Tänään piiitkästä iltalenkiksi tunti metsäpolkuja.. Ei kulkenut ei..
Printable View
Tänään piiitkästä iltalenkiksi tunti metsäpolkuja.. Ei kulkenut ei..
Viikko sitten noin 8 km, vaikeaa oli..
leppävirralla illalla 8 km.
Illan tihkusateessa puolen tunnin lenkin.
Eilen 8,5 km 140 keskisykkeellä. Itsesäälin määrä oli melkoinen joutuessani toteamaan kuinka vaisuksi vauhti tuolla syketasolla jää.
Aamulla normilenkki 7 km. Keli mitä paras, olo mitä huonoin.
Iltapäivälenkki huvilalla. Kulki, koska oli kirittäjä.
Tänään, taino en juossut vaan harpoin Malminkartanon portaita ja hölkkäilin alas. Ihanan hapokasta.
Toissapäivänä koiran kanssa 10,3km
Tänään aamulenkiksi tunti pururataa..
Tänään 9,8km koiran kera
Taas parin viikon tauon jälkeen sain lenkkarit ängettyä jalkaan ja 20,01km peekoojyystöä hiekkateillä 1h 35min. Veikkaan että jalat tulee kipeäksi kun edellisestä pitkästä on jo yli kaksi kuukautta.
Äsken 18,7km lönköttelyä Espoonlahden ympäri.. Alkupuoli meni peekoon ylärajoilla ja sitten nousi veekoo ykköselle, kuitenkin selvästi alle aerokynnyksen mentiin. Ei kuitenkaan ihan suunnitelmat peekoolenkistä pitäneet, täytyy vissiin juosta lisää :)
Edit: keskisyke oli näköjään 147.. Eli +2 peekoo kakkosen mitattuun ylärajaan 145.
illalla 5 km hölkkää.
Äsken 11km metsäpolkuja..
Eilen 7km Suulvallassa. Alkuun kivaa kunnes piti kokeilla riskiä suunnalla, varmanpäälle rastin oton sijaan, :mad:3min pummi.
aamulenkki 6 km.
Illalla 9,7km koiran kanssa.. Osan matkaa veti koira ja osan matkaa minä
Tänään iltalenkiksi 12km pk:ta..
Noin viikko sitten 19.7km juoksu jäi tauolle tuon lenkin jälkeen.
Ot.. Olisko jotakin vinkkejä/linkkejä hyviin intervallitreeneihin? Ajattelin tänään kokeilla muuten kuin tasavauhtisena. Myös V800 intervalliominaisuuksia olisi kiva kokeilla. Entä lenkin pituus, jos ajattelee ajassa niin mikä olisi treenin kestoksi (alku- ja loppulönköttelyineen) tällaiselle ei-hyväkuntoiselle mahdollisesti sopiva?
Itse mietin turismipohjalta sellaista, että jos juoksisi 3x15min silleen, että ensimmäinen 15min VK1-alueella (145-160), seuraava VK2 (160-175) ja kolmas taas VK1. Joku palautus tietysti välissä, ottaen huomioon että sykkeiden pitäisi tulla kunnolla alas, varmaan totaalilepuutus paikallaan mieluummin kuin yrittää juosten saada sykkeet palautumaan. Tuosta jos selviäisi hengissä niin tulisi varmaan viisaammaksi.
http://www.youtube.com/watch?v=MQvVXJubm5I
PS En tiedä osaako V800 muita kuin simppeleitä lämmittely+än kertaa veto ja palautus + jäähdyttely -intervalleja, mutta ylläolevaa 10-20-30 -treeniä löytyy appeja.
eilen juoksin latupohjia ukkosmyrskyn jälkeen 12km PK-sykkeillä
Loistavaa!! Kokeilen heti! Hetken pöytäkone-Flown kanssa jumpattuani sain aikaan 5x 10-20-30 (nopeusalueiden mukaan), jonka jälkeen 2min tauko vapaalla, ja tämä kokonaisuus toistuu 2x. Koko näkymää en saanut kännykkä-Flowsta kuvakaapattua, mutta tästä selviää idea..
http://i1283.photobucket.com/albums/...pswzzstra1.png
Käytäntö selviää kotvasen kuluttua :D
V*ttujen kevät ja k*rpien takatalvi.. Homma kusahti melko pitkälle niinkin naurettavaan asiaan kuin näkyvyys. Satoi nimittäin kun Esterin perseestä ja jawbonet meni siihen pisteeseen ettei niistä nähnyt kunnolla mittarin näyttöä. Mutta kun jälkikäteen katsoin, niin ihan oikean näköiset käppyrät tuli ja V800 tosiaan sulattaa noinkin tarkat intervallitreenit mallikkaasti. Kaksi toistokertaa oli vaan ihan liian vähän, ensi kerralla vedän neljä.
Yhteensä juoksin 12,4km plus kuntopiiri. Ja hyvältä tuntui!
No kun en :D Kikkeli.
Mä vähän ajattelinkin että aika hankala toi 10sek täysiä lönköttelyvauhdista. Toinen mikä oli huono, oli automaaginen tasonvaihto kun sen olisi saanut manuaalisestikin. Pysyy helpommin itse kärryillä varsinkin kun ei nähnyt paskaakaan
Aamusella peruspolkulenkki 24km leppoisasti lönkötellen.
Ei ehkä ihan itervalli, mut mä oon juossu välillä semmosta treeniä, että joka toinen lampun väli (n.50m) kovaa ja joka toinen palautellen. Jos tuota tekee vaikka kympin verran, niin lopusta alkaa jo mennä yks väli kovaa ja kaks palautellen. Ihan karseeta tappoa, mutta voi sitä riemua seuraavalla pk-lenkillä, kun ei tunnu miltään. Alkuun vaan sinne vk-puolelle ja koneen lämmettyä ihan kunnolla anaerobisen puolelle.
Tänään tuli juostua polkua ja kävelytietä yhteensä vajaa 15km. Oli kyllä maisemat kohdallaan, mutta eipä näkyny Victoriaa pihahommissa Hagan linnan takapihalla :D
http://connect.garmin.com/activity/837245046
Sent from my SM-T315 using Tapatalk
aamu päivällä 8 km.