Sattuiko olemaan foorumilainen se Canyon-maantiekuski sinisessä pyöräilypaidassa, jonka kanssa juttelin tänään klo 12 tietämillä muutaman kilometrin rinnan matkalla Siuntion kirkolta Evitskogiin?
Printable View
Sattuiko olemaan foorumilainen se Canyon-maantiekuski sinisessä pyöräilypaidassa, jonka kanssa juttelin tänään klo 12 tietämillä muutaman kilometrin rinnan matkalla Siuntion kirkolta Evitskogiin?
Kolmen succiksen lenkkiporukka rantatiellä Ahlaisista pohjoiseen eilen iltapäivällä? Virtuaalinen peukunnosto vielä, oikea tuskin näkyi farkkupösön ikkunasta ohittaessa. Reitti kiinnostaa!
Tänään oli ruuhkaa Muhos-Päivärinne-Oulu välillä. Itse ajoin tohon suuntaan ja Oulusta päin lappoi kivasti moikkailevia pyöräilijöitä. Päivärinteen lähistöllä tuli vastaan noin 10-15 reipasta polkijaa, olikohan kyseessä foorumin sunnuntain hitaat? Muistakin varmaan joku oli täältä?
Nim.merk: Livestrong mustapukuinen Felt kuski :)
Kuka mahtoi ajaa tänään iltapäivällä Hinnerjoentietä Yläneeltä poispäin, itse ajoin samaan suuntaan. Hiljensit vierelle ja kysyit mistä päin olen tulossa :). En ehtinyt kysyä mistä itse olet tulossa?
Kyllä se varmaan sinuakin alkaisi ketuttamaan, mikäli vastavuoroisesti tuupataan se auto kulkemaan 10 km/h sinun pyöräsi eteen? Tai vaikkapa poikittain suojatielle eteen? Olen samaa mieltä Odottakaa:n kanssa, että mikäli aiotte autoilijoilta vaatia pyöräilijöiden huomioimista, pitäisi sen toimia toisinkin päin. Jos ei, niin turha kirota hihaa hipoen ohittavia autoja...
/ot
Ohitustilanteessa ajoneuvoa kuljetetaan täysin vastaantulevalla kaistalla. Ei pitäisi oikein ohitettuna pari pyöräilijää noin paljoa ahdistaa.
/ot
Sä et nyt oikein ymmärtänyt koko homman pointtia. Tollaiset typerykset aiheuttavat autoilijoissa vain närää ja tarpeettomia ohitustilanteita. Jätetään ne seurustelut sinne minne ne kuuluu. N.N:lle tiedoksi, niin jokunen meistä autoilijoistakin varovasti käyttää fillaria, minäkin.
Oliko mahdollisesti N.N jompi kumpi näistä mainitsemistani pyöräilijöistä, vai mikä suo tuossa tilanteessa niin ahdistaa?
Kohta tämä kylmäsota autoilijoiden ja pyöräilijöiden välillä leimahtaa ihan täysiveriseksi sisällissodaksi. Ainoa tie rauhaan, on vihollisen totaalinen tuho.
Jos olet sekakäyttäjä, olet luopio, joka viedään saunan taakse.
Joku foorumilainen Kolarin ja Pellon välissä maantiepyörällä kunnon retkivarusteet selässä etelään menossa? Ainakin hienot maisemat! Ps. Ekat porot nähty
Joku on nyt kierrellyt pitempään Seinäjoen alueella punaisella (?) Meridan edullisemman pään maantiepyörällä. Tunnustaako joku?
Maanantaina Serenalta etellään tulossa Reitti 2000 pitkin Punapaitainen maasturisti huusi kuuluvasti moi. Foorumilaisia?
en ollut kumpikaan, ja omistan autonkin, mutta tämä maa on toimii niin paljon autoilijoiden ehdoilla, että voisitteko rauhoittaa tämän foorumin "pyöräilijät pois autoja hidastamasta" -tyyppisiltä kommenteilta? Varmasti löytyy autoilijoiden omia foorumeita, jonne ne kuuluvat.
