Mä jätän tänään lenkin väliin. Huilailen sunnuntain Finlandiaa varten ja ehtisin polulle vasta klo 19.
(TM testaa ja vertaa osaako tätä käyttää puhelimella...)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Printable View
Mä jätän tänään lenkin väliin. Huilailen sunnuntain Finlandiaa varten ja ehtisin polulle vasta klo 19.
(TM testaa ja vertaa osaako tätä käyttää puhelimella...)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tänään ei kerkiä ajamaan. Kuutio kävi Epun pajalla vilkaistavana ja huamenissa meinasin aamusella mennä kokeilemaan, että kuinkas roeltaa vaihteet. Takakorvake oli mallia kiero ja kasetti menee vaihtoon jossakin kohtaa, mutta testikierroksella kelvillä pelasi ihan mukavasti.
@kmw meinasitko aamuvirkun asemassa ajella huomenna reissukiloja pois?
Siellähä riitti pyöriä vesitornilla melkeen ruuhkaks asti :)
Joo kiitoksia vaan itsellenne. Mites tuo viikonloppu. Pitäiskö sitä Sääksin kiertoa ajatella? Kapu, srami, kmw, kuka lähtis oppaaksi?
Vahva Ehkä sunnuntaiaamupäivä Sääksille.
@Legsa
Viimesiä lomapäiviä niin nukuin oikein hyvin ja pitkään eikä mtn aamulenkkiä. Pinaisenspontaanisti kerkesin kummiskii HaikalaAittokalliojne-kruisingille.http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f37c0a30f9.jpg
SunnuntaiSääksi kiinnostaa. Palaan aiheeseen.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Kyl mä aattelin laittaa ajoloma-anomukse vetää. Saa nähd kui käy. Mut jos keli o ees kohtuuline, ni mä taidan käyttää sen loman tohon 4K:hon.
^ hmm - vaihteet ja juustoo molemmis päis... sopiiks toi transu ny sun imakoos? Tai mitäs välii sil o jos ny tuntuu tolta ni onneks olkoo :)
Jos neiti ihminen ei keksi mitään sunnuntaille, oon mukana.
Mää vetäsen huomenna lenkin petikossa kello 11:00 alkaen. Lähtö ABC:ltä tai parkkikselta.
Nyt kun mulkoilin säätiedotusta niin tulin katumapäälle. Huomenna päivällä ilmeisesti sataa maahan asti, ja tuuli on mukavat 10m/s.
Mites tuo sunnuntai, onko lähtijöitä Sääksiä kiertää? Vai otetaanko lähimaastossa pitkän kaavan mukaan?
Mulle käy kaikki.
Heh, mää mtn oo ostanu.Transsu pääsi tänään omaan kotiinsa, Epulla oli kuljetusonkelma saada pyörä Hikiältä Kalliosolaan ja minä autoin miestä hädässä. Vähän kävin leikkimässä siellä ja täällä ja on vallan soiva peli gyl.
Su Sääksiin? Jos autokyydin sais niin ehdottaisin liikkeellepolkaisua 09.00 Röykän uimarannan p-paikalta. Pientä sateen uhkaa, mutta ei ylettömän paha tämän hetken manaus.
Olkoon vaihteet puksussa kuitenkin. On parempi seuraleikkeihn silleen :)
Mun aikataulu ei veny sääksiajeluun huomenna.
Suoritan mahdollisesti parin tunnin lähimaastotiedusteluajon sensijaan...
Omena, mistä ja milloin? Ite aion ajella huomenna vähän pidempää, että saa vähän tuntumaa Saariselkää varten.
PS. Joku ccg:läinen vois lisätä mut facebook ryhmään
Mulla on öötöö tänään, mutta huomenna jos säät sallii, niin iltapäivästä voisi käydä lenkittelemässä. Kuutio toimii kohtuullisesti, kun laittoi uutta kasettia vielä huollon perään. Huutelen huomenna, kun heräilen.
Mun kyydissä pääsee 2 pyörää ja kuskit mun lisäksi klake sääksi
Toki. 1 paikka siis vielä vapaana.
@Odottakaa soitellaan huomisen tarkemmat speksit illemmalla
Onkos se nyt sitten niin, että sääksen parkkis kello 09:00??
Näin olen itselleni antanu ymmärtää.
Emme ole sokeria vaan vanilijakräämiä? Vaihtovaatteita mukaan jne. ja ollan sen aikaa kun viittitään olla.
@EkiB. Hep kyytiin. Oon valppaana kot'pihan parkkipaikalla 08.30. Ok?
Käyp. Lähetkö läskillä? Käyköhän se tollaseen thulen proride kattotelineeseen?