Espoon keskuspuisto on kyllä hyvässä kuosissa, lutakotkin on aika kuivia siellä.
Printable View
Espoon keskuspuisto on kyllä hyvässä kuosissa, lutakotkin on aika kuivia siellä.
Olis se osunu, mutta se hanurikivi oli tiellä.
Aamuysiltä pahojen setien kolmikko lähti Munkkikselta kohti bemaksiparkkia.
Matkalla bongattiin pomppiva etana
http://ep1.pinkbike.org/p4pb9687047/p4pb9687047.jpg
Mutis kokeili kruiseria
http://ep1.pinkbike.org/p4pb9687050/p4pb9687050.jpg
ja hoosee opetteli Pehtoorin nurtsilla juamaan kaliaa
http://ep1.pinkbike.org/p4pb9687048/p4pb9687048.jpg
Mistäkö on hyvä päivä tehty: Kaljiaa, aurinkoa, myötätuulta, bemaksia, maastoa, maantietä ja hyvää seuraa. 80km kodista kotiin, ei mikään huono päivä.
Doh, onko äijät ny koukussa pomppupyöräilyyn? Mua on varoitettu etä se addiktoi.
Mää olen vaan kruisaillu 25mm rinkuloilla. Ti-pe pauttia 450km. Ei mikään huono viikko:)
Ne kaksi muuuuta kävivät täpäreillään radalla, mää en jäykkäperälläni kehranna mutta keksin sen paksupyöräpemaksi-idean. Saa kivittää tai känniinjuottaa tai vetää kölin ali *nolomio*
Jos jotakuta huvittaa tulla huomenna ajamaan 7 veljeksen lenkkiä Palojoen Myllykoskelta Hyvinkäälle ja jotakin kautta takaisin, niin lähtö n. klo 8.30 Myllykoskelta. Mainostan tätä siksikin, kun meidän oma porukka näyttää jäävän pariin kolmeen henkeen. Siitä tulee aika pitkä lenkki, varmaan kahdeksan tuntia. Me lähdemme autolla klo 8.00 Jpäästä.
Kiitos kutsusta, tää ei ainakaan pysty irtautumaan huomenna.
No hiitu, tämän päivän 80km vei vähän mehut, ja taidan huomenna vaan lepäillä.
Krääh, itsekin pikku bikemotocross-kuumetta kokeneena oisin innolla tullu kokeilemaan läskin tummumista junpparadalla mieluusti, paitsi että työtehtäväin aikataulut.
Ajoin kyllä tänään itsekin keskenkasvuisten höksöttimillä, mä olin hehkeän näköinen kun ryöstin pinkin Trekin viiden vanhalta likalta ( @kolistelija & kaupan succiskassajono: nyt tiedän miten koppavalta tuntuu kun jalkojen välissä on kakstoistatuumanen...). Pitäs kai joku kuvapankki perustaa, jotta sais terroriseerattua tätä palstaa omilla otoksilla??
Gay kalliot oli tänään aika populoitu, ruuhkaksi asti.
Ajo onnistu tosin heeelvetin hyvin.
Oliko G-kaltsin populaatio tavallista höpösömpää ja ihanampaa porukkaa? Tuliko kannustuksia?
Mulla on nyt 1/2 maastopyöristä ajokunnossa. Moonis sai PaHiksen puodista uuden vipusen ja se Saint on totta tosiaan paljon kivemman tuntuinen kuin XT. Kiva juttu, nyt voi taas naamioida succikset lökisten alle ja pääsee kiusallisista katseista. Torjantaihan oli joku ihmeellinen silavapyöräjuttu jossa leikitään lastenpyörien radalla?
Ei mut oli siellä joku antenniosastolta karannut naishenkilö, kunnon NIMBY, ei siltä hirveesti kannustusta saanut :D
Olisko kellään kiinnostusta lähtee huomenna oppaaksi ylästöön näyttämääm vähän paikkoja.Ei ole itte pahemmin tullut ajeltuu siellä päin,saattaa polut löytyy vähän helpommin jos tietää mistä etsii.
Mä olen huomenna reissussa, ja vasta kuuden aikaan himassa, eli musta ei ainakaan ole oppaaksi ennen seitsemää.
mää olisin 19 tööis, iltaa menee kyl ajot
Huomenna voisin kyllä lähteä Ylästöön ajamaan, otetaan lähtö Tiileriltä (Hiidenkivenkuja 6) kl.19, ajetaan niin paljon kun ajetaan.
Täytyy itte mennä kasilta illalla töihin niin ei oikein onnistu,mutta jos joku on menossa päivällä ajelee niin voisin liitttyä seuraan.
Päivällä ollaan töissä ja illalla hakuhaukkumettässä.
Sadevaraus, ainakin omalla kohdallani. Eli jos sataa, niin lenkkeilen vasta huomenna aamusta/päivällä.
jep, sää varaus. itte olen kuitenki 20 päivystämässä ylläsparkilla jos joku tulee
Kovasti näyttäisi sää suosivan tiileriltä lähtijöitä kello 19:00
Yleensä ei fillari tahdo kulkea metriäkään, tänään oli huonompi päivä. Onneks oli olutta.
Kyllä mutista taas pidettiin kun omaa poikaa, lenkin päätteeksi lyötiin kylmä olut käteen ja vietiin kotiin, mä haluun kanssa noin hyviä ystäviä kun sillä on.
Juu, kiitos tuosta, en halunnu liikaa seuraa kehua, ettei vaan lenkille olis noita änkijöitä. Ja on suakin kuskattu milloin mihinkin ja ai nii, jäin taas oluen velkaa.
Vaisto sanoi että on liian kostea keli ajamiseen, ylläolevasta voi päätellä että vaisto oli sekä oikeassa että aivan hiivatin väärässä.
(Nukahdin sohvalle taas väärään aikaan)
Kovasti oli paljon märkää puiden oksilla, ja tuo vihreäpaitainen tituskuski väisteli niitä edellä ajaessa, eikä reilusti kuivannut oksia. Sika. Mut korvas kyllä lopusta ainoalla oluellaan tekosensa.
^täällä kiljuu toinen sika. Olin vielä mukavampi ja ajoin enimmäkseen vikana, mutiksen kuivaamat oksat oli leppoisan viileitä hentoisille käsilleni. Sain osani kun mutkittelin yksin (ja ilman sitä olutta) kotia kohti. Jotain avaruusvääristymiä kai, kotoa Tiilerille 16 kilsaa, mut Tiileriltä kotiin 25??
käytiin sitten sw kanssa kiemuroimassa kivikon baanoja , ei liian märkää eikä satanut. Olutta ei ollut tarjolla ...
Tänään oli vuorossa Paksupyöräbemaksia Kivikossa.
SedätSekavoiSantakasoissa
TuotaNoinNiin... sunnuntai IP vois yrittää ajaa polkupyörää jossain päin.
Miksei huomenna?
Huomenna olen Out of Town.
Huh, onneks ei tarvii miettii noin vaikeita juttuja kuten kellonaikoja. Saan olla koko viikonlopun lasten kanssa ja sunnuntaina tulee varmaan veljenpoikakin hoidettavaksi. Taitaa olla pyöräkrossiparkkiin meno, jos jotain fillareihin liittyvää saa viikonloppuna aikaiseksi.