Sama. Taitaa poltella sen verran että joutuu painamaan 'Buy'-nappulaa. Sen verran jäi kaivertamaan kun missasin syksyllä kun oli rungot tuohon samaan 130€ hintaan.
EDIT: Ja tilaukseen lähti + muuta palikkaa projektiin
Printable View
Itseäni polttelis oman pompetaminen myynti jotta pääsis ostamaan uuden fillarin. Koska ostaminen ja varsinkin speksaaminen on kivaa! Itse etsin tarjouksia jäykkää 29eria alfine 11:sta. Vaan eipä taida aleja moisesta löytyä.
Oishan siellä On-Onella ollut se Alfinekin puoleen hintaan, nyt valitettavasti loppu.
Siitä ois saanu aika edullisesti koottua satasen maksavaan runkoon.
Itsekin olin jo vähällä tilata taas yhden teräsrungon tuolta mutta sain hillittyä tällä kertaa. Speksaaminen on kyllä mukavaa ja rakentelu vielä mukavampaa puuhaa.
Sellon Halonen Sportilla on aleet, irtosi North Facen Meru takki 219,-, ovh ~400€.
http://www.scandinavianoutdoorstore....put/raptor-18/ Tuolta Ospreyn Raptoria puoleen hintaan (54,90). Hommasin itelleni tuollaisen viime kesänä, paras reppu jonka olen omistanut, kokemusta useista Camelbakin malleista (esim. HAWG, MULE,Classic).
Joo, toi S/M vähän itteäkin mietitytti, mutta koska olen vain noin kaksi senttiä yli, eikä mun käytössä mikään muukaan ole tuntunut olevan parhaimmillaan, niin ajattelin kokeilla tekkeekö sillä mitään. Olen kyllä helvetin lihava, joten voi olla, että kaksi senttiä ja kaksikymmentä kiloa liikaa on vaan liikaa eikä silä tie mittää.
Tuollon muuten valmistajan ohjeita koon valitsemiseksi. En jaksanut mittailla, mutta jospa joku toinen hyötyy.
http://www.ospreypacks.com/en/web/sizing_and_fitting
Oli se muistaakseni On-Onen sivuilla. Ja uutiskirjeessä.
probikeshop.com - ilmainen toimitus (UPS) vielä huomisen. Oli siellä jotain Yeti-runkoja jonkinlaisessa alessa.
http://www.evanscycles.com/
Koodi: JAN20
Toimitus on ilmainen, ainakin jos viitsii muutamaa puntaa enempi ostaa.
Yli 40 punnan ostoksesta 20 puntaa pois, sanoisin, että ihan jees diili. Five Tenin Spitfiret tulossa 49€ hintaan (:
Kiitokset vinkistä! Samat Five Tenin Spitfiret lähti itsellekin tilaukseen.
Tietoa kuinka pitkään tää on voimassa? Itse en löytänyt tätä mistään ja sähköpostin viimesimmässä mainoksessa ei myöskään näkyny. Onkohan tässä minkäänlaisia rajotuksia kun kuulostaa liian hyvältä tarjoukselta. :D
Itse ajattelin tilata 2x Arundelin hiilaripullotelinettä kahdella eri tilauksella niin saa kohtuulliseen 25€/kpl postikulujen kanssa. Normaalisti nuo on lähes 50€/kpl Huomenna tulee rahaa niin täytyy laittaa tilaukseen.
Näin tuolla Evansin sivuilla lukee:
"Promo code: JAN20, £20 off your next purchase of £40 or more. Enter code online or present in store. Excludes gift vouchers, events and memberships, cannot be used in conjunction with any other voucher offer. Offer valid until 8th January 2013"
Se on sitten tietty eri asia kuinka kauan tavaraa riittää...
Itsekin ajattelin, että menee osastoon "Too Good To Be True™" mutta kas kummaa, toimii myös valmiiksi alessa oleviin tuotteisiin.
En oikeastaan ihmettele, että eivät jaa tätä tarjousta s-postin massakirjeessä :D
Tuli tilattua normi-Buff, merino-Buff ja merino-kypäränaluspipo hintaan 37 eur Evanssista tuolla JAN20-koodilla. Ihan ok.
Onkos kenelläkään antaa planet-x:n tämän päivän kiekkoalennuskoodia?
Eipä mitään ja onneksi on olemassa tälläinen foorumi missä tieto kulkee :)
juu-zon kannattaa tilata "newsletter" planet-x:ltä niin helpottaa kupongintuska :)
http://www.planet-x-bikes.co.uk/news...-coupon-offers
^Eipä tuolta tämän päivän newsletteriä saa vaikka tänään sen tilaisi.
