Saattaa olla niin että bluetooth ongelmat eivät johdukkaan bugista vaan silloin on trainerista äly lähtenyt?
Printable View
Saattaa olla niin että bluetooth ongelmat eivät johdukkaan bugista vaan silloin on trainerista äly lähtenyt?
Nyt uutta ongelmaa zwiftin kanssa. Ajon aikana Bluetooth yhteys katkeaa muutamaksi sekunniksi. Kaikki tiedot häviää ja kanssa-ajajat katoavat näkyvistä. Onkohan tää zwiftin vika vai onkohan vika apple TV:n/puhelimen päässä?
Sensorit kiinni Companion apilla.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jos kanssa-ajajat häviää niin silloin on vika nettiyhteydessä. Bluetooth ongelmat voi toki johtua Zwiftistäkin mutta saattaa olla yhteydessä wifi ongelmaan.
Itsellä oli tänään vuoden viimeinen kova treeni, joten päätin vihdoin ja viimein purkittaa four horsemen -lenkin. Suunnitelma oli vetää alkuun 80 minuuttia sweetspottia muutamassa osaan palasteltuna ja sen jälkeen loput lenkistä suunnilleen aerobisella kynnyksellä. Aikatavoite oli kolmen tunnin alitus.
Sweetspot-intervallien jälkeen paukut alkoivat olla jo aika vähissä etenkin, kun jäljellä oli vielä puolet Alpe du Zwiftin noususta. No, maaliin päästiin - tai oikeastaan raahauduttiin, mutta ihan ei kolme tuntia alittunut... loppuaika 3:00:10 :D
Zwiftin "monumenteista" jäljellä vielä Ultra Prezel ja PRL full. Jos toisen vetäisi tammikuun ja toisen helmikuun lopussa, niin sittenhän ollaan jo kevään korvilla.
3h on kova hyvä aika tuohon. Ne viimeiset kilsat alpen päältä ovat aika pitkiä maaliin. Olen tainut kerran jaksaa jatkaa ajoa alpen huipun jälkeen.
Millaisen w/kg lukeman tuo kolme tuntia horsemania vaatii?
En ole ottanut itsestäni vielä noin paljon irti. Ihan kohtuullinen määrä Zwiftailua tuli viime viikolla, vähän päälle 12-tuntia. En muista että aikaisemmin olisin viikon aikana tuon verran aikaa viettänyt sisätreenissä. Yksi reilu 3-tunnin setti itsellekin tuohon tuli. Jahka saan riittävästi töistä vapaata niin tuon voin toistaa.
Sent from my iPad using Tapatalk
Level 50 tänään, vajaa pari vuotta meni. Vaihdoin 11-25 pakan traineriin, 3 alinta vaihdetta en oikeastaan ikinä käytä niin mukava kun kaikki käytettävät vaihteet on 1 hampaan päässä toisistaan. Ennen oli tasamaalla ikävä porras pk-vaihteesta sweet spottiin, nyt löytyy tempovaihde tuohon väliin.
Paljonko tuli kilometrejä suurinpiirtein level 50 tavoittamiseen?
Itsellä level 46 ja 20500km takana.
Itsellä vähän reilu 24,000km.
Ei taida tuota tietoa nähdä mistään jälkeenpäin?
Välityksistä: olen palannut siihen, että trainer difficulty on 50-100% tasolla (riippuen tilanteesta). Silloin kompaktikammet plus 11-28 pakka on kyllä kaikkien rattaiden osalta käytössä.
Ihan tarkkaan en omaakaan kilometrimäärää tiedä kauanko meni että saavutin level 50. Voi olla että xp pisteitä saa nopeammin kun käy valloittamassa Alpe d'Zwiftiä ja muita virtuaalivuoria useammin. Itselläni on ollut trainer difficulty pidempään n.75%, itselläni on edessä 36/50 rattaat ja takana 11-28 pakka.
Pidän itse tuota noin 30%, välillä voi ajella loivaa reittiä pelkästään kadenssia vaihtamalla.
Sama. 40% ollut ok nyt. Saa fiksumman treenin muuten kivoihin mäkiin. Kadenssi pysyy hyvänä.
En ole pitkään aikaan Zwiftissä isompia mäkiä ajellut joten niihin varmaan tuleekin trainer difficultya säädettyä pienemmäksi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onko Tron tulossa kauppaan heinäkuussa, siis oikeana harjoitusvastus+sisätreenipyörä combona? Kiinnostava video DC Rainmakerilta:
https://youtu.be/x23vHDiN6Bo
Minulla on ollut yhteyden pätkimisiä 600M mobiililaajakaistassa. Eilenkin TdZ 1-etapilla tuli aika kiire, kun double draft hävisi ja piti nostaa tehoja toivoen, että olen vielä porukassa yhteyden palauduttua. Elisan tuki oli tänä aamuna oivallista. Antoivat julkisen IP-osoitteen, koitetaan josko nyt pysyisi katkoksitta yhteydessä.
Oli ihan hyvä etappi (2x R.G.V.) ja hyvä oma ajo (FTP +21W), mutta enemmän pidän kyllä intervallityyppisistä skaboista, esimerkiksi Sand and Sequoias -reitillä keskiviikkoisin ja perjantaisin.
Ajoitko 20:00 lähdössä? Mulla tuli eilen "connection lost" joksikin aikaa loppuverrassa siinä joskus kasin jälkeen.
Tänään voisi ottaa osaa ensimmäiseen TdZ etappiin. En aio mitenkään kisaluonteisesti ajaa kun kisasta ei ole kyse vaan jatkan pk:n jyystämistä että peruskuntoa saisi jotenkin kuosiin. Tarkoitus ajaa ainakin 2,5-tuntia Zwiftillä tänään eli TdZ+omaa ajoa.
Ajoin klo 19 lähdössä. Tässä vielä linkki blogitekstiin, jossa aiheesta lisää.
Itsekin ajattelin pyöritellä tänään peekooalueella.
Puolet lisää tehoo meni siis vaan 5khm kovempaa. Onneks en alkanu rehkimään ????
Itse ajelin A-reittiä vajaat puolitoista tuntia kun ei ollut tarkoituskaan yrittää lujempaa ajaa. Maaliintulon jälkeen tein uukkarin ja lähdin kohti ven-topia jota ajelin reilu tunti, lopetin kun 1000m nousumetriä ylittyi.
2 kertaa jo Zwift katkaissut kaikki ant+ yhteydet kerralla, missähän vika. Ihan kuin ant+ jatkojohdon signaali poikkeaisi yhtäkkiä, tietokoneesta kuuluu myöskin laitteen irtikytkemisääni.
Molemmilla kerroilla olen laittanut tuulettimen kovemmalle mikä on aivan jatkojohdon vieressä, voikohan tuo häiritä signaalia? Iso metallinen tuuletin.
Ajon idea ei itselläni kylläkään ollut tuo kova vauhti, vaikka sen nostinkin blogissa kärjeksi :)
Jos siis viittaat kommentilla mun ajooni, niin sen perusteella laskien sulla ilmeisesti keskiteho noin 219 wattia (versus mun 328 W)? Isolla porukalla, tuplapeesihyödyllä ja hyvällä kalustolla silläkin pääsee helpostikin tuommoiset 44 km/h.