^ ihan mahtava :cool: varovaisesti ehdotan että piirrät nahkiaisen ja se topicci odottaa taideteostasi :)
Kävin noukkimassa marjoja....vadelmia sitten taas tuli, piti noukkia myös mustikoita. Ja kauppareissut ( 4 kohdetta) tuli myös tehtyä.
Printable View
^ ihan mahtava :cool: varovaisesti ehdotan että piirrät nahkiaisen ja se topicci odottaa taideteostasi :)
Kävin noukkimassa marjoja....vadelmia sitten taas tuli, piti noukkia myös mustikoita. Ja kauppareissut ( 4 kohdetta) tuli myös tehtyä.
Pintaremonttia pojan jättämään huoneeseen, isompaan muuttava tytär ei kelpuuttanut kaikkia "teinipojan valintoja". Siinä sivussa etä- ja lähityöhuoneeksi muuttuvan tyttären EX-huoneen olemusta rouvan ja allekirjoittaneen tarpeisiin.
Pistit aika pahan, ei meinaa onnistua nuo eläimet tai tavarat, naamareita olen pelkästään piirrellyt joskus yritin piirtää autoa ja polkupyörää niin ei tullut kerrassaan mitään, ei sillä että nuo muutkaan kovin häävejä olisi mutta voihan sitä jokus yrittää:D
Starttasin astianpesukoneen.
Käpistelin liskånnahkaiset tankånauhat paikåilleen
Kiikuin 3h tyttären perässä Ellivuoren high parkissa. Suattaapi olla huomenna paikat kipeenä...
Lähetetty minun SM-A505FN laitteesta Tapatalkilla
^^ to Nickname, nahkis on todella helppo piirtää - semmoinen pötkylä, jo pelkästään silmän muodolla saa ilmettä! mä olen kovasti harjoitellut kääntyvän nahkiaisen piirtämistä. Polkupyörä on vaikee, mutta autoja olen piirtänyt lapsesta asti. Ja pupuja.
Aloitin uuden nuken villapaidan vaikealla kuviolla, nyt teen ensin hihan ja katson miltä kuvio näyttää vai tuliko harjoituskappale...
Juoksin Oulun pyöräteitä 12 km.
Ihmettelin daalian kukkaa, millä on noin 20cm halkaisija
Asensin verhot keittiöön.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Varasin matkoja ja majoitukset ensi viikon työreissulle Oolantiin.
Nyt vaan jännätään että sairastuuko kansa niin pahasti että matkustus kielletään ennen tuota.
Hörppäsin kupillisen kahvia ja söin kyytipojaksi aidon ja alkuperäisen posson
^
Pari viikkoa sitten kävin Kotkassa, torilla oli enää yks posso otin sen ja lihiksen. Hyvää oli!
^Kotkassa kun käy, on pakko ostaa posso & lihis. Lauantaina ostin kolme possoa ja kuusi lihistä... Pro-tip: paikalliset hakee possot suoraan leipomosta Itäkadulla (Kotkan Leipä).
^
Juu-u, mutta oli lauantai ja ehdin torille vasta puoli kahden maissa.
Sain kasaan lähes kaksi vuotta osina olleen täpärin. Muistiksi itselle; älä korjaa mikä ei ole rikki, älä pure mihin ei ole uusia osia, tee ensin edellinen vaihe valmiiksi ennen siirtymistä uuteen.
No jospa tuo nyt hoitelisi orastavaa täpäri kuumetta.
Speksailtiin työkaverin kanssa mökkeilygrävel-viikonloppu lokakuun alkuun. ***** jos sataa.
Söin kuvun täyteen puutarhurin tekemää herkkumuonaa.
Laskin 5 muikkuverkkoa, silmäkoot 13-14 mm.
Kävin koronatestissä. Pitkät on puikot.
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk
Käväisin Otaniemen parilla panimolla tekemässä hankintoja.
Taisin nähdä kummituksen.
Lopetin just (taas yhden tyhjänpäiväisen) työpäivän. Ja samalla lopetin kotimaisen funk-musiikin luukutuksen.
Tilasin uuden pyörän. Mutta tällä kertaa ei itselle eikä edes omasta aloitteesta vaan poika on alkanut haikailemaan BMX pyörää. Löydettiin sopiva ja tilaus lähti. Mihinkähän tämän kaiken käteisen käyttäisi mitä sain vaihdossa...
Kannoin työpöydän pihalle, vetäisin käsisirkkelillä 14 cm pois pitkältä sivulta, imuroin ja kannoin takaisin sisälle. Nyt mahtuu paremmin kapoiseen työhuoneeseen. Keli kyllä houkuttaisi lenkille, mutta ei auta kuin valmistautua seuraavaan etäkokoukseen - työhuoneessa.
Istun tyhjässä toimistossa ja väännän kuukausiraportointia johtajille ja kuuntelen musiikkia samalla. Mökille pitäisi vielä tänään suoriutua, syysistutuksia ja metsätöitä tiedossa huomenna...
Grillasin makkaraa palkkariksi.
Leikkasin pihanurmikoita ja siinä samalla silppusin puista pudonneita lehtiä. Haravoin sitten keväällä.
Rapsutin kissaa
Juoksin 19 km polkuja pitkin.