Newsletterit näkyy myös On-Onen Facebook-sivuilla
Edit: Eipäs näemmä näy kaikki vaan vain osa. Tällä hetkellä ei näytä olevan mitään alekoodeja aktiivisena.
Evansin koodi näköjään lakkasi toimimasta just kun sain tavarat koriin :(
No ei sinällään mikään yllätys kun varmasti meni tavaraa ulos ovista tappiolla.
Höh :( Saakohan nekään tavaroita ketkä kerkesivät laittaa tilauksen ennen. Ainakin joskus aikoja sit kun itse tartuin vastaavaan "liian hyvä ollakseen totta" -tarjoukseen niin rahat palautu. Ilmottakaa jos lähtee tavarat liikkeelle.
Mulla ei käynyt ihan noin köpelösti, vaan sain ensimmäisen tilauksen jo sisään, mutta toista tilausta tehdessä koodi sitten laukesi.
20 puntaa pois mistä tahansa 40 punnan hintaisesta tuotteesta oli kyllä aika pirun kova ale, vielä kun JAN20-koodia pystyi käyttämään tuotteisiin, jotka olivat jo valmiiksi alennuksessa. Itse ehdin tilaamaan 26 eurolla Pearl Izumin softshell-sormikkaat, joista Intersportin hintapyyntö taitaa olla luokkaa 69 euroa.
Eri asia sitten suostuuko Evans noita postittamaan...
Tilasin tuolta koodia käyttäen Ospreyn repun jota ei ollut edes varastossa vaan on lähiaikoina saapumassa. Saapa nähdä.
Rahat ainakin on kelvanneet ja viestiä peruutuksesta ei ole tullut. Tosin voisin veikata, että meinasivat 20% alennusta ja tuli vahingossa punnat prosenttimerkin kohdalle. Eiköhän se tämän päivän loppuun mennessä huomaa, mitenkä kävi.
Singletrackworldin foorumeilta löytyi tällainen info tuohon alennuskoodiin liittyen:
"Hello all, James here from Evans Cycles. As some of you have spotted, the code (which was emailed yesterday to a small group of our customers) is only meant for a single use, and cannot be used on gift vouchers.
A glitch on our website meant that multiple/gift voucher orders were accepted, and when we realised this was happening last night we turned the code off. We'll be in touch with anyone who placed multiple/gift voucher orders to refund them.
Sorry if it's caused any inconvenience
James "
"Hello again all. Just a quick note to say that we'll only be refunding any 2nd/3rd/4th etc. orders using the code - the first order will of course go through (except if it's for gift vouchers).
Hope that makes sense
Cheers
James "
http://singletrackworld.com/forum/to...0-spend/page/6
http://singletrackworld.com/forum/to...0-spend/page/7
Eli ko. keskustelun perusteella jos tuota koodia on käyttänyt vain kerran ja muuhun kuin lahjakorttiin, niin pitäisi ilmeisesti tilaukset tulla perille jossain vaiheessa.
Muuten jos joltakulta jäi tilaamatta ja kiinnostusta löytyy, niin Evans Cyclesin sivujen mukaan tilaus alennuskoodilla onnistuu vielä puhelimen (mutta ei netin) kautta. Ilmeisesti myös ulkomaan tilaukset, kun ei mitään erikoista mainita. Näin tuolla lukee:
"We'd like to offer you £20 OFF when you spend £40 or more
in store, including sale items until the 8th January...
USE CODE: JAN20
To get your discount, print this page and bring it into any Evans Cycles store or call us on +44 (0)1293 574900 to place a telephone order.
Due to technical difficulties, this voucher code will no longer work for online orders through our website.
We're sorry for any inconvenience this may cause.
This voucher code will only be displayed until the 3rd January so make sure you print it out as soon as you can
Terms and conditions - use code JAN20 - print this page and show it in store or quote when placing an order over the telephone. Excludes gift vouchers, events & memberships and cannot be used in conjunction with any other voucher offer or when paying with Price Match. Can only be redeemed once. Offer valid until 8th January 2013"
http://www.evanscycles.com/pages/new...-01-twenty-off
Jos ko. sivu häviää näkyvistä, niin voin myös lähettää tarvittaessa sähköpostilla tuon tulosteen pdf-muodossa. Tosin puhelintilauksissa ei varmaan tarvitse kuin koodin? Saattaa tosin olla linjat aika tukossa Evansilla...
Hyvä näin :) Kauppiaan olisi kannatanut kirjoittaa jo alunperin voucher-sivulle, että kertakäyttökoodista on kyse. Turhaa työtä tuli nyt luultavasti paljonkin alekoodien jahtauksen merkeissä.