Mä tein tilauksen 26.7 myöhään illalla ja olisin saanut paketin jo tänään mutta soitin DHL.lle liian myöhään. No mutta huomenna ne tuo mulle paketin töihin. :) Eli aika nopeaa palvelua normi postina ja toivottavasti mulla on kaikki tuotteet oikein.
Printable View
Mä tein tilauksen 26.7 myöhään illalla ja olisin saanut paketin jo tänään mutta soitin DHL.lle liian myöhään. No mutta huomenna ne tuo mulle paketin töihin. :) Eli aika nopeaa palvelua normi postina ja toivottavasti mulla on kaikki tuotteet oikein.
Itse laitoin tavarat tilaukseen viikonlopun aikana. Maanantaiaamuna (eli eilen) oli paketti lähtenyt liikkeelle ja näyttää tällä hetkellä olevan jo Turussa. Nyt sitten jännitellään että tuleeko paketti perille asti jo tänään :) Hyvä maku jäi yrityksestä kyllä, toivottavasti laatikossa on vielä oikeat tuotteet oikeissa väreissä.
EDIT. Niin ja tässä oli käytössä tuo DHL:n palvelu, suosittelen lämpimästi jos ei jaksa odotella.
Jottei aina tulis kehuttua niin laittovatpi vääränlaisen kiekkosatsin, piti olla 15/142x12, tuli 15/135x10. Ilmottelin sinnepäin jo, katellaa miten tää hoituu.
Päivässä tuli turusta paketti, kokonaisaika taisi olla neljä arkipäivää. Deuterin reppu, Giron stylus kypärä ja muuta sälää.
DHL:n toimituksella paketti Belfastista Kuusamoon 46,5h, ei voi moittia!
Toimi palautus CRClle ok kans, tuotteen kuvauksessa oli sivuillansa virhe (malli oli uudistunut, speksit jääneet päivittämättä) - printtasin palautuskupongin sivultansa, postittelin palautuksen peruspakettina ja reilun viikon päästä oli ilmoitus että palautus tilillä ja 5 punnan lahjakortti tuli sähköpostiin hyvityksenä.
Mulla on CRCltä tullu joku 3-4 tilausta ja poikkeuksetta samana/seuraavana päivänä tullut ilmoitus että tilaus on käsitelty lähetykseen.
Laitoin juuri ensimmäisen tilauksen sisään ko. puljusta. Katsellaan kauanko kestää. Suuret toivot, että kerkeäisi viikonlopuksi, mutta saattaa olla perusposteilla liian optimistinen tavoite.
torstaina tilaus, perjantaina matkaan ja tänään postilaatikossa paketti. ja halvimmalla toimituksella
harmi vaan, että tilasin itse väärät jarrukahvat :D
3. päivä kuluvaa kuuta lähtivät runko ja muutama hilu tulemaan. Runko DHL:llä, etuvaihtaja yms. toisessa Royal Mail paketissa ja pelkkä ohjainlaakeri toisessa. Kaikki siis samaa tilausta.
Runko saapui ihan kivasti viime perjantaina, mutta näitä kahta Royal Mail pakettia ei ole vieläkään näkynyt. Hieman alkaa sieppaamaan, jos ei tänäkään viikonloppuna saa fillaria kasailtua :mad:
7. päivä lähetetty Royal Mail -paketti saapui kuitenkin jo 14. päivä tiistaina...
Nämä siis Royal Mailiin liittyviä kitinöitä.
Tilasin pitkät ajohousut ja yhden ajopaidan. Tasan 7 päivää tilauksesta tuli paketti. Ostan jatkossa kaikki ajokamat tuolta poislukien kengät.
Mietin tässä, että jos tuolta CRCstä maastopyörän tilaileen, niin minkälaisissa osissa se toimitetaan? Eli onko pyörä esim, tanko ja eturengasta lukuunottamatta valmiiksi kasattu, että tälläinen suht noviisikin saisi pyörän ajokuntoon, vai tuleeko pyörä kotiovelle täysin atomeina?
En nyt ainakaan pikaisella etsinnällä löytänyt tuohon vastausta CRC:n sivuilta tai täältä foorumilta....
Eiköhän ne fillarit tule tuolla samalla tyylillä ihan joka paikasta. Eli Etukiekko ja tanko kiinni, mahdollisesti myös tolppa ja satula. Ei vaadi mitään avaruustiedettä kasaaminen jos pysyy kuuskulma-avain kädessä.
