200 km lauantaina klo 6.30 linja-autoaseman Shell. Jos tuuliennuste ei tuota pahempaa etelä-/lounaistuulta lupaa niin Pieksämäki-Varkaus -kierros nastarenkailla. Varmistan lähdön huomenna.
Printable View
200 km lauantaina klo 6.30 linja-autoaseman Shell. Jos tuuliennuste ei tuota pahempaa etelä-/lounaistuulta lupaa niin Pieksämäki-Varkaus -kierros nastarenkailla. Varmistan lähdön huomenna.
Jep. Huomenna menoksi.
No, Leppävirralle on nyt sentään päästy. Kohta Jäppilän kautta Pieksämäelle. Tuuli on raaka ja mies kypsä.
Eipä ollut tuollaisia mäkiä kesällä Jäppilän tiellä ja umpi jäässä. Pieksämäellä kävin jo kanveesissa, mutta nyt sentään Suonenjoella. Päivän toinen tauko 142 / 200.
Hep. 201,5 km ja 11 h.
Yli 3000 nousumetriä:http://www.sports-tracker.com/#/work...iujmvuht4ibq3u
Tänään on minulla kymppilenkillä rokulipäivä, mutta Itsenäisyyspäivänä on tarkoitus ajaa korvaava suoritus klo 10.
Kiitos fob! Sinähän et vastaavia reissuja aja, koska sinulla on (vielä) järki päässä. Edessä minulla vain nastarengas on. Jäppilän tie oli ihan peilijäässä ja olisi kyllä sileillä jäänyt ajamatta. Taas unohtui syöminen reissulla. Suonenjoen tauon jälkeen, kun sain evästä napaan, 150 km kohdalta eteenpäin oli matkan parhaat kyydit. Lopussa perinteinen sentti eteenpäin olo.
Huomenna noin kolmen tunnin lenkki klo 10.00. Joka säällä. Tervetuloa!
Ja lähtö poikkeuksellisesti Väinölänniemeltä. Ajattelin katsoa Itsenäisyyspäivän maratonin startin siellä (klo 10.00 kilpasarjat).
Kovasti oli juoksijoita puolikkaalla ja maratonilla. Laiskotti sen verran, että lenkki tyrehtyi Rautaniemen kierrokseen. Räntää / lunta tuli välillä, ettei eteensä nähnyt. 2 h ja 25 km.
Olikos sitä sisäjumppaa tänä talvena näköpiirissä?
Sunnuntain klo 10.00 lenkit jatkuvat edelleen. Hyvää säätä lupaavat jälleen.
Kolmeen kuskiin Hirvimäen kierros. Keli kohtalainen ja osin aurattu oli pyörätiet. Äijäkahvit rähistiin Takkabaarissa kahteen mieheen ja Diplomikosmologi kiirehti kotiin äiskän lihapullille. 55 km / 18 km/h.
http://www.sports-tracker.com/#/work...5bv32g8is1ld3l
Vuoden pimein reissu. Vartialaan kahteen mieheen. Menipä rengas Jännevirran kohdalla ja eikä tietenkään sisärengasta mukana. Viime su oli kaksi varaengasta mukana, mutta nyt hosuin matkaan ilman. No, saatiin maastopyörämiehen 26" vanteelle, mutta venttiili oli liian lyhyt. Apumies oli sen verran mies, että kävi sisärenkaan huoltoasemalla paikkaamassa. Minä nössö olin jo kyytiä / vararengasta kaverilta soittamassa (mutta se tietenkin makasi jonkun misun vieressä krapulassa). Vesijääpyörätietä pitkin kuitenkin selvittiin Vartialaan kahveille ja sieltä pikamarssia kotiin, koska rengas vuoti. 4,5 h ja 65 km. Sadetta ja äärimmäisen liukas keli.. Mutta hyvä seura!
Kaveri sinut luultavasti Seolla näkikin. Kyllä nuo sisärenkaat itse pitää muistaa mukaan ottaa - nolo erhe oli.
Joo kävin ajelemassa myytyä autoa vähän kuivemmaksi. Joo seurailin teidän etenemistä, ei näyttäny herkku keliltä, ei. Renkaan puhkeemista en haivainnu, oisinhan mie toki miestä mäesse jeesannu.
Tapaninpäivänä 10.00 reipas ajelu ja sitten uudenvuodenaattona "perinteinen" aamupäivän ajo klo 10 (Takkabaarissa voi joutua kahvin kanssa ottamaan kyytipojaksi ...., joten raha matkaan). Eiköhän näillä alkuun päästä. Joulupäivänä periaatteessa voin lähteä ajamaan, jos kiinnostusta on.
Tänäänkin ajoin aamulenkin. Yksi urheilijanuorinainen tuli vauhdikkaasti pyörällä vastaan, muita ei näkynyt. Huomenna uusi koitos klo 10.
Kahteen mieheen Jälä. Kahvit STykkösellä. Vetomies oli ilman nastoja liikkeellä. Itse en olisi uskaltanut ilman lähteä. Jäistä oli.
Jep. Kevyt flunssa selätetty, joten huomenna klo 10.00 aattolenkki etelän suuntaan.
Aaton ratkiriemukas lenkki tehty hyvässä seurassa eli join munkkikahvit tervasnapsilla Takkabaarissa. Hirvimäki-Sotkanniemen tie vähän vajaa 50 km. Priima keli!
kuopys.fi löytyy spinning-tiedote.
Tammikuun 200 km 7.1. lauantaina. Lähtö linja-autoaseman Shell klo 6.30. Ehkä Iisalmen suuntaan. 13 h noin aikatavoite.
Tänään Teboililta lyhyt 1,5 h kevyt lenkki. Klo 17.30 lähtö.
Eka spinngin takana. Vähän oli pyöräporukkaa,. Mukaan mahtuu. Ensi torstaista eli jatkossa vuoro jo 19.30. Make tuuras Heidiä, mutta yhtä hiki tuli silti. Kiitti!
Huomenna siis 19.30 - 21.30! www.kuopys.fi ohjeet.
suosittelen kyllä tuota spinningiä. Todella hubaa touhua. Olin viimeviikolla ekaa kertaa ja huomenna taas.
Nyt olikin spinningissä tupa lähes täynnä. Virkeä ja erittäin onnistunut kerta, jopa itsellekin.