Tänään Maunulan majan kohdalla mäen päällä aamulla noin klo 7. Katsoin sateenkaarta, käänsin päätäni ja näin - en yksisarvista tai seireeniä, vaan naisen läskipyörällä. Aarteenko löysin?
Printable View
Tänään Maunulan majan kohdalla mäen päällä aamulla noin klo 7. Katsoin sateenkaarta, käänsin päätäni ja näin - en yksisarvista tai seireeniä, vaan naisen läskipyörällä. Aarteenko löysin?
Tänään klo 8.46 saatoin jäkikasvua päivähoitoon/kouluun Rajametsäntiellä Maunulassa. Joku ajeli etelää kohti mustalla Surlyllä (Ogre?).
Nyt vasta löysin tämän aiheen täältä :)
Taisi olla 6.8 Espoon keskuspuiston poluilla kun yksin ajava nainen (musta / tumma jäykkäperä) tuli vastaan, oltiin kaverin kanssa ajamassa ja ko. hetkellä etukumin vaihto käynnissä.
Vieläkin lämmittää mieltä kun kaunis nainen (blondi / pyöräilyhame) keskellä metsää ajamassa, toivottavasti törmätään vielä uudestaan ;)
Maasto-ja maantieajajia bongattu tänään klo 10 Maunulan majalla. Oma tieni vei metsään.
Maantieajajat mitä luultavammin HePolaisia http://www.fillarikalenteri.fi/event...1359/2013-9-21
Kukahan ajoi uudella Canyonin musta-valko-pun. maantiepyörällä Lahdessa Kilpiäisen omakotitaloalueella ja ajopaidassa oli iso S? Taidetaan asua n. 100 m päässä toisistamme ja tuijotin kateellisena kun läksit lenkille ja työntelin lastenvaunuja koiran kanssa.
Tänään tuli siinä 12 jälkeen kaksi matkailijaa vastaan Lahdentiellä (5-tie) Hietasen ja Otavan puolivälissä. Ainakin toisella oli sivulaukut takana mitä nopsaan yritin auton ratista katsoa.
Ketkä 3 tuli vastaan Tahkovuorella kipuamassa kohti Rahasen mäkeä?
Kukas tuli tänää iltapäivällä tahkokankaan pururadalla vastaa? Kirkkaan keltasen ajolasit jäi mielee, pyörää en ehtiny kattoa.
Tunnustus että perjantaina ryhmityin nätisti Ruoholahden metroaseman edessä pyöräkaistalle vanhasta tottumuksesta kuten aina, ja jatkoin matkaani siinä rauhassa. Vasta n. 10 metrin jälkeen tajusin olevani poikkeuksellisesti liikkeellä kävellen. Anteeksi.
Mulle on käynyt ihan samat useampaan kertaan! Aina yhtä noloa. Kiitos ja anteeksi!
Tänään klo 14:n aikoihin Mustapukuinen Trek-kuski kiskoi kunnioitettavaa intervallia Paloheinän mäessä.
Itse tyydyin yhteen fiilistelynousuun..
En varmaan ollut minä vaikka siellä päin iltapäivästä kaahailinki, mutta oranssien linssien kanssa.
Kuka tuli tänään joskus varmaan neljän jälkeen Pitkäkosken pikkusillalla vastaan sinisellä Muklukilla? Itse olin juuri juustopyörälenkiltä palaamassa.
Tänään imatralla mellonlahdella tuli maantiefillari ja Giantin täpäri vastaan kun olin kummipojan ja veljensä kanssa ajelemassa. Foorumilaisia?
Kuka tuli eilen joskus hieman klo 14 jälkeen tavarafillarilla vastaan Tapaninkyläntiellä Vantaanjoen ylittävällä sillalla? Oli aika veikeän näköinen ilmestys ja piristi työmatkaa mukavasti.
Kaksi läskipyöräilijää tuli vastaan Pirkkolassa Kehä-1:n sillalla yhden aikoihin tänään. Toisella taisi olla valkoinen On-onen runko.
Hienoja pyöriä ovat nuo.
Joku ajeli klo 01 maissa Vt6:tta pitkin siinä Kymen paviljongin kohdilla Kouvolaan päin. Alla oli tumma maantie/cyclopyörä. Ajankohta hieman erikoinen, keskellä kolakkaa syysyötä, peukkuja kuskille!
Tänään klo 17 aikoihin iloisesti tervehtivä maastopyöräilijä tuli vastaan Torpparinmäessä Tuusulanväylän ali kulkevalla kelvillä.
Hauska tavata.
Eilen neljän pyöräilijän rivi Keskuspuiston hiekkakelvillä, olikohan se Maunulan kohdilla, fotaussessio meneillään - Oliko Fillarilehden koeajoja?
Kukas oli Kirkkonummen Maatilapuodilla tankkaamassa Raphan paidassa ja Castelli pöksyissä sunnuntaina (20.10) joskus neljän aikoihin? Puodin pihassa näytti seisovan Cervelo!
Kuka ajeli hienolla siniseksi värikoodatulla Beargreasella, Ruskeasuon ratsastushallin kohdalla eilen ennen klo.11? Hieno peli oli. Koeajo olis kuumottanut.
T: Lastenvaunuja työntänyt läski faniboy.