Tuli tilattua vaimolle synttärilahja ja itselle pikkukivaa. Tilaus sisään viime keskiviikkona ja valitsin ilmaisen toimituksen. Paketti lähti DHL:lla tulemaan torstaina. Viimeisin merkintä myöhään maanantaina, kun se on lähtenyt Brysselistä. Normaalia? Erikoisen kauan kestää tuo Pohjois-Eurooppaan siirtyminen. Ei sillä, ihan ajallaanhan tuo silti vielä on tulossa kun luvattu toimitusaika on se 3-8 päivää.
Tilasin 9.8. muutamat renkaat ja hanskat. Nyt tuntuu joku tökkivän toimituksessa kun ei vielä ole saapunut:(. Pitääpä alkaa meilailemaan jos ei tänään vielä pakettia kuulu.
Viikonloppuna tilaus ja maanantaina ilmoitus, että postitettu. Tilaus tapahtui tuolla "tracked delivery finland"-tavalla. Pitäisikö seurantakoodi tulla sähköpostiin vai miten tuo tilauksen seuranta crc:ssä toimii, kun minulla on vain tuo OrderID?
Näyttävät pitävän joitain tuotteita todella lyhyesti limited offerina: havittelemaani kypärään alempi hinta räpsähti päälle käsittääkseni sunnuntaina ja oli palannut "normaaliin" 15e kalliimpaan hintaan jo tiistaina. Toisaalta taas samaan tilaukseen tarkoitetut polkimet ovat edelleen reippaassa alennuksessa "limited offer"-statuksella. Vahinkoa ei sinänsä päässyt syntymään, kun kypärätilaus lähti nyt yksin alemmalla hinnalla Evansille ja muu sälä tulkoon CRC:llä.
Viikko sitten tilaus ineen, toimitus ilmaisella peruspostilla ja eilen hain paketin postista. Hyvin toimii CRC.
Eilen laitettu tilaus sisään Camelbakista ja tänään tuli päivällä viestiä, että paketti on lähtenyt liikkeelle. Nyt vain odotellaan että kauanko Kusti polkee.
24.8 tilaus sisään(parit paidat ja ajolasit).. käsiteltiin ja lähetettiin 3h sisällä.. 30.8 postipekka toi paketin.. Royal maililla tuli..
Maanantaina 3.9 illasta tilaus sisään, torstaina 6.9 ilmoitus että paketti lähtenyt liikenteeseen. Perjantaina 7.9 klo.17.30 paketti hyppysissä ja paketissa kaikki tilaamani tavarat oikean kokoisina. Erinomainen maku jäi ensimmäisestä tilauksesta!
Mulle on tullut DHL:n kautta paketteja säännöllisesti sillä DHL:n halvimmalla muodolla ja kyllä ne ovat aina alle kahden arkityöpäivän olleet kotiovella. meillene tulee pakulla suoraan DHL:n jakelupisteestä.
Enempi joitain euroopan kenttiä ihmettelen, kun päivät kuluu ja mitään ei tapahdu. No luvattu toimitusaika ei ole pettänyt kertaakaan, eli siinä mielssä ok. Joskus vaan tuntuu, että viivyttelvätkö turhaan, että saavat ajan täyteen ja myös myytyä niitä nopsempia tapoja.
Ja otsikon putiikista sen verran, että nopsaan (alle viikossa kotiovelle) on tullut sovittua tavaraa niillä kahdella kerralla kun olen tilannut.
Kummastuksella kyllä seuraan tota CRC'n meininkiä jossa ovh hintoja nostetaan jatkuvasti jotta alennukset näyttäisivät isommilta. Ostoskorissa on ollut kuukauden yksi tuote, ennen näitä mega-alennuksia ovh hinta oli 130€, nyt 150€ ja suurempi alennusprosentti. Lyrikin ovh hinta 1200€ lienee 30% korkeampi kuin suomalaisessa kivijalkakaupassa?
Minäkin vaihdoin tuosta syystä roseen ja .de:n ;)
Ei menny CRC tilaus ihan putkeen. Tilasin maantiepyöräilyvaatetusta ja sain yhden oikean tavaran,loput oli maastopyöräily tavaraa. Laitoin äkäisen mailin asiakaspalveluun. Saapa nähä miten tää selvitetään.
https://dl.dropbox.com/u/6612378/kamat.jpg
Asiallisen näköinen fullface sulla maantielle.
Vajaan kuukauden seikkaili CRC:ltä Stansin litkutonkka ja juomapulloteline kohti Suomea ja lopulta kuitenkaan ei sitten ollut edes lähtenyt englannin lentokenttää pidemmälle ikinä, vaan oli tullut bumerangina takaisin CRC:lle (kuitenkin oli yli kolme viikoa jossakin englannissa pyörinyt).. Syy kuulemma se, että Stansin litkua ei oltu suostuttu ottamaan lentokkoneeseen kyytiin..
