Kaikki käy, myös klo 10 lähtö
Printable View
Kaikki käy, myös klo 10 lähtö
Tuo kello 10 käy mulle.
Äänestän kymppiä!
eiköhän sitä pienten lasten nukkumaan menon aikana uskalla varatua kympin lähtöön ;)
Tulitte hienossa letkassa vastaan Nikkilän jälkeen Kuninkaantiellä mäen alla. Itse en ehtinyt tänään mukaan, kun oli muita velvoitteita iltapäivälle, niin ajelin jalostamon kautta vähän lyhyemmän siivun.
Letka lyheni yhden lyhytmatkalaisen kuskiparin verran (eli 11 -> 9 ajajaa) ennen Kerkkoota, mutta oli se hieno vielä Kahvila Katarinassa käynnin jälkeenkin. Aivan loppumatkasta tosin keli vaati jo veronsa kramppien muodossa, mutta niiden kanssakin selvittiin takaisin itä-hellsinkiin.
Parhaat taisivat saada mittariinsa siirtymineen täydet 200 km, mutta kaikista parhaat olivat tietenkin tälläkin kertaa vetomiehet, joille merci beaucoup!
No ei olla laakereilla levätty täälläkään. Itse viikonlopun pitkä tuli tehtyä vetteriä kiertämällä. 200 kilsaa meni mukavassa kesäkelissä, loppu tultiin vesisateessa. Aikaa meni 11h33min, taukoineen.
Onkos tänään mahdollisen sateen kestäviä kuskeja vai lepäileekö porukka viikonlopun uurastuksen jälkeen?
ei siellä sada illalla, lenkille siis!
Pienimmällä mahdollisella ryhmällä Jalostamo-Nikkilä-immersby lenkki tehty aurinkoisessa kelissä. Taitaa lorvikataria olla liikkeellä?(nimim: Aurinkokannella tuulee :rolleyes:)
keskari +30, 80km kotilo-kotilo (joita muuten sai ilokseen raksutella laumoittain. ääni on kuin Hot Rodia puraisisi. joo, se siitä...). Waariz vetikin suurimman osan. Paljon ajeltiin myös rinnan. Hyvä lenkki siinä mielessä, että 0-tehoilla ei paljoa rullailtu ja sen huomaa "syvempänä" väsynä jaloissa vaikkei kovaa menty kuin immerbyn ylämäissä.
Moikka! Onko lenkille lähtijöitä perjantaina aamulla (klo 10)?
Tänään kuudelta kärkkymään, josko olisi lähtijöitä. Minä ainakin siis, ja varmaan muitakin, jotka pääsee puhtaammalla omatunnolla jussina kipottamaan ;)
perjantaina on linnanmäkipäivä, joten jos silloin, niin aikasin sitten. Pitää katsoa illalla aikatauluja tarkemmin perjantain osalta. lauantaina lähden viikin prismalta pitkikselle. Nyt kaupan kautta kotiin ja sitten lenkille!
Mie en huomenna jouda, mutta lauantaina tai sunnuntaina voisi sitten taas ajella...
Meillä taitaa linnanmäkireissu siirtyä kun tyttö on 15-20 kertaa oksentanut tämän illan aikana, joten voisihan sitä huomena aamulenkille lähteä klo 10 kun tilausta kerran on, ellei sitten itseenkin tartu sama raju vatsapöpö....kuka haluaa huikan vesipullostani? :D
Äsken tultiin 3 hengen koplan lenkiltä. Vaihteeksi käytiin lännessä, nurmijärven palojoen kylässä, saattamassa Jäsen W puolimatkaan mökkireissullansa. +30 keskarilla 84km mittariin. Loppussa pari lyhyehköä mäkivetoa putkelta "all out", penkistä ei mopo oikein lähtenyt.
Moikka, oon ehtiny jo sopia lenkin lännen suuntaan kun täällä oli hiljasta... seurailen palstaa (ja sääennustuksia) sunnuntain lenkistä. Hyvää juhannusta kaikille ;-)
Kiitos saattoajosta! Vapaan nopeuden osuus alkoi n. 40km kohdalla, mutta tällä kertaa kyllä saattoajoa hitaammin. :) Kilometrejä kotoa mökille kertyi juuri yli 100. Normi reittiä tulee n. 80km, mutta tämä kiertoreitti oli paljon mukavampi ajaa. Kiitti pinarello kuskille reittivinkeistä! Pari kertaa piti vähän palloilla, mutta hyvin löytyi kuitenkin.
Hyvät juhannukset vaan kaikille!
Juhannukset täältäkin. Sairastuvalla ollaan vielä jonkun aikaa (siinä syy miksi ei ole miestä lenkillä näkynyt). Ehkä jo heinäkuussa pääsee ihan oikeasti pyöräilemään.... Nyt vaan saa "ulkoilla".....
Nestettä ja kauralientä, kyllä se siitä...
Raportoin myöhemmin tunnelmista Mustavuoren parkkipaikalla pe klo 10.
PS La klo 10 voisi vaikka lähteä vaikka kuokkimaan pohjois-/itä-helsinikiläisten kerhoreissulle?
Hyvää juhannusta :)
http://www.rakentaja.fi/artikkelit/img/20116/26724.jpg
Kyllä huomenna pitää käydä joku kiekura ajamassa...
Tunnelmat Mustavuoressa olivat kesäiset mutta odottavat. Sitten los ciclistas naranjas (joista vain toinen oli syönyt aamupuuronsa) ajoi jalostamon klassikon. Menomatkalla ehdittiin ihmetellä Karhusaaren bussikuskin mielentilaa ja paluumatkalla kohdattiin Landbon risteyksen tienoilla jotenkin holtittoman oloinen maastopyöräilijä.
Roihuavia kokkoja ym till allesammans!
Kiitokset kuovipolulle lenkistä ja odottelusta. Rankkojen treenien ja heikon aamiaisen seurauksena loppui energia kesken, kitkutellen pyörittelin takaisin Helsinkiin. Lenkin keskihitaus lisääntyi loppua kohden eksponentiaalisesti. Perillä kotona olo oli kuin viikko sitten kuolleella lohella - myös hajun puolesta (kengät kastui Vätternissä ja olivat kuivat vasta kolmantena päivänä).
Oiskohan arvon Idän polkijoilla intoa tiistaimankeloinnille siinä iltakuuden korvilla?
Itse olen ollut viime viikot aika laiska ja nyt kun vielä juhannuksen kunniaksi tuli syötyä perinteisesti (eli paljon), niin alkoi tuo sisäinen pyöräilyfanaatikkoni valmistella jo omanlaistaan arabikevättä mieleni sekoittamiseksi. :eek:
Kaikki ennusteet lupaavat melko kuivaa, mutta ei kai nuo pilvet tuolta etelänaapurin mailta tule niskaan?!
Ne pilvet olivat lähtöpaikalta katsottuna vielä komeampia j(a uhkaavamman näköisiä) kuin sadetutkan kuvassa, mutta kaunis (ja oudon vastatuuleton) kesäiltahan siitä tuli eikä kuudella miehellä nähtävästi ollut sellaiselle parempaa käyttöä kuin ajaa vajaan satkun lenkki. Todettiin myös että jalostamon klassikon voi ajaa toisinkin päin.
Niin ja tulihan kausi avattua vihdoin Spjutsundin venekerhon osalta. Olisihan siihen terassille voinut jäädä auringonlaskua ihailemaan!
Onko tänään lähtöä mustavuoresta?