle, laittakaa läskit liikkeelle ;) Tuun sitten 9:15 lähöstä teiän peesiin, kun vedätte Kinahmin tiellä ohi...Eiku tehä olittekin jo kinahmi kakkosella sillo!
Joo Kyrdis hymyilee jo mäenpäällä ja meikä itkee sen alla, että Eikai taas tätä karseeta mäkeä.
Tsemppiä Kyrdikselle ja Pikkupojalle huomiseen koitokseen!! Viimeksi muistaakseni Pikkupoika hymyili mäenpäällä... ;)
Käytiin kerran sen jälkeen ja kyllä se oli Kyrdis silloin joka hymyili mäenpäällä. Se polki kinahmi 1 kokonaan ylös ja kinahmi 2 puolet taivaan portaistakin. Sen jälkeen se on käynyt vielä vuori leirillä Jyväskylässä. Se hullu ajaa huomenna ainakin kahella ekalla keikalla myös kinahmi 2 ylös.
Aika kova menijä tuo kalle :)
***** Kallelle ISO KUMARRUS ja ONNITTELUT. Teit muuten tänään miehentyön, on se Elukka. Noissa oloissa kolme lenkuraa!!! Lupaan kumartaa syvään seuraavan vuoden joka kerta kun ollaan yhteislenkillä. Jos minut nyt edes enää huolitaan niihin piireihin, kun olen henkisesti niin heikkojätkä, että en kyennyt lähtemään kolmannelle kierrokselle.
Peltsi ja Gekko kyseli ekakiekalla että mitä puuroo se Kalle oikein syö kun mies jätti meitä joka ylämäessä sen sata metriä. Minä sanoin sille jotta noin kovat jätkät ei täällä savossa tartte ees mitään puuroo.
Vielä kerran ONNEA Kalle.
Jooh minä en enää edes kysele millonka lenkkiä ois ? Aika kura keli oli kyllä että hienosti on ajanu.
Maaliinpääsyssä oli kyllä jo tavoitetta riitämiin. Toisaalta jos maanantaina alottais ens vuodelle ja 240km treenomisen. Tosin selkä tuskin on samaa mieltä eikä ahterikaan ihan 101% kondiksessa ole. Mutta keskiviikkona kevyelle palauttavalle viimeistään hep hop hep
Väänälänrannan uusi asfaltti käyty ponnistamassa ja hianohan siinä nyt on ajaa, vieläkun pyörätien saa käärmelahti - hamula välille nii hyvö temporeitti:)
Monelta ja mistä huomenna porukka lenkeilyä. Olkapää on kyllä aivan tulessa, mut pitää yrittää saapua kumartamaan Kallelle.
Maantielle jonnekin kahville vai maastoonko oli tarkoitus? Mulle käy kaikki.
Molempien käy mulla, aivan kumpi porukkaa kiinnostaa
Kuin myös sekä & että
Keli näyttää nyt ainakin sille, että voisi vaikka maastoon lähteä. Hamula ja klo 17.59?
Ihan tuohon ei ehdi mutta jos kolkyt sekuntia myöhemmin, niin siihen joutuisin...
Sent from my D5803 using Tapatalk
Tänää ei näyttäisi satavam nii torstain tunturi treenit rissalan vuoristoon mäkireeniä maasturilla puuskuttamaan. Jossai viifen kuuden väliin, mahtuu simne vetomiehiäki
Ei pääse tänään. Ehkä ens kerralla.