Kehtaan ilomielin vetää sanat takaisin, äsken tuli kuskilta viesti faceen että mun posa on Länsilinjojen toimistolla.
Printable View
Se, miten pahalta päiviä/viikkoja keskuspuistossa lojunut telttaleiri haisee. Tai ainakin sen käymäläpusikot.
Eteläiset vaeltavat perhoslajit, mm. amiraali ovat lähes kuukauden
normaalia aikaisemmassa.
Ilmalasta länteen, Hakamäentiestä pohjoiseen.
On siellä kuulemma tänään partio käynyt kartoittamassa tilannetta.
Manne betalar.
Eikä ku mitses se taas menikää...:seko:
Taivas on kirkkaan sininen kun kaipaisi pilvistä suojaa auringon eteen mutta kun joku astronominen ilmiö on taivaalla tulee ne pilvet siihen eteen
käyttäjä bici74, Smo on oikeassa esittäessään hienosti valuutansäilytysjärjestelmää.
Itseäni ei aamulla yllättynyt pienoinen painon-nousu eilisiltaisesta herkuttelusta johtuen. No pitää olla armollinen itselle :)
Sääennusteen mukaan piti eilen tulla ukkosta ja sadetta klo 14 alkaen.
Ei sitten tullutkaan kuin aurinkon paistetta +30
Kas, ei F-talli sitten Vettelin juomapulloa unohtanu "laittaa paikoilleen valmiiksi", sori Kimi et saa juotua. Kimin pitäisi saada tästä ( Unkarin) kisasta tuplapisteet.
- juotava varmasti maistui kisan jälkeen.....
En oikeastaan nuista kisoista kiinnostunut pätkääkään. Rouvan juttuja enemmän, oma rooli lähinnä viritellä HD kuva netistä. Joskus seuraan taustalla ja toisinaan en, miten sattuu muuta puuhaa.
Tuomarointi aika paljon tuomaripeliä. Viimekisassa Maailman nopein neekeri kuuluu saaneen vapautuksen sääntörikkeestä, kun tunnusti sen tuomaristolle tjsp.(!) Muille on tuomio vastaavasta on langetettu.
Sitten on ollut näitä 5 ja 10 sek aikarangaistuksia samasta rikkeestä, pärstäkertoimen perustella.
Hellettä pakoon Italiaan ja Kroatiaan. No, ei onnistunut - täällä on vielä kuumempi. Ei tosin haittaa.
Ei yllättänyt voimattomuus salilla, ne on sulaneet läskin myötä.
Se, että Kim-setä vei Donaldia kuin pässiä narussa.
https://www.bbc.com/news/world-asia-45015343
Ampiaisia on paljo.
Nuoremman veljeni säännöllisyys.
Kuka näitä tutkimuksia/kyselyjä tekee? Kuulemma hyvätuloiset pärjää tulevaisuudessa ja huonoiten menee huonotuloisilla. Pitiköhän paljonkin tutkia ja kysellä että tämä johtopäätös voitiin todeta ?
Kelluva joutsen oli saanut oikein lunnolla pataan poissaollessani. Kaula oli nyrjähtänyt juuresta ja kiertynyt 180 astetta ja retkotti taakse.
Sain sen kuitenkin takaisin paikoilleen :)
^ Väkivaltainen luonto iskee takaisin. Flegmaattinen tekoeläin ei pärjää lihasvoimalle.
Se, että ajotavan adjustointi takasin kekkoslovakiaan kestää hetken Italian, Slovenian ja Kroatian jälkeen.
Viisi suomalaista yleisurheilijaa ( ja yksi muu laji eli 6 urheilijaa) aloitti - ja päätti - EM-kisaurak....yrityksensä heti näin avajaispäivän karsintoihin.
Tampere ottaa lisää lainaa kasvaneisiin sote-kuluihin.
Ennenkun se sote on edes valmis....ja senhän piti olla halpa ja hyvä ratkaisu tai jotain...sekä se että olen tällä kertaa vakokirjoittajan Pertti Sarlundin kanssa ihan samaa mieltä; on tehty autoilu ja muukin liikkuminen Tampereen keskustassa ihan järjettömän hankalaksi. ( ehkä Perttikin on jalkakipuinen, meillä on hankalaa...)
edit. olin jättäny huutonettiin vielä yhden nuken. Ja TAAS saa muistuttaa maksamisesta, ilmoituksessa on nimenomaan mainittu 2 päivän maksuaika. Miksi ostetaan jos myyntiehdot ei sovi?
Takuuvarmojen sisäänheittotuotteiden (talous- ja wc-paperi, sekä nippu kahvia)
korrelointi liikennesuorituksiin kauppaliikkeen parkkipaikalla, jeesustelukynnyksen
ylitys oli poikkeuksellisen lähellä.
Aamuinen vaakalukema-hiven popsuttelu riistäytyi niin tulos odotettu. No kyllä se tuosta tasaantuu ja en masentunut kun tuo oli ihan tarkoituksellinen ja syystä herkuttelu :)
^ ei painoa kannata punnita ensinnä syömisen jälkeen, tai juuri tuossa tilanteessa. Ei se siitä minnekään riistäydy, jos haluat etää paino nousee lineaarisesti sun pitää syödä koko ajan enemmän ja enemmän. ( = ja just tätä mä en ymmärtäny, oletin nuorena että jos paino jonain päivänä on puoli kiloa enempi kuin edellisenä päivänä, niin tästä se kaamea lihominen alkaa ja looginen ajatteluni oli tietysti että nyt pitää entisestään vähentää syömistä....)
Tasaantuu se, yksi lenkki ja vessakäynti.
Mutta olen aina niin iloinen etten menn....yrittänytkään mennä opiskelemaan luokanopettajaksi. Katsoo nyt tämänkin aamun Aamulehden juttua koulusta! voi elämä ....ensin keräännytään kimppaan ja nostatetaan yhteishenkeä. Sitten matematiikan tunnilla oppilaiden pitää muodostaa luku 10 ( ilmeisesti roomalaisilla numeroilla) tekemällä ryhmässä X ja I muotoista asentoa. Noi kuuluu jumppatunnille, miksei sitä voi piirtää vaan paperille? Ja olen myös tosi iloinen etten ole tämän päivän koululainen, mä en pärjäisi koulussa ollenkaan.
Ihmisten ahneus ei yllättänyt, meillä oli nähkääs hallituksen kokous ja vielä vähäsen prameammassa paikassa. Väkisin siellä piti hallituksen puheenjohtajan ja toisen jäsenen syödä, itse myöhästyin siitä sovitusti puoli tuntia. Käskivät minunkin tilata ruokaa mutta tyydyin kahviin ja pikku suolaiseen. Kaiken huippu oli kun puheenjohtajalle ei edes se ruoka oikein kelvannut, olikin kyllä vähäsen epämääräisen näköinen talon burgeri ja ranskalaisia.