Ai tää ei olekkaan 'kuka se oli se herkullisen muotoinen punatukka kun ajoi siellä' vaan 'kuka prkl tumpeloi siellä silloin' topikki?
Nimim.
autoja, koiria ja potkukelkka talossa
Kas,
paukkumajssia;)
Eikunsiis,
hertsikanrannassa aamuisin vastaantulee semmottinen tummapommi että hyvä kun kelvillä pysyn. Hymyileekin vielä niin kauniisti että :-)
Pe 2.8 ajelin Kuopion motarilla pari maantiepyörää katolla pohjoisen suuntaan. Kanssamatkustajien mukaan vierelle (ohituskaistalle) oli hiljentänyt motoristi, tutkaillut seuruettamme ja heittänyt foorumitervehdyksen. Itse missasin koko tapahtuman, joten virtuaalitervehdys takaisin, jos sattuu ko. motoristi tämän bongaamaan!
Pahoittelut myös matkustajien sivistymättömyydestä, koska eivät älynneet vastata tervehdykseen asiaankuuluvasti :)
- Saab-kuski
Mikäs porukka ajeli maantiepyörillä Syötteeltä kohti Virkkusta tänään puolen päivän tienoilla? Vois vähän harkita kannattaako noin kapealla tiellä ajaa kolme rinnan kun silloin kohtaavakin auto menee liian läheltä.
Kolmas kyllä pudottautui kahden muun taakse kun auto tuli vastaan, mutta tuolla on sen verran katveita että ei välttämättä onnistu riittävän ajoissa.
ajelikos joku foorumilainen tänään työmatkat vanhalla hämeenlinnantiellä vhreä t-paita, skinsit ja focuksen cyclolla? tuli bongattua aamulla ja iltapäivällä (ennen nurmijärveä).
Tänään illalla Kouvolan Lehtomäessä ulkopaikkakuntalainen Salsa fatbike kuski, vaihdettiin muutama sana pitkospuilla. Se Trancekuski olin minä :)
Kuka XC-henkinen kuski ajeli eilen puolenpäivän aikoihin Oulussa Rautatienkatua? Kompressiosukat näytti olevan jalassa.
Joku näytti tänään puoli seitsemän aikaan näyttävän F-merkin hyrylän pohjoispuolella. En ehtinyt reagoida mitenkään häkellykseni johdosta. Tilanne näytti parisuhdepyöräilyltä, oli ilmeisesti peesaamassa omaa vaimoaan tai sitten jahtaamassa naapurin, en tiedä.
Jonkun nuoren miehen perässä (liikkeellä cx-pyörällä jossa oli maantiekumit ja jonkun seuran asu päällä myös varmaankin) ajelin Kaarinasta Turkuun päin. Ajelin suunnilleen samaa vauhtia, mutta pidin selkeää hajurakoa. Kaveri kuitenkin vilkuili taakseen aika usein, olis varmaan pitänyt sanoa risteyksessä johon pysähdyimme ettei tartte pelätä että liimaannun perään salapeesaajaksi. Salapeesaajat on perseestä nimittäin :mad:
Mikäs kumman Merida suunnistusporukka oli tänään aamupäivällä Hämeenlinnan Jukolan poluilla.. aika sporttista menoa teillä oli, mä yritin mennä kuivana töihin mutta aika märkäähän siellä oli.
Eilen noin kahdeksan aikaan mintunvihreä Bianchi vaaleapaitaisen kuskin ajamana Keravan keskustassa Prisman aukiolla.
Taisi olla pyöräsuunnistusmaajoukkueen treenit menossa Hämeenlinnassa.
Oulu, tervareitti tänään päivällä. Sattuko oleen joku foorumilaisista eksynyt kokeileen pitkoksien kestävyyttä? Koskaan tullu ketään pyörällä vastaan, mahtavaa että porukka alkaa löytään tuon hyvin hoidetun reitin.