Normi puuro mutta sulta puuttu vaihteet ja jousto =D On muuten hemmetin Kiva ja nopea se alapolku.
Printable View
Katotaas tuleeks viä muita lähtijöit vai mennääks kahestaa. Mut kyl mä voisi tul hakee sut. Aamuseks o luvattu vähä viileet, mut olisko lähtö kympin pintaa OK? Kuin pitkää ajellaan?
Mulle passaa kyl iltapäiväajelutki, jos Odottakaa haluu mukaan. Ip on lämpösempääki :)
Myös IP ok. Silloin voi hoitaa perhejutut aamusta.
Mukana ajasta riippumatta
Ip 25% enemmän lämpöasteita ennusteessa (3->4) :)
Joo yritän kerkee sinne kaupan ripaan roikkumaan klo 10 (mäkelänkatu). Kenkine sovitus ja takaisin himaan niin klo 11 voisi olla jotenkin realistinen aika lähdölle Klakesta (ehkä tai 11:30) tai jotain.
Läskeily vai sovinnolla ihan herrasmiesmäisesti sohvalla? Tarviikko maggaraa mukaan vai ostaa matkan varrelta?
Laitetaas kokonaan uusiks: Vai pitäskö viä antaa lounaan hetki laskee ennen lähtöö? 12:00 lähtö ja munkkikaffeel Haltiaan? Läski vois vaihteeks olla jees.
Eli 12:30 lähtö, tuleeko Kapu eka meille ja sit haetaan Odottakaa? Vai oliko sulle kolmee telinettä? Mulla on kolme, eli voin myös hakee?
Tää alusta ei oikeen toimi näin nopeel tahdil.
Mut ehdotetaan nyt näin: lähtö Klakesta Tornimäen Parkkikselta klo 12:30, ni ehtii se lounas vattaan asti. Mun kyytiin mahtuu yks-kaks muuta kuskii ja filoo (2x2,4" tai 1x4,8" :rolleyes: tai jotain sinnepäin). Ajetaan Velskolaan ja sieltä filot alle. Suuntana Haltia, jossa kaffeet tai mitä kukin sitten halajaa. Ja sit paluu jotain reittii takas Velskolaan. Arvioitu ajoaika 3h, tohon sitten kaffeet ja tauot päälle.
Ok, eli hep kapun kyytiin 1x2,25 ja iso ukkeli.
Tulen autolla tornarin parkkikselle 12:30. Autoon saa neljä pyörää. En ole testannut yli 2,25 renkaita
Meitä on nyt lähdössä 4, mä, Eki, Odottakaa ja Sillanalta. Nippa nappa mahdutaan kyl kulkee munkin kyydis.
OK mä+Eki ja Sillanalta + Odottakaa, OK?
Vähän vaiheessa vielä mun la aamun aikataulut, mutmut mää tulen Sillanalustan kyytiin jos olen paikalla puol1. Jos ei mua näy niin elkää suotta ootelko.
@ kmw, kyl sul paikka löytyy, jos vaa ehit mukaan.
Sopii. Katolla proride 591, max 2,5. Peräkoukun telineeseen lupaavat menevän minkä tahansa rengaskoon
Kiitos hyvästä lenkistä ja seurasta
Kiitos lenkistä, hyvät muNkit oli Haltiassa.
Suurkiitokset uusien reittien esittelystä ja seurasta. Tämä reissu oli ollut jo pitkään mielessä ja nyt sen pääsi ajamaan. Kiitos!
Kiitokset vaan kaikille. Ihan mukavan leppoisa lenkki. Mutta onneks oli kumipyörät alla, ei olis yhtään napannut lähtee vetään asfalttisiirtymää kotiin tossa tuulessa.
Kun ei taho löytää kartalta vastausta, niin ajattelin, että paikalliset varmasti tietää, kuinka päästään esim. Luukista Nurmijärven Metsäkylään? Reitin voisi itse etsiä, mutta nyt olisi tarkoitus päästä järkevään aikaa talkoilemaan kaverille. Eli jos jotain suuntaviivoja olisi jollain antaa niin olisin erittäin kiitollinen. Movescountista yritin vähän heatmappiä tavata, mutta ei sielä löydy. Kiitos ja anteeksi ketjun sotkemisesta.
^asfaltti- ja soratiet varmast löytyy kartoilta, joten tarkotit sä ehkä jotai polkui? Mun tietääkseni tolla välil niit ei oo turhan paljoo. Lepsämän- ja Luhtajoetkin pikkasen rajoittavat, siltoi ku ei oo kovin tihees. Luuki kartanolt pääsee ulkoilureittei vähä matkaa ja sit Hauklammen lähelt tulee Ketunkorven läpi yks polku Ketuntielle. Siit asfalttii Klakee. Klakesta Metsäkylään pääsee taas pikkasen oikaseen, jätevedenputsarilta pohjoseen menee peltotie, jonka pääs o silta. Sit siit joko vasen tai oikee sen mukaan minpäin Metsäkylää o menos.
Mutast o molemmin poluil ja jos aatteelit oikeesti talkoilla ni mee vaa asfalttii.
Polkuja oli hakusessa ja kyllä sitä puita jaksaa tehdä, vaikka vähän polkuja tempois pohjille. :) Kiitos vinkeistä. Laitetaan ylös ja aletaan suunnittelemaan reittiä.
Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla
Jätän tämän vain tähän :)
Kuka tsyyginy botskin?
Ei hajuakaan koko paatista, ollut jo kuukausia kateissa. Viime vkl tuolla oli kolme juoppoa vetämässä kaljaa: Minä, HC ja Petjala. Laitettiin jo lautojakin tuulensuojaksi, ja päätettiin että seuraavalla kerralla vois ottaa rakennusmuovia mukaan. Hyvä mesta, kivaa porukkaa, miinuksena huono kalustus, mut olut oli hyvää ja jotain tiukkaakin tais olla tarjolla.
Tuonne vois joku järjestää uusintaretken joskus😊
Lähteekös nyt sunnuntaina Tornarilta 10 maissa muita ajamaan jonnekin kuin mää, odottakaa ja sillanalta?
Ei pyfty, ku köh köh ja muut menot tässä päällä. Mut uskokaa! Kyllä mä vielä ajan :D
Ei se kait pahaksi ois noista wassuppilenkeistä huudella toisinaan täälläkin :D Vaikka valtaosa ryhmässä onkin. Saadaan ainakin foorumistatseja ;)
Mulla on kiinnostusta kyllä sunnuntai aamun lenkille, joten saavun Tornariin kympiksi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...11a72430a2.jpg
Hieno ajokeli tänään, mut kyl alkaa oleen hiukka liukasta ja upottavaa kapeille renkaille. Yks puolikas otb tänään ja tukku läheltäpiti tilanteita.
Pitää varmaan kohta ripustaa naulaan tää ja siirtyy levempään kalustoon ihan just kohta
Joo vois kans tulla huomenna. Hirveet kitkut.