Pyörät -20% 11.7. asti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Printable View
Pyörät -20% 11.7. asti.
Tänään tuli niin vastustamaton tarjous vastaan Kalevan XXL:ssä että oli pakko tarttua. Merida CC 600 960€. Tuli hyvä mieli
Uswen Vertical 4 juomareppu tuli haettua 59€ hintaan, alkaa olla jo repun hintalaatu-suhde kohdillaan. 120€ hujakoilla pyörii hinnat netissä.
Ja nyt jo vuotaa jarrusatula. Tuleepa heti testattua XXL:n huolto.
Omalla cx600 on noin 4500 ajettu ja ketjut, jarrupalat, vaihdevaijeri ja kumet on vaihtunut, etuvannetta on joutunut rihtaamaan. Muuten pelannut kuin pitääkin. Kiekot ei ole mitenkään ihmeelliset, muuten ei valittamista.
Ainiin, haarukan laakeri piti käyttää auki ja puhdistaa, koska sinne oli päässyt vettä. Samalla uusin stemmin alla olevan suojan oorenkaan.
Jyväskylän Xxl:ssä bongasin myös yhden täyskuituisen Giantin TCX:n 1900€ postolapulla. Varmaankin edellisvuoden malli, tai jopa 16', 1x sramit ja läpiakselit kuitenkin näytti olevan. Hienohan se runko oli kuin mikä. -20% kamppiksen aikana olisi jo aika kova diili.
Tämä "varastontyhjennys" nyt ei yllättäen ainakaan omaan silmään mitää spektaakkelia tarjoa. Muutama poikkeus, muuten ei edes sitä -20% pyöristä.
Onko osunut varusteista mitään hyviä tärppejä? Esim viileämmille keleille hanskoja tms
Haussa siis niitä "polkuhintaan" olevia tuotteita joissa poikkeuksellisen hyvä ale
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Kyllähän siellä oli useitakin pyöriä yli 20% alella
Ja senkin voi kiertää, jos tuote on vielä käyttämätön. Palauttaa sen ja ostaa samantien uudestaan halvemmalla. Näin toimin itse kerran, kun yllätten heti seuraavana päivänä tuotteen ostosta tuli -25% kamppis. Tämä tietenkin on omalla kohdallani helppoa, kun olen töissä XXL myymälän vieressä.
Eikö se ny ole yleisessä tiedossa ettei XXL:stä kannata ostaa mitään arvokkaampaa normaalilla hinnalla. :D
Miksi ihmeessä XXL:n nettisivut sanovat, että päätytulppia on "muutamia jäljellä" lähimmässä liikkeessä, mutta paikan päällä tulppia ei näy missään. Pian myyjä tulee valaisemaan, että tulppia ei myydä lainkaan erikseen, vaan ainoa vaihtoehto olisi ostaa uudet tankonauhat, joiden mukana kaiketi olisi tullut jotkin tulpat. Antoi sinällään pätevän vinkin sanoessaan, että kannattaa mennä mieluummin Prismasta ostamaan, mutta sieltäkään ei moisia löytynyt. Tulin siis XXL:n nettisivujen sekä myyjän koijaamaksi. Joskus on tainnut käydä myös siten, että nettisivujen mukaan jonkin vaatekappaleen tiettyä kokoa on ollut muutamia jäljellä liikkeessä, vaikka niitä ei liikkeessä sitten kuitenkaan ole ollut. Miten vaikeaa se voi oikeasti olla kertoa kaupan nettisivuilla siitä, että myydäänkö kaupassa jotain tuotetta ylipäätään ja onko sitä sillä hetkellä hyllyssä?
Jos sitä taas hetken aikaa kantaisi roposensa jonnekin muualle.
^Kyselin vuosi takaperin yksiä housuja XXL:stä. Piti olla varastossa lähimyymälässä, vaan eipä näkynyt. Myyjä siihen virkkoi, jotta osa vaatteista kävelee itsekseen ulos[emoji29]että semmosta. Paha pitää varastosaldoja kohdillaan.
Mulle taas sanottiin, että nettisaldojen päivittyminen voi kestää jopa päivän. Eli vaikka myyjä muuttaa saldon niin se ei muutu eivätkä he ymmärrettävästi voi asialle myymälässä mitään. No ostin kuitenkin 29*2.3 Minion DHF 35€, omasta mielestä ihan hyvä hinta
Näyttäis olevan kaikki kamat v-lopun ajan -20%. Kuituvanteet tuli tilattua maantiefillariin 400 ekuun.. tiiä sitten mitä huttua ovat..
Onko muille käynnyt xxl.n nettisivuissa, sivuun tuleva mainos tarjoo tuotteita, mutta kun yritin klikata tuotetta, siirtyi ihan eri sivulle ja se kävi munta kertaa. Katselin 70€ housuja ja sivu mainos tarjosi niitä 55€, ei vaan saanut tilattua niitä siihen hintaan. Otin screenshotin ja laitoin kyselyä infoon. Vastausta odotellessa.
Vastasivat, oli vanhentuneen mallin, jo loppuunmyydyn mainos jäännyt jotenkin sivuille, olosiko ollut viime vuoden? Kun päiväys oli 12.9. jäi tilaus tekemättä, kun vastausta odotellessa löyty muualtakin tavarat ja housut jäi mietinnän tasolle.
XXL:n verkkokaupassa ja liikkeissä tänään 17.9. kaikki tuotteet -25% koodilla syksy25
Toki kampanjatuotteisiin ei pysty käyttämään, missä siis esim viikkotarjous
Hain liikkeestä niin sain alen, vaikka henkilökunta ei aluksi tuntunut alennuksesta tietävän..
Piko X4 199€ vähän polttelisi, mutta jospa sitä pärjäisi vähät ajot vanhalla lampulla :(