No rahat kyllä palautettiin samoin tein. Samaan aikaan tilatut vanteet kyllä tuli ihan kotiovelle asti alta viikossa.
Tuli sähköpostia CRC:ltä. Pitäisi kuulemma lähettää koko paketti takasi, sitten voivat lähettää mun tuotteet. Mukavaa jos vaan katoaa tos välis mun palautuspaketti, niin ei varmaa tarvii odotella omia kamoja.
Michelin Pro 3 ketjussa kerroin renkaasta johon ilmestyi sisäpuolelle halkeama. Lähetin kuvat renkaat myyneelle CRC:lle jossa ei myöskään osattu kertoa syytä mutta lupasi yrittää tiedustella Micheliniltä asiaa ja hyvitti renkaan hinnan paypal tiilille.
Nyt tuli cerssistä nopeasti. Su illalla tilaus sisään ja paketti kädessä tiistaina ip 15.00. Rahtina käytetty dhl expressiä. Mun mielestä rahti 15 eur ei paha hinta jos pikaisesti tarvitsee jotain.
Yleensä tullut paketit viikossa. Nyt kuitenkin ilmainen postitus Royal Maililla kesti kuukauden. Meinasi jo toivo loppua, mutta tulihan se vihdoin perille.
Väärät tavarat palautettu CRC:lle ja rahat saatu takaisin omasta tilauksesta. Hieman meenaa hajottaa että kaikki ale-kamat, jotka tilasin olivat loppu. Eivätkä mitenkään muutenkaan antaneet mitään hyvitystä ylimääräisestä työstä jota jouduin tekemään. Taitaa jäädä viimeiseksi tilaukseksi ko. puljusta.
Itse tuli ja tilattua monen näköstä settiä tästä hinta "hammeroinnista", vai millä nimellä olikaan vajaa kuukausi sitten. Mulle suurin osa kamoista tuli ihan ok, toki tilaus kesti jonkun tovin, mutta tästäkin tiedotettiin fiksusti kyllä. Parin tavaran kohdalla oltiin myyty niin sanotusti "EI OO" -ta. Eli joko varastokirjanpito kusi, tai verkkokauppa ohjelmassa pieni viive, yms.
Tästä kuitenkin harmistuneena koitin sovitella hyvityksiä. Toinen tuote vaihtuikin lähes ok, toki muutaman euron erotuksen olisi voinut jättää kortilta karhuamatta. MTB kenkien kanssa olikin sitten enemmän vääntöä. Ensiksi yritin saada saman aleprosentin kuin aiemmin valitsemissani oli. Ei onnistunut. Oli jotain ~60%. Sitten ehdotin että kenkiin olisi saanut saman alen kuin samojen kenkien toisessa koossa oli, ~45%, ei onnistunut. Loppujen lopuksi sain ~30% alen, kun niissä jo valmiiksi oli ~20%, siis kymmenen pinnaa sain lisää alea.
Viimeiseen viestiin ilmaisin mielipiteeni siitä, miten näitä asioita kuuluisi hoitaa tilanteissa joissa asiakas on kokenut vääryyttä ja on ollut syytön tapahtuneeseen. Ilmeisesti viesti joko pääsi nahan alle, tai asiasta ei oltu yhtä mieltä. Pistää tosiaan miettimään kerran jos toisenkin ennenkuin tilaa taas crc:stä.
En jaksa kahlata koko ketjut läpi (tai edes tätä viimeistä sivua) joten kysyn, jotta oottako muutkin huomanneet että hinnat on aivan erilaiset jos valkkaat listalta että olet englannista ja maksat punnilla. Heti kun valitsee suomen maaksi, hinnat nousee jopa kymppejä, siis pelkästään joissakin kypärissä esim.
Tälläkö CRC maksattaa asiakkaillaan sen alemman ilmaisen postikulurajan mitä ennen oli?
Kysyttiin tästä maililla mutta eivät suostuneet vastaamaan että miksi hinnat on eri.
Vittumaista sanoisin?
Edit: Esimerkkinä yksi Bell kypärä. Hinta puntina (euroiksi muutettuna) jotain 120 eskoa. Suoraan euroina sivujen mukaan 150 euroa... Härskiä! Ja joo, ei liene mikään ALV erokaan tuossa kyseessä. Että toinen hinta olisi alviton ja toinen ei.
Briteissä kypäristä ei makseta ALVia.
Ja näköjään CRC:kin on ilmottautunut ALV-velvolliseksi Suomeen. Eri verokanta meillä. Kalliimpi hinta - parempi mieli :)